Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä moony aloittanut aikaan 22.10.2009 klo 23:24 kohteessa Nuorten foorumi

Yksi unelmistani on se että joku päivä voisin kirjoittaa selviytymistarinani tuonne ”tarinat” osioon, että joku päivä tosiaan näkisin maailman ja ennen kaikkea oman elämäni ja maailmani valoisampana ja pystyisin taas elämään täysillä, nauttia siitä. Joskus tulee sellainen olo että nyt kyllä ryhdistäydyn ja että selviän kyllä tästä kaikesta. Mutta tiedänhän…

Käyttäjä Violence aloittanut aikaan 02.11.2009 klo 02:23 kohteessa Nuorten foorumi

Minua vain itkettää koko ajan. En jaksa enää, jos elämä on tätä niin minä en tahdo elää. Haluan nukahtaa ja vaipua ikuiseen uneen ja päästä eroon tästä väsymyksestä, tästä itkemisestä ja surusta joka on läsnä silloinkin kun hymyilen. Ilonkin taustalla piruileva, sietämätön paha olo. Välillä tuntuu että luovutan pian. Mikä…

Käyttäjä cerulean aloittanut aikaan 24.01.2009 klo 11:58 kohteessa Nuorten foorumi

Heips, eli poden aika vaikeatasoista ahdistusta ja erilaisia pelkotiloja minulla on päivittäin.. En toisinaan uskalla käydä edes kaupassa, ja opiskelukavereidenkaan kanssa en ole enää käynyt ulkona, koska en uskalla. Tämä voi johtua siitä, että olen ollut koulukiusattu jokunen vuosi sitten. Pelkään ihmisiä ja sitä mitä he minusta ajattelevat; aina jos…

Käyttäjä aBu aloittanut aikaan 21.10.2009 klo 16:36 kohteessa Nuorten foorumi

En oikein tiedä mitä sanoisin. Tai mitä tahtoisin sanoa. Silti on pakko päästä jotakin sanomaan.. Ihmisille, jotka kenties voivat ymmärtää.. Olen itse entinen anorektikko ja sitä kautta olen tutustunut moniin ihmisiin. Moniin ihmisiin, joiden kanssa tulin todella läheiseksi, joille pystyin kertomaan kaiken. Viime keväänä menetin neljä ystävää – heille elämä…

Käyttäjä Milianotus aloittanut aikaan 25.10.2009 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi

Mitä te haluatte tulevaisuudelta? Kolme asiaa, jotka ovat tärkeä ja olennainen osa elämääsi kymmenen vuoden päästä. Miksi ja miten ne aiotte saada? 1. Eläimet Ensin pitää saada pää kuntoon, niin että uskaltaa ottaa vastuulleen toisia eläviä luontokappaleita. Koirat, kissat, vuohet ja maatiaiskanat, siinä eläinkirjoa, jonka haluaisin tuovan elämääni väriä ja…

Käyttäjä ange aloittanut aikaan 11.10.2009 klo 22:04 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä kuinka monelle nuorelle on liian tuttua olla yksinäinen. Mulle se on tullu liianki tutuksi. Kun ei oo ketään kaveria kenelle puhuu,asun äitini kanssa ja hänen kanssaa sitten puhun päivittäin. Mutta eihän vanhemmille kaikkea kerrota. Käyn töissä ja sitten tuun taas kotiin. Kavereita ei oikeestaan oo ku muutama (3).…

Käyttäjä Hilleri aloittanut aikaan 04.08.2009 klo 13:23 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Haluaisin mielipiteitänne psykoosista 😐. Ihan mitä vaan. Millaisia kokemuksia teillä on joko itsellänne tai läheisten / ystävien kautta. Jos ei ole kokemuksia, niin mitä luulette psykoosin olevan ja miten se ilmenee? Mitenkä koette, jos läheinen sairastuu, mitä tuntemuksia se aiheuttaa jne… Kiitos vastauksista jo näin etukäteen 🙂.

Käyttäjä Passion aloittanut aikaan 11.10.2009 klo 22:57 kohteessa Nuorten foorumi

Lapsuus sujui kai ihan tavalliseen tapaan, lähiön lapset leikki keskenään ja keksi jekkuja, kulutti aikaa. Asiat lähti muuttumaan siinä yläasteen vikana vuonna, tai niin kauas muisti ainakin riittää. Olin silloin kolme kertaa viikossa koulun jälkeen jossain, harrastin ja tein töitä. Ekan kerran iski jonkun näköinen loppuun palaminen, tuntui että oli…

Käyttäjä Passion aloittanut aikaan 22.10.2009 klo 01:28 kohteessa Nuorten foorumi

Miksi ihmismieli on niin hauras, mitä tapahtuu sitten kun ei jaksa? Aina kun itsestä tuntuu edes hitusen pareammalta, eheämältä niin tärkeälle ihmiselle tapahtuu jotain. Miten pystyy jatkaa, jos joku asia on kokoajan painamassa takaisin maahan. Sitä sanotaan, että saa olla iloinen vaikka toisella on paha olla, mutta se on mahdotonta.…

Käyttäjä Tiriac aloittanut aikaan 23.10.2009 klo 15:29 kohteessa Nuorten foorumi

Eli joku kuukausi sitten kävin lääkärillä lihasvaivojen takia ja sanoin että haluaisin vaihtaa lääkkeeni ym ym. Niin hän sanoi että Miksi? Sanoin etten saa nukuttua ja minua väsyttää ja ahistaa kaikki. Nauroin ja itkin sekasin, hän ojensi nenäliinoja ja kattoi minua kuin jotain ihmetyyppiä. Lopulta h’n antoi paperin jossa 1-5…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: