Karmaa…

Karmaa...

Käyttäjä belka aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 01:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä belka kirjoittanut 02.03.2016 klo 01:48

Toissa vuoden alussa edellisen suhteen päätyttyä tapailin deittisaitin kautta kahta miestä yhtaikaa. Yksi kosi ja toisen kanssa lähdin tyhmyyttäni matkalle ulkomaille samoihin aikoihin. Sitä toista en enää tavannut matkan jälkeen, mutta kosineen kanssa menin naimisiin. Epäonnekseni hänen äitinsä kuoli juuri sen matkan aikana. Tämä asia vaivasi minua, mutta kun silloin valehtelin meneväni työkavereiden kanssa reissulle eikä kuitenkaan naimisissa vielä oltu, niin päätin, etten kerro enää kun on nyt toinen tilanne ja arvostan ja rakastan häntä ja kertominen tuntuisi tosi mauttomalta. Kuinkas ollakkaan, viime viikonloppuna syntyi riita, niin vihaisena menetin malttini ja kerroin tämän episodin. Näin se vanha valhe minulle, idiootille, kostautui.
Tilanne olisi koominen ellei mies olisi tosissaan eikä minulla olisi dementoitunutta äitiä hoidettavana. Asutaan kaikki yhdessä, mutta pelkään, että tästä syntyi paha särö meidän elämään, joka ei muutenkaan helppoa ole jo senkin takia, että miehellä itsellään vakavia sairauksia.
Miten saisi hänet uskomaan, että vaikka olin ehkä holtiton edellisessä elämässä ja valehtelin, en ole enää samanlainen…