Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä pööpö aloittanut aikaan 23.02.2014 klo 20:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä oon tosi hankalassa tilanteessa. Oon avioliitossa mieheni kanssa vaikka olemme nuoria. Mä rakastan miestäni ja jollain tasolla mieskin varmasti mua rakastaa myös. Ongelmia kuitenkin on ja kumpikin meistä on varmasti oman ripauksensa niihin tuonut. Aloitan kuvailemalla miestäni. Hän on sulkeutunut ja tulee vain harvojen ihmisten kanssa toimeen. Useimpia ihmisiä…

Käyttäjä Maahan poljettu aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain kolme viikkoa sitten tietää mieheni pettäneen minua puolen vuoden ajan. Ilmiantaja oli joku minulle tuntematon, mutta epäilen syvästi tätä uutta ”rakkauden” kohdetta. Olen aivan hajalla! Kolme viikkoa olen vain itkenyt ja jaksanut nyt viikonlopun Diapamin voimalla. Pahinta on, että mies kyllä sanoo rakastavansa minua ja olisin halukas aloittamaan puhtaalta…

Käyttäjä Valkoruusu aloittanut aikaan 18.11.2013 klo 11:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tajusin tänään että mulla ei ole ketään kelle voin purkaa tunteita tästä asiasta. Tuntuu että pää hajoaa ja kuristun henkisesti 😯🗯️. Onneks on internet ja google, löysin tänne tukinet.net sivustolle. Tilanne on siis tämä: olen seurustellut 5 vuotta nykyisen poikaystäväni kanssa, olemme olleet kihloissa vähän yli vuoden. Asumme saman katon…

Käyttäjä PikkuMyy2 aloittanut aikaan 18.03.2014 klo 11:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo vuosia kärsinyt eräästä vastakkaiseen sukupuoleen liittyvästä asiasta, ja pohtinut mistä se johtuu ja mikä siihen auttaisi. Tulen miesten kanssa ihan hyvin ja luontevasti juttuun ja kiinnostunkin heistä. Mutta ongelmana se, että kun mahdollista suhdetta pitäisi alkaa luoda, menen ihan lukkoon eivätkä asiat oikeastaan koskaan etene edes ensimmäisille treffeille,…

Käyttäjä yesbutno aloittanut aikaan 18.03.2014 klo 12:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tästä tulee varmaan aika pitkä teksti, mutta en osaa kirjoitta lyhyesti tästä. Sain sunnuntaina selville että vaimoni on ollut oskoton. Tästä minulla oli ollut epäilystä jo jonkin aikaa, mutta ei ollut minkälaisia todisteita. Minun epäilykseni muuttui vielä vahvemmiksi noin 3 viikkoa sitten kun vaimo oli jättänyt sähköpostinsa auki, ja tein…

Käyttäjä HIPITÄR aloittanut aikaan 18.03.2014 klo 10:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikille. Täällä istun keittiön pöydän ääressä kahvikuppi edessä, ihmetellen jälleen mikä minua oikein vaivaa. Minulla on ongelmana asia, mikä varmasti muiden näkökulmasta on omituinen, ehkä tympeäkin juttu. Olen nimittäin havainnut, että joskus kun olen yrittänyt tästä jonkun kanssa puhua, on toinen hämmentynyt sillä ehkä parisuhteen aloittamisen ongelmat poikivat…

Käyttäjä Hakoteillä aloittanut aikaan 11.03.2014 klo 17:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen liki kolmikymppinen mies ja asun avoliitossa itseäni viisi vuottta nuoremman naisen kanssa. Olemme seurustelleet pian neljä vuotta ja asuneet virallisesti yhdessä puoli vuotta. Koen parisuhteen olevan vaakalaudalla pitkään jatkuneiden kommunikointi-ongelmien vuoksi. Seurustelumme alkuvaiheessa puhuimme paljonkin ja hyvin avoimesti, muun muassa molempien haluttomuudesta avioliittoon ja lapsien hankkimiseen. Olemme kokeneet vanhempien…

Käyttäjä Hämmentynyt_Neito aloittanut aikaan 13.03.2014 klo 13:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, kerron lyhyesti tilanteeni: Olen ollut mieheni kanssa 3v 2kk yhdessä. Asuimme ensin eri kaupungeissa. A (mieheni) kävi usein käymässä luonani (välimatkaa n. 350km) koska minulla oli koulut kesken. Lopulta meille tarjoutui tilaisuus (puolen vuoden seurustelun jälkeen) että voisimme muuttaa ystävämme luokse alivuokralaisiksi. Ongelmana oli silloin että niin vähän aikaa…

Käyttäjä cinnamon86 aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen todella ahdistunut tällä hetkellä. Erosin miehestäni vasta pari päivää sitten, koska meidän juttu ei vain yksinkertaisesti toiminut. Kun tulin raskaaksi, tuntui, kuin meillä ei olisi enää ollut mitään yhteistä, me vain kaikkosimme toisistamme. Miehelleni tuntui muutenkin olevan tärkeämpää istua kapakoissa, kuin viettää minun kanssani iltoja ja vapaata aikaa. Alussa…

Käyttäjä korppi83 aloittanut aikaan 08.03.2014 klo 14:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloin tänään pohtia aihetta, että mistä pettäminen ylipäätään johtuu. Kirjoitan aluksi oman parisuhteeni kulkua. Olemme olleet siis 14 vuotta yhdessä, aloimme seurustella nuorina ja lapsi on kolme. Suhteen alussa n. vuoden päästä mies oli kirjoittanut asiattomuuksia noidenkin netissä tapaamiensa naisten kanssa. Sen jälkeen oli taukoa, mies alkoi kirjoitella teiniaikaisen tyttöystävänsä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: