Nuorille aikuisille vertaistukea masennukseen Jyväskylässä

Nuorille aikuisille vertaistukea masennukseen Jyväskylässä

Käyttäjä Tarjuli aloittanut aikaan 06.09.2006 klo 10:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tarjuli kirjoittanut 06.09.2006 klo 10:24

Hei!

Jyväskylässä toimiva Mieli Maasta Ry on perustanut nuorille aikuisille oman vertaistukiryhmän. Ryhmä on tarkoitettu masennuksesta/ahdistuksesta/loppuunpalamisesta kärsiville nuorille aikuisille.

Itse olin viime viikolla siellä ja meitä oli kokonaista 4 ihmistä mukaan lukien 2 ohjaajaa… Eli lisää vertaisia olisi ihan kiva tavata.

Tuossa yhteystiedot:

Nuorten aikuisten ryhmä, To klo 15.30-17.30
Lähimmäisenkammari, Asemakatu 2
yhteydenotot: Noora 050-571 2721

Tulkaa rohkeasti mukaan! Kaikki keskustelu jää luottamukselliseksi. Emme arvostele toisia, vaan hyväksymme ihmiset sellaiseina kuin he ovat. Keskustelua syntyy ihan arkipäivän mukavista tapahtumista aina pahan olon kertomiseen ja omaan sairauteen ja paranemiseen. Eli ihan ryhmän fiilisten mukaan jutellaan mukavasti ja rennosti. Ja jos et halua puhua mitään, niin ei tarvitse, voit vaan kuunnella muiden kokemuksia.

Ryhmä kaipaisi kiperästi lisää jäseniä, sillä se on jo kolme kertaa kokoontunut ja vasta viime viikolla ryhmään tulin minä ja yksi muu nuori nainen. Sitä ennen kaksi vetäjäämme olivat olleet itsekseen siellä.

Eli rohkaiskaa itsenne ja tulkaa kuuntelemaan muiden samassa tilanteessa olevien kokemuksia.