Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä surusilmä79 aloittanut aikaan 25.11.2014 klo 09:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pakko päästä purkamaan pahaa oloa edes näin kirjoittamalla, kun ei ole oikein ketään kenelle puhua. Aviomies ilmoitti yllättäen lauantaina, ettei halua enää jatkaa meidän suhdetta. Ei kuulemma tiedä, että rakastaako mua enää ja hänestä tuntuu siltä, että pitää päästä pois. Mutta pois minne? Sitä hän ei osaa sanoa. Tilanne on…

Käyttäjä kis aloittanut aikaan 24.11.2014 klo 18:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mietteitä sinusta ja minusta.. Ihan aluksi haluan kiittää sinua siitä että olet ollut se rohkeampi meistä joka pisti suhteemme mietintä tauolle. Vaikka aluksi tuntui, että tämä on kaiken loppu välillämme, niin on tämä pakottanut miettimään omaa itseäänkin. Ilman tätä olisi tilanne varmasti välillämme johtanut todellisiin riitoihin emmekä olisi nähneet puita…

Käyttäjä GretaGarbo aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 21:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elikkä olen ollut naimisissa kuusi vuotta mieheni kanssa. Sain keväällä vihiä toisesta naisesta, ja viimeksi kuukausi sitten lisätodisteita miehen petturuudesta. Mieheni on aivan ihana muuten, eli hellä, asiallinen, vastuullinen etc, mutta hänessä on siis yksi pieni mutta…hän pettää, eikä suostu myöntämään asiaa minulle. Myönnän se on iso asia, mutta minkäs…

Käyttäjä Säpäle2 aloittanut aikaan 16.11.2014 klo 22:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tavattoman väsynyt itseeni ja siihen etten saa mieltäni kuriin. Pariin topiikkiin olen kertonut omasta tilanteesta eli mies petti minua panemalla puolituttuaan kerran. Asia jäi siihen ja tuli myöhemmin ilmi ja sen jälkeen olenkin elänyt aallonharjalta pohjalle. En ole pystynyt puhumaan asiasta ystäville enkä kenellekään muullekaan ja varmaan siksi tämä…

Käyttäjä jäätynytenkeli aloittanut aikaan 05.08.2014 klo 07:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme molemmat hieman yli 35 vuotiaita. Aloimme seurustelun teini-ikäisenä ja yhdessäolomme on jatkunut lähes 20 vuotta yhtäjaksoisena. Naimisissa olemme olleet yli kymmenen vuotta. Meillä on kolme ihanaa ja fiksua lasta. Olen ollut siinä uskossa ja ymmärryksessä, että kaikki elämässämme on kunnossa; ihanat lapset, rakkautta, terveyttä, hyvät työpaikat, oma koti, turvallinen…

Käyttäjä surusilmä_ aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 20:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme tällä hetkellä asumuserossa mieheni kanssa ja avioero on vireillä. Eron taustalla on se, että mieheni petti minua muutaman kerran pian avioitumisemme jälkeen, ja siitä seurasi luottamuspulaa. Vuoden kuitenkin yiritimme yhdessä korjata liittoamme heikoin tuloksin. Lisäksi miehelläni on piirteitä persoonallisuushäiriöstä, mikä on osaltaan vaikeuttanut arkeamme. Mieheni kohteli minua liittomme aikana…

Käyttäjä Mariamaria aloittanut aikaan 09.11.2014 klo 21:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Minulla ongelma. Eli olen puoli vuotta ollut yhdessä, aivan kuin parisuhteessa miehen kanssa. Meillä molemmilla on pitkä avioliitto juuri takana. Hän sanoo ettei ole valmis parisuhteeseen, emmekä seurustele, tapailemme. Meillä olisi kaikki muuten todella hyvin ja mielestäni sopisimme toisillemme ja tykkäämme toisistamme. Ainoa ongelma on hänen asenteensa. Enkä tiedä…

Käyttäjä Ellu4 aloittanut aikaan 15.11.2014 klo 16:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen juuri syksyllä aloittanut opiskelut. Tapasin mukavan pojan heti opiskeluiden alussa ja nyt olemmekin olleet yhdessä siitä lähtien. Pieniä mutkia on ollut matkassa, kuten esimerkiksi se, että pojalla oli päättyneen seurustelusuhteen selvittely juuri silloin käynnissä, kun tapasimme. Näistä olemme päässeet keskustelemalla rehellisesti toisillemme ja olemme sopineet että etenemme hitaasti omassa…

Käyttäjä tunnoton2 aloittanut aikaan 09.11.2014 klo 22:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain tietää pari viikkoa sitten, että mieheni petti minua vuoden ajan toisen naisen kanssa. Mieheni uuden suhteen mies soitti ja ilmoitti minulle tästä suhteesta. Olemme olleet naimisissa 22 vuotta. Lapsemme ovat jo muuttaneet pois kotoa mutta meillä on yhteinen yritys jonka alas ajaminen olisi kumpaisellekin todella huono asia. Tämä pettäminen…

Käyttäjä Aava79 aloittanut aikaan 11.11.2014 klo 23:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä oma tarinani! Kaikki alkoi kymmenen vuotta takaperin, rakastuin ja olin hirmu onnellinen. Sitä onnea silloin kesti kaksi viikkoa, josta jo ongelmat nosti päätään. Mies oli itseäni kymmenen vuotta vanhempi. Muutettiin kahdesti yhteen asumaan, erottiin ja palattiin noina vuosina varmasti ainakin 30 kertaa yhteensä. Pikkuhiljaa kuitenkin kulmat hioutui ja aina…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: