Nuorten foorumi

3 tuntia sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä pygmity aloittanut aikaan 11.07.2006 klo 14:22 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Tänään taas heräsin aamulla lievään krapulaan, kasasin laskut koneen viereen, sain toimeentulotuesta hylätyn päätöksen ja yritin soittaa Kelaan. Elokuussa alkaa koulu, rahavarat pienentyvät entisestään, sairaslomani loppuu enkä tunne olevani vähemmässäkään määrin valmis aloittamaan opiskelua uudelleen. Ahdistaa jo valmiiksi, vaikka tässä vielä on yli kuukausi aikaa. Jos neljä vuotta ei…

Käyttäjä upc aloittanut aikaan 01.09.2006 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi

Aloitan vaikka esittelemällä hieman itseäni. Olen 15-vuotias poika. Olen jo puoli vuotta lukenut näitä forumeita, vaan nyt vasta rohkenen kirjoittaa tänne. Siinä kaikki, kirjoitan vaikka tarinani, niin siitä selviääkin enemmän. Enkä mää muuten yleensä kirjota näin muodollista tekstiä, näin on vaan helpompi. Muistan tarkasti sen, kun rakastuin ensimmäisen kerran. Kaksi…

Käyttäjä Elviria aloittanut aikaan 09.07.2006 klo 22:44 kohteessa Nuorten foorumi

Moi!Olen 19-vuotias nuori nainen ja haluaisin kuulla muiden kertomuksia/kokemuksia itsetuhoisuudesta.Olen sairastanut toistuvaa masennusta kolmisen vuotta,ja aina ollessani masentunut teen itselleni pahaa.Aluksi itsetuhoisuus alkoi liiallisella alkoholin käytöllä ja lääkkeitten väärinkäytöllä.Siitä siirryin viiltelyyn,joka oli vielä siinä vaiheessa minulle keino näyttää muille pahaa oloani kun en siitä kunnolla osannut puhuakaan.Tukea en saanut yhdeltäkään…

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 02.09.2006 klo 16:16 kohteessa Nuorten foorumi

On ihan pakko kirjoittaa tästä aiheesta… Ja mua on alkanut ahdistamaan… Siis uskonnollinen kiihkomielisyys… Olen ollut yksin kotona ja yritän päästä eroon ahdistavasta uskosta… Läheiseni kuuluvat yhteen lahkoon jonka periaatteena on elää mahdollisimman hyvin raamatun mukaan… Arvatkaa AHISTAAKO? Mä aion päästä eroon koko p……a koska se ei sovi minulle. Tästä…

Käyttäjä NinaHoo aloittanut aikaan 22.08.2006 klo 12:04 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa. Kirjotan ekaa kertaa tähän tukinetiin… Ihan ekaks tästä on ollu suuri apu, kun täällä en oo yksin, enkä oo kummajainen. En oikein tiiä mistä alottais tai miten kirjottais…😐 Masentunu oon ollu noin viis vuotta. Paniikkioireita noin 8v. Viime keväänä diagnoosi oli lievä masennus, nyt kuukaus sitten keskivaikea masennus ja…

Käyttäjä Tarjuli aloittanut aikaan 06.09.2006 klo 10:24 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Jyväskylässä toimiva Mieli Maasta Ry on perustanut nuorille aikuisille oman vertaistukiryhmän. Ryhmä on tarkoitettu masennuksesta/ahdistuksesta/loppuunpalamisesta kärsiville nuorille aikuisille. Itse olin viime viikolla siellä ja meitä oli kokonaista 4 ihmistä mukaan lukien 2 ohjaajaa… Eli lisää vertaisia olisi ihan kiva tavata. Tuossa yhteystiedot: Nuorten aikuisten ryhmä, To klo 15.30-17.30 Lähimmäisenkammari,…

Käyttäjä whoever aloittanut aikaan 02.09.2006 klo 11:49 kohteessa Nuorten foorumi

Eli niinkun otsikosta näkyy ongelmani on ujous, itseluottamuksen puutos. Kavereita mulla ei oo, ku yksi josta oon tosi onnelline. Mutta ujous on mun kohdalla kaiken esteenä, en voi olla missään sosiaalisissa tilanteissa, en normaaleissakaan. Mun on vaikee käydä ees jossai kampaajallakii. Kai se sit on ku mua kiusattii koko yläasteen…

Käyttäjä Sandost aloittanut aikaan 26.08.2006 klo 16:55 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä tarkkaan mihin osastoon tämä kuuluu, mutta kuitenkin jotain kautta on fiilikset purettava tästä asiasta. On nyt käynyt niin että rakastuin tyttöön, oikein palavasti, niin kovasti että itkin hänen vuoksi. Itkin hänen sanojensa vuoksi koska ne niin kovasti liikuttivat minua, pääsivät minun sisintä koskettamaan kuin koskaan ennen. Ja pelkät…

Käyttäjä Mirvah aloittanut aikaan 21.08.2006 klo 20:23 kohteessa Nuorten foorumi

Ala-asteelta asti olen ollut ujo ja se joka jää aina yksin. En pidä yhtään olla suurissa ihmisjoukoissa, enkä kyllä edes pienissäkään. Joten siitä sitten tullut muille aihetta pilkata. Nyt olen sitten jo opiskelemassa ja kohta odottaa jo valmistuminenkin, ja sama homma jatkuu. 😞 en ymmärrä ihmisiä ketkä hakevat huomiota haukkumalla…

Käyttäjä Fear aloittanut aikaan 27.08.2006 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi

Erosta on jo puoli vuotta ja olen jo seurustellut yhden toisen kanssa jonkin aikaa mutta ajattelen silti exääni joka päivä. Miten pääsen siitä eroon millä exästäni voisi tulla mulle samanlainen niinku kuka tahansa muukin ihminen ettei enää tarvitsisi pakoilla sitä. Se haluais nähdä mut ja olla kaveria mutta kun mä…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: