Ensirakkaus läpi elämän?

Ensirakkaus läpi elämän?

Käyttäjä paperdoll aloittanut aikaan 07.08.2007 klo 01:06 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä paperdoll kirjoittanut 07.08.2007 klo 01:06

Mitä mieltä olette, voiko ensirakkaus kestää? Tarkoitan, niin kuin koko elämän ajan. Onko omakohtaisia kokemuksia tai muuta ”näyttöä”? Saatte sanoa mielipiteenne ja ohjeita ja neuvoja yms, ihan mitä vain!

Käyttäjä vicious1 kirjoittanut 07.08.2007 klo 11:19

Mun kihlattuni on miun ensi rakkaus. Se oli eka poikaystävä,eka jonka kanssa harrastin seksiä...Olin 15 ja hän 18 kun tavattiin. Syyskuussa tulee 3 vuotta siitä. Vaikeuksiakin on ollut lähinnä minun mielinterveyden takia, mutta niistä on selvitty. Toisen rinnalla jaksaa, kun rakastaa toista kovasti. Mä en ole enää se tyttö, minkä avopuolisoni tapasi silloin joskus. Kiloja on tullut lisää ja tapahtunut vaikka, mitä mistä mielenterveys järkkynyt. Silti se näyttää rakastavan mua 🙂 Minusta tuntuu, että kyllä me ollaan vielä yhdessä toooodella kauan. En voisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa. Lisäyksenä vielä, että anoppini tapasi appiukon ollessaan 15 ja ne on vieläkin yhdessä 😉

Käyttäjä Tyttönen__ kirjoittanut 09.11.2007 klo 23:09

Minun ensirakkauteni säilyy koko elämän. Valitettavasti hän on tuolla enkelten luona nyt.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2007 klo 11:14

Minulla on nyt menossa ensi rakkaus, olemme jo kihloissa. toivoisin, että olisi sama henkilö koko loppuelämän, toisaalta pelkään, että on. Jos toinen kuolee, ei ehkä sitten itsekään näe syytä elää.

Minun biologinen isäni kai rakasti äitiäni syvästi, äiti sitä. Kun isä kuoli, äiti sekosi, lopuksi teki itsarin.
Minun ukkini ja mummoni olivat toistensa ainoat rakkaudet. Kun mummo kuoli, ukki ei enää nähnyt mitään syytä elää. Ei tehnyt itsaria vaan muutamassa kuukaudessa vain hiipui pois elämästä.

Siksi minä pelkään todella olla rakastunut kehenkään.

Käyttäjä marielina kirjoittanut 10.11.2007 klo 15:41

minun rakkaan edesmenneen pikani tyttökaveri on varmaan kokenut jotakin samansuuntaista Juuri kun rakkaus ja nuoruus oli parhaimmillaan ja olivat menossa toukokuun lopulla kihloihin oikani kuoli liikenneonnettomuudessa huhtikuun lopulla tänä vuonna
Siitä kestävästä rakkaudesta Sisareni on ollut 15 vuotiaasta yhdessä miehensä kanssa ja he ovat nyt kohta 54 vuotiaita
Itse olen ollut yhdessä mieheni kanssa vuodesta 1975 Kaikkea mahdollista on ollut matkan varrella mutta yhdessä vaan ollaan
Nyt kun menetimme toisen rakkaista lapsistamme näin traagisesti on tullut toisiltaan vaan kysyttyä että Miksi?
Ei tämä nyt asiaan liity ensinkään mutta kyllä nämä minun ja sisareni suhteet on olleet niitä ensirakkauksia josta te puhutte rakkaat nuoret tällä sivulla
Sinäkin jonka rakas on siellä enkelien kodissa niinkuin sanoit Yrtitä jaksaa ja saada elämänhalusi takaisin tiedän todella miten vaikeaa on sopeutua siihen että toinen lähtee yhtäkkiä pois
Voimia ja jaksamista teille kaikille ja uskokaa ihmeessä ensirakkauteen ja yleensä rakkauteen Se on maailman kauneimpia tunteita T:marielina