Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Tavattiin netissä, tapailtiin hetki, muutettiin yhteen 7kk jälkeen kun olisin muuten jäänyt asunnottomaksi. Asun kaupungissa jossa todella vaikea saada asuntoa, saat jonottaa vähintään 4 vuotta jotta saat asunnon huonolta alueelta. Anyway, kun kaikki on hyvin, kaikki on todella hyvin, mutta kun on huonosti niin on sitten todella huonosti. Hyvinä aikoina…
Kaikki alkoi siitä, kun sain käyttööni äitini vanhan puhelimen. Kaikki muu oli kirjautunut ulos, paitsi sähköposti. Tässä muutama ilta taaksepäin, sain viestin äidin sähköpostiin, enkä ensin tajunnut että se oli ÄIDIN sähköposti. Klikkasin viestä ja näytöllä oli teksti ”rekisteröinti hyväksytty, käyttäjätunnus xxxxx”. Äiti oli rekisteröitynyt paranormaalille keskustelu foorumille. Ja äitini…
Olen yli kolmikymppinen nainen, jolla on aika synkkä menneisyys. Neitsyys meni viisitoista vuotiaana raiskauden uhrina (josta en erinäisistä syistä johtuen syytettä nostanut) ja nuoruudessa sen jälkeen missään seurustelusuhteessa en seksiin pystynyt. Siitä tuli vaan asia joka ei onnistunut, ja moni ihmissuhde kaatuikin jo alkumetreillä tämän takia. Kun huomasin, että seksi…
Hei ! Kuvitellaan tilanne jossa seurustelet itseäsi vanhemman henkilön kanssa. Hän on kaikin puolin huomaavainen. Ruoka valmiina kun tulet töistä kotiin. Piristää sinua kun olet kipeä. Viettää mieluiten vapaa päivänsä sinun kanssasi vaikka lenkkeilen tai vaan kotona ollen. On valmis näkemään vaivaa ja yrittämään kaikkensa parisuhteen eteen että se toimisi.Ja…
olemme olleet 8 vuotta yhdessä.tulin asumaan tänne miehen taloon.alussa oli omat vaikeudet hänen lastensa suhteen.nyt kun lapset on itsenäistyneet (poika asuu vielä samassa pihapiirissä)alkoi miehen kiusanteko tai onko se sitten henkistä väkivaltaa.talous on tiukkaa.pihalla on 4 autoa ollut jo 6-7 vuotta odottamassa korjausta ja ne on täydessä rekisterissä.laskut hän maksaa…
Hei! Halusin kirjoittaa, että saisin edes osan tästä pahasta olosta pois sisältäni. Jos joku osaisi auttaa, niin kommentit olisivat tervetulleita. Olen onnettomasti ihastunut/rakastunut. Täytyy heti alkuun sanoa, että olen naimisissa enkä aio pettää miestäni. Tunteitani en näköjään pysty hallitsemaan ja niiden tukahduttamisesta olen saanut pahan olon. Olen 31-vuotias ja olen…
En ole ensi kertaa tässä tilanteessa. Tunnen itseni sosiaaliseksi invalidiksi. Paras ystäväni muutti takaisin kotiseudulleen Pohjanmaalle 7 vuotta sitten. Soittelemme säännöllisesti mutta täällä pääkäupunkiseudulla minulla ei ole ketään jolle soittaisin tai kutsuisin kahville tms. Elämä on kuljettanut kaikki kaverini erisuuntaan ja eri puolelle Suomea. Työpaikalta sain aiemmat ystäväni mutta nykyisessä…
Vauva-arki Väestöliiton liveryhmät Tukinetissä Väestöliitto pitää Tukinetissä toukokuussa avoimia chat-ryhmä, johon käyttäjät voivat osallistua 1-3 kertaa. Ryhmä on tarkoitettu kaikille vauva-arkea pyörittäville vanhemmille tai asiasta kiinnostuneille. Chattien ajankohdat ja teemat: Keskiviikko 7.5. klo 13-14.30 Lapsen uni – Toisinaan lapsen univalverytmi kehittyy mutkattomasti ja kuin itsestään, mutta toisinaan uniasiat saavat…
Lähes viisitoista vuotta uusperheellisenä, molempien lapset jo aikuisia ja poissa kotoa. Vaimo työkyvyttömyyseläkkeellä ja minä edelleen töissä. Äitienpäivän aamuna en ollut ennen yhdeksää aamulla siivoamassa huushollia, vaan torkuin aamiaisen jälkeen pedissä. Vaimolla kipsi kädessä ja siivoamassa vessaa. Tiesin ihan varmasti, että hänen lapsensa eivät ennen puolta päivää tule käymään, eivätkä…
Hei! Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Olen tuntenut mieheni 14 vuotta, joista olemme olleet naimisissa kohta 3 vuotta. Miehelläni on todettu keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö ja unihäiriö. Oireet ovat alkaneet jo noin 10 vuotta sitten. Terapiassa hän on käynyt n. 3-4 vuotta. En muista tarkalleen. Olen lueskellut täällä ryhmien keskusteluja ja löytänyt…