Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Daisybella aloittanut aikaan 26.01.2014 klo 23:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Usko itseeni loppuu aina näin iltaisin. Erosimme vasta pari viikoa sitten avomieheni kanssa ja nopealla aikataululla löysin uuden kodin itselleni ja pojallemme. Kaikki on päällisin puolin hienosti ja erokin tapahtui siististi, koska olemme edelleen hyvissä väleissä. Ex esimerkiksi kävi katsomassa asuntoja kanssani, laittoi lamput ja pesukoneen paikoilleen ym. Keskenäni ehkä…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 24.06.2014 klo 20:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen miettinyt paljon tuota lausetta. omallakin kohdalla varsin ajankohtainen, kun mieheni ilmoitti , että valitsee perheensä toisen naisen sijaan , ” vain ” lasten vuoksi. ovatko lapset ” vain?” miksi siitä puhutaan niin vähäpätöisesti ja ajatellaan, että kyllä lapset selviävät erostakin. niin selviävät, osittain siksi, koska heillä ei ole muuta…

Käyttäjä sydanpaikallaan aloittanut aikaan 29.06.2014 klo 01:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni kuoli noin puoli vuotta sitten auto-onnettomuudessa. Illalla miehen työauton sijaan pihaan kurvasi poliisiauto. Olen vieläkin ihan rikki ja hukassa oman itseni kanssa. Lasten takia jaksan herätä ja pyörittää arkea. Iltaisin tulee isku vasten kasvoja. Ei ole enää sitä, jonka kanssa jakaa arki ja nämä illat. Mulla oli kahdeksan vuotta…

Käyttäjä Palava aloittanut aikaan 18.04.2014 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla ei ole todellakaan ketään, jonka kanssa voisin puhua kasvotusten tilanteesta. Olen kaksi vuotta kärsinyt kohta 30 vuotta kestäneessä parisuhteessa: ennen niin, hellä, hauska ja huomaavainen mies ei puhunut, ei halannut ja rakastelikin vain pakon edessä. Oloni on ollut todella hylätty – ensin ajattelin, että kysessä on 50-kriisi, sitten ajattelin…

Käyttäjä hannele72 aloittanut aikaan 27.06.2014 klo 19:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei En tiedä mistä aloittaisin tän oman tarinani.Olen elänyt pitkään parisuhteessa ja toinen lapsistani on jo täysi-ikäinen.Toinen murkkuiässä.Olen mieheni kanssa tavanneet 15vuotiaana ja parikymppisenä menneet naimisiin josta kuitenkin erosimme viiden avioliittovuoden jälkeen.Asuimme erillämme ja jatkoimme hetken ilman toisiamme.Yhteen palattuamme kaikki näytti menevän hyvin.Syntyi toinen lapsi olimme onnelisia yhdessä.Vuodet meni aika…

Käyttäjä Unimaaria aloittanut aikaan 24.06.2014 klo 15:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voiko avioerosta koskaan selvitä? Minulla on nyt tullut kuluneeksi vuosi virallisesta erosta, yhteensä puolitoista vuotta siitä, kun mies muutti pois yhteisestä kodistamme. Minä jäin lasten kanssa asumaan meidän kotiimme, mutta muutimme siitä nyt vuoden vaihteessa pois. Asunto myytiin. Auto myytiin. Tuntuu, että kaikki meni. Mies, jota rakastin, koti jota rakastin…

Käyttäjä syksynlehti81 aloittanut aikaan 23.06.2014 klo 20:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut nyt pääsiäisestä saakka huonovointinen. Aluksi luulin, että se on fyysistä mutta nyt tuntuu, että henki loppuu. Kuitenkin 6 vkoa olin flunssassa ja ääni oli maassa. Olen nyt viimeisen viikon kulkenut kuin sumussa. Jos voisin makaisin sängyssä. Mutta lasten takia en voi, enkä tahdo. Minulla on useampi lapsi, joista…

Käyttäjä singeregnis aloittanut aikaan 17.06.2014 klo 08:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluan ensin sanoa, että kysymys ei ole siitä, ettenkö rakastaisi aviomiestäni ja lapsemme loistavaa isää. Rakastan häntä hirmuisen paljon ja siksi yritänkin saada päätäni selvemmäksi, kaiken tämän päänsisäisen sekametelisopan lomassa. En tiedä, kuinka saan asiat kirjatuksi tähän ”paperille” selvästi ja ymmärrettävästi, mutta teen parhaani – yritän päättää ensin, mistä aloittaisin.…

Käyttäjä riekal3 aloittanut aikaan 13.06.2014 klo 03:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pari viikkoa sitten aloin seurustelemaan introvertti-tytön kanssa ja meillä on jo nyt aika vaikeitakin ongelmia suhteessamme. Kaiken kaikkiaan olemme tunteneet reilu puoli vuotta. Taustatietona kerrottakoon, että tyttöystävälläni on todettu masennus, anoreksia ja epävakaa persoonallisuus. Itselläni todettu masennus. Molemmat olemme suht hyvin jo paranemaan päin, vaikka ”jälkitauteja” vielä on. Koen itse…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 22.06.2014 klo 20:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joskus jonkun asian särkyminen tai yllättävän tappion ilmaantuminen voi olla sen edellytys, että aivan uusi tulevaisuus voi tulla.🙂🌻

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: