Miksi ikävöin ”väärää” naista ?

Miksi ikävöin "väärää" naista ?

Käyttäjä make992 aloittanut aikaan 18.04.2014 klo 10:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä make992 kirjoittanut 18.04.2014 klo 10:46

Moikka!

Olen reilu parikymppinen mies ja tapasin sattumalta todella kauniin ja viehättävän naisen. Meillä on paljon yhteistä, paljon yhteisiä ajatuksia, asioita, musiikkimakua, ajattelutapaa.

Hän on luonteeltaan aivan todella ihana, parempaa tuskin koskaan löytää mistään…

Kuitenkin kun jatkettiin toisiimme tutustumista niin hän ilmaisi halun saada lapsen parin vuoden sisään johon en itse millään pysty, olen mieleltäni vielä lapsellinen enkä valmis isäksi.

Päätettiin siis jatkaa kavereina, mutta minulla on todella usein aivan suunnattoman kova/kaipaus/ikävä tätä naista kohtaan. Meitä molempia harmittaa että tässä kävi näin.

En vain tiedä mistä tämä ikävöinti johtuu, lieneekö siitä että tämä on elämäni ensimmäinen nainen jota olen tapaillut.

Mikä avuksi? En viitsisi hänelle tästä ikävästäni/kaipauksesta mainita sillä se olisi kuin kääntäisi veistä haavassa kun tämä lapsia-asia on kuitenkin niin iso ettei sitä voi sivuuttaa.

Eli pitääkö vain unohtaa nämä tunteet(helppoahan sen on unohtaa…), no eihän tässä muutakaan vaihtoehtoa ole.

PS. Hyvää Pääsiäistä kaikille 🙂🌻

Käyttäjä make992 kirjoittanut 18.04.2014 klo 11:24

Lisäksi kun keskustelimme tämän vauvajutun jälkeen niin kävi ilmi että hän on yrittänyt yli tusinan kanssa seurustelua muttei ole pussailua pidemmälle päässyt.. Tuollaisista ihmisistä en siis tykkää. Mutta kuitenkin hänessä on jotain mikä vetää minua puoleeni.

Itse olen uskovainen ja ilmaisin asian hänelle, otti sen hyvin vastaan. Ja ilmaisin että periaatteisiin kuuluu että ei seksiä ilman avioliittoa. Hetken epäröiden hän oli valmis yrittämään kanssani ilmeisesti sentakia koska olen niin ihana..

Sitten hänelle tulikin vauvakuume ja itse en ole valmis isäksi.

Jostain syystä minä kaipaan häntä aina vaan, en tiedä miksi??😐