Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Tarvitsisin kipeästi vertaistukea ja kokemuksia sellaisilta, jotka ovat päättäneet jatkaa yhteistä elämää uskottomuuden jälkeen? Mies oli uskoton muutama kuukausi sitten, meillä on 5-vuotias tytär ja pieni vauva. Olemme käyneet terapiassa ja käymme edelleen. Elämä on yhtä vuoristorataa; hyvien päivien jälkeen sukellankin taas tosi syvälle. Miehen teko tuntuu edelleen niin pahalta…
Voiko avioliitto olla näin suurta tuskaa ,mies mököttää omassa huoneessaan päivästä toiseen, tämä on niin raskasta.Kun mulla tulee liian raskaaksi olo hän saa jotenkin minut j hermostumaan ja huutamaan ja sitten syyttää minua huutamisesta ja ettei kanssani voi puhua, juuri nyt on niin raskasta.Tätä samaa pyöritystä päivästä toiseen.
Kirjauduin juuri tänne, kun en oikein mistään osaa etsiä apua tai päivystys arkisin tai varattava erikseen aika. Tilanne on se, että ero on väistämätön ja mieheni uhkaa minua ja koiriani. Asumme siis avoliitossa ja meillä on yhteinen talo (osuudet; hän 75/minä 25). Minulla on pieni yksiö vuokralla ja vapautuu kesäkuun…
Minä olen uusi täällä. Laitoin avioeron vireille kesäkuussa, eli joulukuussa voisi sen suhteen ryhtyä tositoimiin. Mies muutti pois reilu kuukausi sitten. Eron syy on mieheni alkoholismi. Se ajautui siihen pisteeseen, että lapset ja minä kärsimme siitä jo niin paljon, ettei yhdessä elämistä voitu enää jatkaa. Lapset ovat 4v ja 14v,…
Moikka, Haluaisin vaihtaa ajatuksia ja kenties saada uusia ystäviä, itse olen vähän vaille 40 v ja naimisissa afrikkalaisen kanssa 🙂 🙂🌻🌻🙂🌻
Miesystäväni jäi työttömäksi vuosi sitten ja sen myötä suhteeseen on tullut paljon pahaa. Hän on selvästi masentunut tilanteesta ja kenenpä muun niskaaan kaadetaan oma paha olo kuin minun. Olen yrittänyt tukea ja kannustaa hakemaan keskusteluapua mutta tuloksetta. Usein ahdistukseen on haettu apua alkoholista ja siitä seuraa lisää pahaa. Hän tutkii…
olen 30 vuotias nainen ja minulla onaivan ihanat lapset , 8-vuotias poika sekä 5 vuotias tyttö. molemmat ovat samalle isälle jonka kanssa olen ollut yhdessä jo 11 vuotta mutta avioliiton satamaan astuimme neljä vuotta sitten. mieheni ja minä olemme jonkin aikaa riidelleet ihan olemattoman pienistä asioista jotka loppujen lopuksi ovat…
Olen kolmen lapsen äiti ja avioliitossakin ollut jo kohta 15 vuotta. Minulla on huoli miehestäni. Luulen, että hänen mielenterveytensä on pettämässä. Hän ajaa autoa töikseen ja on paljon pois kotoa. Luulin kaiken olevan normaalisti..tai luulin kaiken olevan normaalia..monta vuotta, kunnes muutaman vuoden aikana olen oppinut huomaamaan miehessäni omituisia piirteitä ja…
Olen 37 ja mies 40. Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja lapsiakin on kolme kipaletta. Olin kotona lasten kanssa about 10 vuotta ja noin kolme vuotta sitten kun menin kotivuosien jälkeen kouluun, parisuhde muuttui. Tahtoisin hellyyttä ja läheisyyttä ja yhteistä aikaa miehen kanssa, mutta mies on todella flegmaattinen minkään suhteen.…
Olen alle 30v nainen ja parisuhteessa olen ollut 4v saman henkilön kanssa. Kuitenkin olen alkanut huomata itsestäni uusia piirteitä riitatilanteissa. Olemme molemmat hyvin voimakastahtoisia ja riitamme ovat kovaäänisiä. Kuitenkin nyt viime riitamme yhteydessä aloin tuuppia puolisoani, jollaista en ole koskaan aiemmin tehnyt. Tilanne lähti siitä, että puolisoni syytti minua kuviensa…