OMA HYVINVOINTI

OMA HYVINVOINTI

Käyttäjä propeli5 aloittanut aikaan 20.04.2014 klo 10:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä propeli5 kirjoittanut 20.04.2014 klo 10:23

Hei.ajattelin tällaista asiaa,kuin oma hyvinvointi,että kuinka tärkeä se onkaan.Itsensä kanssa joutuu elämään koko elämän.Minusta ei pidä kukaan muu huolta,kuin minä itse.Aikoinaan sairastuin,kun unohdin itseni ja keskityin vain muihin siis läheisiin ihmisiin.Nyt olenkin keskittynyt itseeni ja teenkin kaikkea sellaista mistä tykkään.🙂🌻.Aloitin urheilemisen ja siitä tulee hyvä olo🙂laulaminen myös on sellainen josta tykkään.Olen nyt yrittänyt olla suhteessa monta kertaa,mutta ei se oikein onnistu.Omalla kohdallani ei ole helppo luoda uutta suhdetta,kun on ollut suhteessa monta vuotta saman ihmisen kanssa.Tykkään myös työstäni,mutta nyt se loppuu kuukauden päästä ja pitäisi miettiä mitä sitten?Minua onkin kehoitettu opiskelemaan,mutta,kun alkaa tuota ikää olemaan sen verran,että ei olekkaan enään niin helppoa lähteä opiskelemaan.😎 Nyt kuitenkin nautin tästä hetkestä ja kauniista aurinkoisesta säästä.Hyvää pääsiäispäivää kaikille!🌻🙂🌻😍

Käyttäjä Kreetta kirjoittanut 20.04.2014 klo 11:51

Hienoa et muitakin tuos tilanteessa, itse olin aviossa jossa mun ajatuksille ei vain ollut tilaa, nyt erossa opettelen että mitä minä oikeasti olen ja haluan ja kaipaan, tajuan etten kykene uuteen suhteeseen, jos sellainen tulisi voimat ei riittäisi kaikkeen, alkaisin meillyttämään toista ja unohtaisn taas itseni ja ahistuisin , kummallista vain kuinka lujassa itsessä on se että toiselle on oltava mukava mutta itselle ei.
Hyvää pääsiäistä vain 🙂🌻

Käyttäjä propeli5 kirjoittanut 21.04.2014 klo 10:46

Hei.Mietin tuota mukava sanaa.Itse en jaksanut enään olla mukava ja miellyttää muita.Siispä muutuin ja sainkin sitten kuulla siitä,kun en enään tehnytkään niin,kuin olin ennen tehnyt😎.Se on vissiin vähän niin,kuin työ maailmassakin,että jos en itse pidä omia puoliani niin ei niitä kukaan muukaan pidä.Tämä miksi muutuin,niin sairastuin ja väsyin kaikkeen ja sitä kautta lähti käyntiin uusi elämän muutos🙂👍.Vastoinkäymiset ovat vahvistaneet minua ja tehneet minusta vahvemman ihmisen.☺️❤️.🌻🙂🌻.Nyt taidan olla juuri sellainen joka haluan olla en sellainen jota muut haluavat.🙂Aurinkoista päivää kaikille.

Käyttäjä pöllöhuuhkaja kirjoittanut 24.04.2014 klo 02:03

kuulostaa propelli tosi hyvältä tuo mitä olet löytänyt! Se on kantanut myös itseäni, oman elämän hyvistä asioistsa nauttiminen 😀 🙂👍 itselliseksi kasvaminen kun meillä liian kilteillä on vähän vajavainen ja vinoon kasvanut työkalupakki, jossa on paljon toisista huolehtimisen isoja työkaluja ja nysväysavaimia vaan oman hyvinvoinnin rakentamiseen! 😝