Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Kichigai aloittanut aikaan 09.03.2009 klo 19:23 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. … Nyt jo sanon, että kaikki mitä alla kirjoitan, on omia ajatuksiani, enkä tuomitse ketään, ja toivon, että te ette tuomitse minua. Ja varoitan, että kitjoitan mikä heti tulee mieleeni, ja ajatukseni eivät aina pysy yhdessä ”aiheessa” joten onnea sille joka pysyy heti kärryillä. Siis. En tunne että minulla…

Käyttäjä kajza aloittanut aikaan 09.03.2009 klo 12:06 kohteessa Nuorten foorumi

En usko että minulla oisi masennusta, testien mukaan mulla on sitä. viiltelen ja ajattelen itserii ja kaikki menee päin seinii.haluaisin saada apua ongelmiini jotta parantuisin mutta tajusin ettei masennus ole parin viikon sairaus vaan pitkäaikainen. syön lääkkeitä ja kirjoitan ajatuksiani ylös päiväkirjaan ja näytän aina tarpeen tullen hoitajille. haluaisin saada…

Käyttäjä Kolperi aloittanut aikaan 31.01.2009 klo 10:19 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Olen 23 vuotias tyttö ja minun pitäisi kirjoittaa ylioppilaaksi tänä keväänä. Ongelmana on se, että en jännitä yhtään itse kirjoituksia, että miten ne menevät, vaan sitä tilannetta jossa kirjoitetaan☹️ Olen saanut monesti paniikkikohtauksia ja tilanne, jossa on hirveästi ihmisiä ja kaikkien pitää olla hiljaa, ahdistaa. Pelkään, että saan paniikkikohtauksen…

Käyttäjä Aul aloittanut aikaan 18.04.2008 klo 17:01 kohteessa Nuorten foorumi

Ahdistaa niin pirusti syöminen! Aloitin noin vuosi sitten laihduttaman ja laihduinkin aika roimasti. Joulun tullessa lopettelin ja meni ihan hyvin tuo joulu, vuoden alusta alkoi jokin mässäilykausi, mutta sain senkin jotenkin kuriin. Kaikki meni suhteellisen hyvin, mutta ennen pääsiäistä iski hirveä stressi ja purkautui sitten lopulta niin, että ahdistuin ihan…

Käyttäjä SKP aloittanut aikaan 25.02.2009 klo 11:19 kohteessa Nuorten foorumi

Olen viime aikoina pohtinut elämää todella paljon. Taas on menossa huonompi kausi viiden vuoden sairauskierteessä… Masennusta se on. Masennus eli menneisyyden aiheuttama paha olo. Olen pohtinut miten saisin elämäni järjestykseen, niin ettei tarvitsisi aina käydä pohjalla ja sitten taas tulla ylös. Tuo jojoilu on kuluttavaa ja rasittavaa. Vielä joku aika…

Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 19.02.2009 klo 11:34 kohteessa Nuorten foorumi

Olen aina purkanut ajatuksia kirjoittamalla ja kaikenlaisia kirjeitä ja runoja on kertynyt tosi paljon. Olen varmaankin kirjoittanut nyt jo kirjan elämästäni. Olen huomannut myös, että masennuksesta ei ole kauheasti kirjoitettu. On vain isot kasat tutkijoiden kirjoittamia kirjoja siitä, mitä masentuneen pitäisi tehdä, ja miten masennuksen pitäisi edetä. Luulen että olisi…

Käyttäjä Apple aloittanut aikaan 04.02.2009 klo 17:54 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitan tänne, koska oloni on ollut hirveä jo noin vuoden, mutta nyt tuntuu ettei elämässäni ole enään ilojakaan. Elämäni romahti täysin n. 3-4 vuotta sitten, kun mummoni, joka oli minulle kuin toinen äiti sairastui syöpään. Silloin en vielä ymmärtänyt sitä, ja ihmettelin miksi se on kaikista niin hirveää, olin varma…

Käyttäjä -jann- aloittanut aikaan 18.02.2009 klo 02:25 kohteessa Nuorten foorumi

Moi, Tuntuu tosi tyhmätä kirjotella tänne ku oon lukenu muiden juttuja ja tiiän et niil on paljon vaikeempaa mut kirjotampas nyt kuitenki.. Siis en oikeen tiiä mikä mua vaivaa. Oon aina pienenä ollu ujo mutta kuitenkin ilopilleri, mutta en tiiä mitä tapahtu ku menin kasille. Mul on kokoajan kauheita mielialanvaihteluita,…

Käyttäjä kyoshiro aloittanut aikaan 11.02.2009 klo 21:08 kohteessa Nuorten foorumi

minun ongelmani ei ole mikään suuri,itse asiassa se on hyvin pieni. minä haaveilen usein. haaveeni on että: minä asuisin maalla ja olisi omakotitalo jossa olisi yläkerta ja mulla sielä oma huone.sitten illalla karkaisin narua pitkin ulos ja menisin pienen joen työ jonka yli heilauttaisin itseni narun avulla.sitten juoksisin kesäiseen metsään…

Käyttäjä walpuri aloittanut aikaan 10.02.2009 klo 18:13 kohteessa Nuorten foorumi

Heippa, miun on aivan pakko avata tämä keskustelu, vaikka tuntuukin kovin turhalta omat murheeni, luettuani näitä muiden pahan olon tarinoita 😟 no yksi ahdistava asia on sellanen, että miulla on kovasti neurooseja. Iltaisin on pakko tarkistaa että hella on kiinni ja palolälytin päällä. Tää on niinkun vakiotoimi, jokailtainen. Sen lisäksi…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: