Parisuhde, koti ja perhe

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3797
Käyttäjä aprikoosi2 aloittanut aikaan 11.12.2014 klo 08:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Perheeseemme hankittiin lemmikkikissa puolitoista vuotta sitten. Nyt jouduimme lopettamaan kissan äkillisesti, siten että tyttäremme ei voinut sanoa kissalle hyvästejä. Miten voisimme nyt auttaa tytärtämme käsittelemään tätä surua ja päästä asian yli?

Käyttäjä Fidelene aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 17:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen 34v avioliitossa elävä nainen ja tukehdun! 😯🗯️ Kärsin mielenterveyteni uhalla liitosta jossa lievästi narsistinen mies valehtelee, kyttää nykyään kaikkia menojani, ei pidä kiinni sovituista asioista jne jne. ☹️ Minusta on tuntunut jo jonkun aikaa, etten kohta voi enää hengittää, hän syö henkistä minuuttani voimalla. On tapahtunut myös lievää?…

Käyttäjä Morwen aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 14:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

(Anteeksi pitkä teksti…) Elän parisuhteessa, jolla ei pitäisi olla tulevaisuutta. Rakastan miestä, joka on alkoholin, lääkkeiden ja joskus huumeiden sekakäyttäjä. Olen itse vierottautunut huumeista yli 10 vuotta sitten, joten suhteen aloittaminen muutamia vuosia sitten addiktin kanssa oli tietoinen riski. Halusin auttaa häntä, enkä silloin antanut ihmisen huonon elämäntilanteen luokittaa häntä…

Käyttäjä Yksinnyt aloittanut aikaan 06.12.2014 klo 23:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asiat täytyy olla minulla pahasti pielessä kun avaudun. Minulla on hätä. Tarvitsisin nyt joltakin tukea kipeästi ja lohtua. Lohtua en voi hakea keneltäkään. Eli avioero tulossa, omasta aloitteestani. Kolme pientä lasta ja työura jää. Ero on ollut vuosia mielessä molemmilla. Meillä on alusta lähtien ollut molemmin puolista luottamuspulaa syystäkin. Väkivaltaa…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI ry:n kriisiauttaminen) aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tiedoksi erityislasten vanhemmille: Leijonaemot ry järjestää ryhmätoimintaa Tukinetissä. Leijonaemot ry:n toiminnan tarkoitus on edistää vertaistukitoimintaa erityislasten vanhempien kesken sekä vuorovaikutusta erityislasten vanhempien ja sosiaali- ja terveydenhuollon sekä kasvatuksen ammattilaisten välillä. Lisäksi yhdistys tukee jäsentensä jaksamista ja hyvinvointia. Tukinetissä Leijonaemot ry:n Leijona-chat tarjoaa vertaistukea erityislasten vanhemmille. Ryhmiin ovat tervetulleita kaikki erityislasten…

Käyttäjä hetkellinen aloittanut aikaan 07.12.2014 klo 08:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen 18 vuotias tyttö ja minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Mielialani vaihtuvat päivittäin ja jatkuvasti radikaalisti laidasta toiseen, siitä maniasta masentuneisuuteen/ valtavaan, hallitsemattomiin vihantunteisiin. Minulle alkoholi ei ole tyypillistä maniavaiheessa mutta sen sijaan saatan kuluttaa rahaa mahdottomasti ja yli omien varojen. Minulla on poikaystävä, joka koettaa tukea minua enemmän kuin…

Käyttäjä miumauu aloittanut aikaan 05.12.2014 klo 11:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 21-vuotias nainen. Ollessani 14 vuotias kaksi poikaa painosti ja melkein jopa pakotti seksiin heidän kanssaan. Sen jälkeen en välittänyt vaan harrastin monta vuotta seksiä vastuuttomasti monien eri poikien kanssa. Ehkä sen takia olen alkanut uskomaan ettei miehillä ole syviä tunteita. Olen 16 vuotiaasta asti seurustellut jatkuvasti ja pettänyt jokaista…

Käyttäjä Heinänen84 aloittanut aikaan 24.11.2014 klo 15:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Avioliittoni on kriisissä. Haluaisin puolueettoman mielipiteen, koska suhteessani minut on leimattu tämän kriisin syylliseksi. Olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja neljä naimisissa. Meillä on 2v lapsi ja omakotitalo. Mieheni on ollut sairaaloisen mustasukkainen lähes alusta alkaen, mutta muuten suhteemme oli suhteellisen ok aina siihen saakka kunnes lapsemme syntyi. Aloimme…

Käyttäjä Eeliö aloittanut aikaan 05.12.2014 klo 11:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen uusi täällä ja kun en tiedä mistä muualtakaan osaisin neuvoja ja apua hakea, niin tulin tänne, kun avun hakeminen tuntuu ylitsepääsemättömältä esteeltä, varsinkin nyt kun jo kahteen otteeseen on tullut torpatuksi. Pienen lapsen yh-äitinä viime aikoina alkanut tuntua, etten mä vaan kertakaikkiaan jaksa. ☹️ Vaikka lapsen isä on kuvioissa…

Käyttäjä kis aloittanut aikaan 01.11.2014 klo 17:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten jaksan rakastaa?? Kuukausi sitten vaimoni ilmoitti, ettei tiedä rakastaako minua enää. Olemme kulkeneet yhdessä kahdeksan vuotta joista neljä naimisissa. Meillä on ihanat 3,5 ja 1 vuotiaat tyttäret. Vaimoni kertoi että on alkanut epäilemään tunteitaan jo ensimmäisen lapsen synnyttyä. Synnytys oli todella rankka, 36 tuntia. Hätä sektiolla tyttömme syntyi terveenä.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: