Parisuhde, koti ja perhe

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä veera9 aloittanut aikaan 01.02.2016 klo 08:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, kuulostat vaimoltani 16 vuoden takaa. Olimme tuohon mennessä seurustelleet jo nelisen vuotta ja sehän on valovuosia jo parinkympin kynnyksellä. Siinä elämän vaiheessa minä menin armeijaan ja armeijasta tuli samaan aikaan yhteinen tuttavamme ulos. En tiedä tyttöystäväni tunteista tuolloin, mutta rakastumisen huumahan on jo tuohon mennessä hävinnyt väliltämme ja tilalla…

Käyttäjä Ketev aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 00:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on noin 10vuotta, kun tämä tapahtui, olin 14vuotias. Isäni ja äitipuoleni olivat tuttuun tapaansa viettämässä iltaa läheisessä kuppilassa, minä olin isän tykönä viikonloppua viettämässä. Olin mennyt nukkumaan jo ennempää, kun he palasivat kotiin. Sinä yönä heräsin yhtäkkiä ja huomasin, että äitipuoleni seisoi vieressäni, hänellä oli peitto yllään, unisena ihmettelin…

Käyttäjä ezekiel aloittanut aikaan 22.01.2016 klo 13:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa purkaa turhautumista kuin tämän foorumin. Kokemuksia, mielipiteitä ja vertaistukea saa kirjoitella. Olen kolmekymppinen mies, kaksi pientä lasta (2 & 4v). Vaimon kanssa yhteistä taivalta seitsemän vuotta. Viime aikoina olen kokenut valtavaa turhautumista perhe-elämään, lähinnä seksielämä saralla. Ongelmahan tuntuu olevan perinteinen halujen eripari. Itselläni haluja riittäisi,…

Käyttäjä nanie aloittanut aikaan 19.01.2016 klo 16:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aina tulee neuvoksi ”ota lapset ja lähde”. Kertokaapa minulle miten tämä onnistuu? Mies muistuttaa jatkuvasti siitä että hänellä on yhtä suuri oikeus lapseensa kuin minullakin, ja antaa ymmärtää että jopa suurempi oikeus, koska sairastan masennusta ja opiskelen ja voimavarat ovat vähissä, samalla kun hän on lapsen kanssa päivät kotona. Antaa…

Käyttäjä Anne-66 aloittanut aikaan 06.12.2015 klo 18:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eroamassa miesystävästäni. Olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Emme asu yhdessä, mutta menimme kihloihin kahden kuukauden kuluttua tapaamisesta. Naimisiinkin piti mennä, mutta ei muuttaa yhteen. Kaikki tuntui niin ihanalta ja niin äkkiä yhttenmuutto ei tuntunut minustakaan hyvältä, joten, vaikka ihmettelin asiaa, se tuntui oikealta. Kaksi kuukautta ennen häitä hän ilmoitti…

Käyttäjä Lily74 aloittanut aikaan 16.01.2016 klo 13:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kokeneemmat! Muutimme vuosi sitten Suomeen ulkomailta, missä poikamme oli aloittanut koulunkäynnin englanniksi (IB-luokka) ja kaikki oli aina mennyt hyvin niin käytöksen kuin oppimisenkin suhteen. Kun koulu alkoi Suomessa oli alkuinnostus korkealla, mutta lopahti pahasti n.3 kk:n kuluttua. Opettajan mukaan poika oli muuttunut levottomaksi ja alkanut häiritä tunneilla, ei keskity,…

Käyttäjä Janelyn aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 13:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nuori aikuinen, joka pärjää hyvin elämässä. On koulu, työpaikkoja ja hyvä elämäntilanne muuten. En ole ikinä ollut masentunut ennen tätä tapahtumaa. Tulin hyväksikäytetyksi muutama kuukausi sitten. Lähdin entisen pomoni kanssa muutamalle ”kavereina” niinkuin hänelle sanoin ja kerroin olevani parisuhteessa. Kyllä tiesin hänen katselleen minua töissä ja yrittäneen flirttailla, mutta…

Käyttäjä Persoonaton aloittanut aikaan 07.01.2016 klo 21:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tässä nainen lähes 40v. ihmettelee miten yhdessä pienessä ihmisessä voi olla niin syviä, suuria ja särkeviä tunteita tuhoten kaikki tieltään? Lääkäri, hoitajat ja psykiatrit on jo antaneet vastauksia, – miksi aikuinen ihminen riehuu ja kiukuttelee kuin teini-ikäinen omalle rakkaimmalleen? tietysti siksi että hänellä on rikkonainen lapsuus ja nuoruus! – miksi…

Käyttäjä Yksin? aloittanut aikaan 12.01.2016 klo 09:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni on alkoholisti. Olemme olleet yhdessä 16 vuotta, mutta nyt en jaksa enää elää täysikasvuisen uhmaikäisen kanssa. Olen lukenut alkoholismista, mutta kirjoitukset ovat olleet lähinnä ympäripyöreitä tai lääketieteellisestä näkökulmasta kirjoitettuja, enkä vieläkään oikein ymmärrä… Onko kenelläkään kokemuksia omakohtaisia tai muita siitä, miten alkoholisti ajattelee? Ymmärtävätkö he satuttavansa lähelläolijoitaan vai elävätkö…

Käyttäjä hopeahius aloittanut aikaan 13.12.2015 klo 15:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuukauden päivät nyt asunut Turvakodissa vuosikymmenten väkivaltaisen liton puristuksissa. Olen muuttamassa ensimmäistä kertaa omaan kotiin, reippaasti yli 50-senä. Tämä avioliitto, johon olen antanut kolme vuosikymmentä parasta aikaani, päättyy turvakieltoon,lähestymiskieltoon ja kaikkiin niihin asioihin joita kartoin pelätessäni yksinäisyyttä ja taloudellista kurjuutta. Vahvoilla en tosiaankaan ole🤔, mutta suunta on kohden parempaa, turvallisempaa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: