Miten saada jätetty eksä takaisin?

Miten saada jätetty eksä takaisin?

Käyttäjä miumauu aloittanut aikaan 15.12.2014 klo 10:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä miumauu kirjoittanut 15.12.2014 klo 10:11

Tutustuin tämän vuoden helmikuussa 21pv ihanaan mieheen. Olimme tietäneet toisemme jo pari vuotta, mutta molemmat olimme seurustelleet toisten kanssa ja nyt vasta löysimme toisemme.

Hän oli aivan ihana. Viihdyin hänen seurassaan ja meillä oli tosi hauskaa aina. Olimme täysin vastakohdat mutta meillä oli yhteistä se, että molemmat tekee todella paljon töitä, vedimme toisiamme puoleen kuin magneetti.

Vanhempani eivät pitäneet tästä miehestä koska hän ei ollut ollenkaan samanlainen keiden kanssa olin aikaisemmin seurustellut. Aikaisemmin oli ollut pitkiä, tummia, ehkä hieman hiljaisia, fyysisessä työssä olevia, sellaisia perus suomalaisia miehiä. Tämä mies oli lyhyempi, siro, vaalea, totinen, teki toimisto työtä. Vanhempieni mielestä emme ollut hyvä pari.

Sitten syyskuun lopulla sattumalta tapasin toisen miehen ja tuli paniikki kumman valitsen. Valitsin miehen josta tiesin että vanhempani pitävät.
Jätin tämän ihanan miehen 28.10. Se oli hänelle varmaan yllätys. Itkin jo silloin ja olen itkenyt joka päivä siitä lähtien.
5.11 sanoin miehelle että haluan hänet takaisin. Juttelimme autossa, en osannut sanoa oikeen mitään ja mies sanoi että on järkevämpi erota. Lähdin kotiin.

23.11 lähetin hänelle tekstiviestin että mulla on ikävä ja rakastan häntä (en koskaan ole sanonut sitä kenellekään ja hän tietää sen). Hän vastasi että on kuullut että mulla on toinen. Sanoin että ei ole ja että olemme vain kavereita.
Totuus on, että ei siitä jutusta sitten tullut mitään. En missään vaiheessa ollut edes ihastunut häneen ja nyt ihmettelen järkyttyneenä miten tein sellaisen päätöksen.
Seuraavana päivänä mies tuli luokseni ja juttelimme n. tunnin ajan. Hän sanoi että haluaisi kyllä mutta ei olisi järkevää kun parin vuoden päästä olisi taas sama tilanne ja se olisi silloin vaikeampaa. Itkin vain ja hän sitten lähti kotiin.
Lähetin seuraavana päivänä viestin miksi olisi sama tilanne niin hän laittoi ”sillä tarkotin että jos ollaan erilaisia jo nyt niin muuttuisko se mikskään?”
Vastasin ”ainakin me viihdytään toistemme seurassa”
Ja hän laittoi ”joo tiedän mutta kun en oikeesti usko että tää toimis pitkään niin en oikeen siks usko että kannattais enää”
Sitten toivotimme toisillemme hyvää loppu elämää ja kerroimme että toivomme toisillemme vaan parasta.

En tiedä miten pystyn elämään tämän asian kanssa. Minä rakastin kauheasti mutta en sitten tiedä rakastiko hän kuinka paljon ja mitä oli suunnitellut elämälleen. Olemme vasta 21 vuotiaita ja siksi tein niin tyhmän päätöksen kun kuuntelin muiden mielipiteitä.

Kannattaisiko vielä yrittää saada häntä vai muuttaako se mitään? Onko edes mahdollista saada häntä? Onko jo liian myöhästä? Onko tämä nyt lopullista ja tarvitsee vaan hyväksyä se? Onko hän täysin varma päätöksestä? Olenko ainoa joka haluaa vielä?

En pysty poistamaan noita viimeisiä viestejä puhelimestani. En pysty lukemaan niitä ilman että itken mutta en ole valmis poistamaankaan niitä. En ole vielä valmis sanomaan lopullisesti hyvästi