Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Mitä mieltä olette, voiko ensirakkaus kestää? Tarkoitan, niin kuin koko elämän ajan. Onko omakohtaisia kokemuksia tai muuta ”näyttöä”? Saatte sanoa mielipiteenne ja ohjeita ja neuvoja yms, ihan mitä vain!
minulla todettiin keväällä syöpä joka vie elämän kokonaan raiteiltaan. saatuani tiedon en hyväksynyt sitä enkä hyväksy vieläkän. mitä pitäisi tehdä ja kenen kanssa puhua?ystäväni eivät halua kuulla siitä, kait se onheidän tapansa surra. omaa oloani se ei helpota on kurjaa olla yksin ja miettiä miten käy😭
mul on ongelma.. nimittäin en enää osaa olla viikonloppua selvin päin.. koulu on alkanu kärsii mun juomisesta ja jatkuvasta pahasta olosta, joka ei muutu.. ja juon siksi niin usein. mietin kuolemaa paljon.. ja mul on ollu lääkitys paniikkihäiriöön.. mutta omasta vaatimuksesta olen lopettamassa sitä.. terveydenhoitaja ja muu mua hoitava henkilökunta…
Sain ensimmäiset paniikkikohtaukseni murrosiässä, mutta viimeiseen neljään vuoteen en ole saanut kohtauksia… Ennenkuin nyt ihan viimeisten viikkojen aikana. Olen nyt 22-vuotias. Minulla on itselläni melko vahva epäilys siitä, että kohtaukseni alkoivat kun isäni kertoi pari viikkoa sitten, että äitini sairastui skitsofreniaan juuri 22-vuotiaana. Itselläni on ollut lievempiä mielenterveysongelmia (kuten sosiaalisia…
Olen uusi täällä, joten en tiedä vielä oikein miten kirjoittaa, mutta kokeillaan. Minun tarinani: Ensin kaikki oli hyvin, ja olin tosi onnellinen. Kunnes sitten äitini aloitti karaten, ei se ollut paha sinänsä, muttakun sen aikaiselle isäpuolelleni se oli paha, sillä sen jälkeen hän kävi salilla joka päivä, ja veti tietenkin…
En oikein osaa sanoa paljon tästä. Kannan niin paljon huolta masentuneesta ystävästäni + muista ystävistäni, itsetuhoisesta tuntemattomasta pojasta koulussa, yksinäisestä äidistäni kotonaan – aika monesta. En tiiä mitä tässä vois tehä -ei voi oikein auttaa ketään. Tiiän etten oo mikään maailmanparantaja enkä todellakaan kykene auttamaan kaikkia. Ystävääni olen auttanut eikä…
Menin tekemään virheen. Minulla on kaksi meseosoitetta ja otin toiseen meseosoitteeseeni yhen minun entisen mesekaverin osotteen ja kun hän kirjautui sisään, minä tein yhden virheen. Meillä on yhteinen tuttu(kutsutaan häntä vaikka nimellä Kaisa) ja minä menin sanomaan sille mesekaverille mesessä:”Yksi minun kaveri kirjoitti höpöjä nettiin kesällä Kaisasta, mutta ei kirjoita…
En tiedä onko vastaavasta aiheesta jo ollut viestejä, mutta ajattelin tässä nyt kysellä asiasta. Ongelmani on siis juuri tuo, mitä otsikossa sanotaan. Olen pienestä pitäen kaihtanut kaikenlaista fyysistä läheisyyttä. Joskus jopa siskoni kosketus tuntui vastenmieliseltä. Tällä hetkellä en pysty olemaan läheinen edes äitini kanssa, mutta ystävieni kanssa minulla ei ole…
Tällä hetkellä tuntuu ettei ole mitään, ei mitään mistä ottaa kiinni. Mihin tarttua tässä elämässä. Odottelen osastolle pääsyä, mutta tämä odotus aika tuntuu tuskallisen pitkältä. Aivan hirveältä. Mielessäni pyörii ajatukset, miten päästä täältä ikuiseen lepoon? Monta suunnitelmaa mielessä, mutta mistään en ole varma. Mietin vaan mikä olisi se kivuton ja…
Mulla oli lyhyt suhde mieheen joka on seksiaddikti.Mies päätti tämän suhteen viikonloppuna.Ja kertoi asiasta itse… Tunnen tällä hetkellä niin suurta häpeää, katumusta,kiukkua,ahdistusta,ettei mitään rajaa. Mä olin vaan väline, se käytti mun kiltteyttä hyväkseen ja samalla mun luottamusta väärin. Häpeän tunne on valtava,en tiedä miten sen kanssa olisin. Kadun että yleensä…