mä en kestä enää tätä oloa :(

mä en kestä enää tätä oloa :(

Käyttäjä jonna1989 aloittanut aikaan 03.11.2007 klo 19:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jonna1989 kirjoittanut 03.11.2007 klo 19:08

mul on ongelma.. nimittäin en enää osaa olla viikonloppua selvin päin.. koulu on alkanu kärsii mun juomisesta ja jatkuvasta pahasta olosta, joka ei muutu.. ja juon siksi niin usein. mietin kuolemaa paljon.. ja mul on ollu lääkitys paniikkihäiriöön.. mutta omasta vaatimuksesta olen lopettamassa sitä.. terveydenhoitaja ja muu mua hoitava henkilökunta on sitä mieltä et mul on kaksisuuntainen mielialahäiriö.. lääkäri ei hyväksy tätä ja ei siksi suostu määräämään siihen lääkettä. oireeni ovat pienen ajan sisällä olevat rajut mieliala muutokset.. masentunutta ja ilosuutta.. ja agressiivisuutta.. meijän paikkakunnalla on tällä hetkellä tosi kova lääkäri pula, että mulla ei ole edes hoitavaa omaa lääkäriä täl hetkel.. kun lääkärit vaan irtisnoutuu.. sit juominen on menny mul hallitsettomaksi ja olen kokellut huumeitakin ja muita päihteitä.. valehtelen.. mul on muistihäiriöitä.. olen kauheen väsyny useimmiten.. harrastan suojaamatonta seksiä minkä kerkeen.. en välitä, vaikka tiiän et pitäs olla, mut en jaksa enää, mun mielestä, mun ei tartte itelleni lääkkeitä määrätä?!

Käyttäjä Miss_Furiou kirjoittanut 03.11.2007 klo 22:08

Et ole ainut...Mä olen ite nimittäin varsinainen Miss Itsetuhoinen....En pysty olemaan vahingoittamatta itteeni,niin sietämätön olo on aina ajoittain....Siskolle lupasin,etten enää viiltele,mutten pysty tekeen niin..Kukaan ei tajua sitä...Ei edes mun terapeutti...Mikään muu keino ei auta....Toinen vaihtoehto ois mullakin itsari...Eli siis jos en vahingoita itteeni,saattaa olla,että joku pv,kun ahistus ja tuska iskee,ni teenkin itsarin...Viiltelen ja polttelen itteeni niinkuin itsemurhan korvikkeeksi...Just toi sun puhe huumeiden ja päihteiden käytöstä saa mut ahistumaan ja mulle pahan olon...Emmä sua nyt syytä, ei sillä,mutta yleensäkin,kun kuulen jonkun suunnittelevan vkonlopuks bileitä tai ryyppyreissua jne. En tiiä miks....Tuntuu,ettei ihmisillä ole mitään muuta elämässä...Mäkään en kestä mun oloa...Ite juon myös,jotta ei tartteis kohata sitä tuskaa ja muuta,vaikkei se auta...Ja sit kun mä soitan Lasten ja Nuorten puhelimeen,ni siellä ne sanoo,ettei itsemurhasta ole mitään hyötyä...Hirveestipä niistäkin on apua....Ja mä oon ihan vitun kyllästyny kuulemaan tota...🙄 Ne ei tajua,miten paha olo mulla on...Ei kukaan,joka sanoo,ettei itsari auta...Jos mulla on paha olo,ni mä en pahimmillaan voi olla tekemättä sitä,jos en kerran satuta itteeni,tai sit satuttamatta itteeni...Ei siihen auta mikään sanominen,että itsari ei auta...Kyllä se auttaa,mutta ohan siitä tietysti haittaakin...😭 Mua ahistaa myös yläasteen aikanen ryhmäpaine...Mun kaverit sano mulle,että kaverit pitää hölmönä,jos niille sanoo,ettei voi lähtee,ku pitää tehä tehtäviä...Ja kotona vaadittiin huippunumeroita...En jaksa...Voisin tappaa itteni kuin elää tollasen paineen alla....Viiltelen itteeni aina ja ikuisesti....Elämä on tuskaa välillä,ymmärrän kyllä,jos et jaksa...😑❓

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 08.11.2007 klo 17:40

Mulle määrättiin tänään masennuslääkettä, sillä ehdolla että lopetan alkoholin juonnin KOKONAAN.
Siinäpä sitä sitten oltiin monttu auki, et mitäs veetä.. mut voin mä yrittää ainakin... Mutta vaikeeta se tulee oleen. Juon joka viikonloppu ja nyt se pitäis lopettaa muka kokonaan. Kuulostaa melkein mahdottomalta. Nyt vasta alko ahistaan ajatuskin siit että en pääse viikonloppuna ryyb ja kattelen vaan kun kaikki muut ryyppä ☹️
Mulla on kans ongelmana tuo viiltely.. Pystyin luopuun siitä jokskin aikaa, mut sitten satuin oleen yksin himas ja näin just sopivan terä esineen ja siit se sit lähti... huoh, vaikeeta tää on taas 😞
Olen jotenkin pettynyt itseeni, koska en pysty pitämään lupausta, jonka itselleni olen tehnyt. :/ Lupasin joku vuosi takaperin että en enään koskaan ikinä milloinkaan koske tupakkiin. No, sain sen kyllä lopetettua, mut nykyään poltan taas. Mut vaan sillon kun oon juonu jotain alkoholi pitoista. Tuon viiltelynkin lupasin lopettaa, mut ei..
En vaan onnistu missään koskaan ikinä ☹️ 😠🙄😞😭