Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Taistelukala aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 22:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka. Olen tänne ennenkin kirjoitellut, mutta nyt taas siihen tarve. Alan olla pikkuhiljaa lukko tilanteessa. Olen siis muutaman viikon päästä 18 vuotias poika, ja olen jo useamman kuukauden tapaillut hyvin tiuhaan 46 vuotiasta miestä. Hän on parhaita kavereita mitä mulla on koskaan ollut, ja tällä hetkellä läheisin ihminen. Tulemme toimeen…

Käyttäjä suontaka aloittanut aikaan 20.05.2014 klo 21:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Rakastan avopuolisoani, mutta yhteisestä elämästä on tullut minulle ahdistavaa. Avopuolisoni oli yli kaksi vuotta työpaikkakiusaamisen kohde ja kärsi työuupumuksesta, oli siis paljon sairaslomalla. Tilanne töissä korjaantui onneksi vuoden alussa. Tilanne kotona on kuitenkin pysynyt ennallaan, eli kaikki energiani ja positiivisuuteni (ennen niitä oli rajattomasti) hupenee toisen kannattelemiseen. Kun en ole…

Käyttäjä 19RSH93 aloittanut aikaan 25.05.2014 klo 13:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erehdyin kerran vihjailemaan naispuoliselle ystävälleni omista tunteistani. Itseasiassa kyseinen henkilö arvasi, että minulla ei ns. ollut puhtaat jauhot pelissä. Kadun edelleen virhettäni, nimittäin virhe se todellakin oli. Minä olen monta kertaa sanonut hänelle, että en halua mitään pahaa toiselle, mutta silti syön sanojani, kun yritän ajaa tätä asiaa eteenpäin. Toinen…

Käyttäjä lucrezia aloittanut aikaan 18.05.2014 klo 03:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vasta pari vuotta olemme olleet mieheni kanssa naimisissa ja nyt jo mietityttää, teinkö elämäni virheen kun menin hänen kanssaan naimisiin. Joskus ajattelen, että olin onnellisempi sinkkuna. Oli aikaa tehdä niitä asioita, jotka tekevät minut onnelliseksi eikä tarvinnut sietää hänen ärsyttävää käytöstään ja puheitaan. Jos hän huomaa, että jokin asia ärsyttää…

Käyttäjä aloittanut aikaan 22.05.2014 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tavattiin netissä, tapailtiin hetki, muutettiin yhteen 7kk jälkeen kun olisin muuten jäänyt asunnottomaksi. Asun kaupungissa jossa todella vaikea saada asuntoa, saat jonottaa vähintään 4 vuotta jotta saat asunnon huonolta alueelta. Anyway, kun kaikki on hyvin, kaikki on todella hyvin, mutta kun on huonosti niin on sitten todella huonosti. Hyvinä aikoina…

Käyttäjä oneww aloittanut aikaan 20.05.2014 klo 23:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaikki alkoi siitä, kun sain käyttööni äitini vanhan puhelimen. Kaikki muu oli kirjautunut ulos, paitsi sähköposti. Tässä muutama ilta taaksepäin, sain viestin äidin sähköpostiin, enkä ensin tajunnut että se oli ÄIDIN sähköposti. Klikkasin viestä ja näytöllä oli teksti ”rekisteröinti hyväksytty, käyttäjätunnus xxxxx”. Äiti oli rekisteröitynyt paranormaalille keskustelu foorumille. Ja äitini…

Käyttäjä Seltikki aloittanut aikaan 14.05.2014 klo 19:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen yli kolmikymppinen nainen, jolla on aika synkkä menneisyys. Neitsyys meni viisitoista vuotiaana raiskauden uhrina (josta en erinäisistä syistä johtuen syytettä nostanut) ja nuoruudessa sen jälkeen missään seurustelusuhteessa en seksiin pystynyt. Siitä tuli vaan asia joka ei onnistunut, ja moni ihmissuhde kaatuikin jo alkumetreillä tämän takia. Kun huomasin, että seksi…

Käyttäjä Mari93 aloittanut aikaan 15.05.2014 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei ! Kuvitellaan tilanne jossa seurustelet itseäsi vanhemman henkilön kanssa. Hän on kaikin puolin huomaavainen. Ruoka valmiina kun tulet töistä kotiin. Piristää sinua kun olet kipeä. Viettää mieluiten vapaa päivänsä sinun kanssasi vaikka lenkkeilen tai vaan kotona ollen. On valmis näkemään vaivaa ja yrittämään kaikkensa parisuhteen eteen että se toimisi.Ja…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 14.05.2014 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olemme olleet 8 vuotta yhdessä.tulin asumaan tänne miehen taloon.alussa oli omat vaikeudet hänen lastensa suhteen.nyt kun lapset on itsenäistyneet (poika asuu vielä samassa pihapiirissä)alkoi miehen kiusanteko tai onko se sitten henkistä väkivaltaa.talous on tiukkaa.pihalla on 4 autoa ollut jo 6-7 vuotta odottamassa korjausta ja ne on täydessä rekisterissä.laskut hän maksaa…

Käyttäjä roosaliina aloittanut aikaan 26.05.2011 klo 19:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Halusin kirjoittaa, että saisin edes osan tästä pahasta olosta pois sisältäni. Jos joku osaisi auttaa, niin kommentit olisivat tervetulleita. Olen onnettomasti ihastunut/rakastunut. Täytyy heti alkuun sanoa, että olen naimisissa enkä aio pettää miestäni. Tunteitani en näköjään pysty hallitsemaan ja niiden tukahduttamisesta olen saanut pahan olon. Olen 31-vuotias ja olen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: