Mitä sinulla on kymmenen vuoden päästä?

Mitä sinulla on kymmenen vuoden päästä?

Käyttäjä Milianotus aloittanut aikaan 25.10.2009 klo 13:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Milianotus kirjoittanut 25.10.2009 klo 13:53

Mitä te haluatte tulevaisuudelta? Kolme asiaa, jotka ovat tärkeä ja olennainen osa elämääsi kymmenen vuoden päästä. Miksi ja miten ne aiotte saada?

1. Eläimet
Ensin pitää saada pää kuntoon, niin että uskaltaa ottaa vastuulleen toisia eläviä luontokappaleita. Koirat, kissat, vuohet ja maatiaiskanat, siinä eläinkirjoa, jonka haluaisin tuovan elämääni väriä ja meteliä kymmenen vuoden päästä. Parikymmentä kanaa, kolmesta viiteen uuhta, kaksi koiraa ja muutama kissa. Katselen jo tupien hintoja Pohjois-Karjalasta, Lapista ja Keski-Suomesta päin, varsin matalia ovat. Ja kunhan pään saa kuntoon, niin opiskelu esim. lähi- tai sairaanhoitajaksi, niin saa työn ja voi alkaa säästää rahaa. Semmoinen ammattikuntakin, että kysyntää ihan jokapuolella Suomea.

2. Luonto
Haluan asua lähellä metsiä, jotta pääsisi kävelemään metikköön koirien kanssa. Metsästys koirien kanssa myös kiinnostaa, joko lintu- tai jänismetsälle. Toteutuu, kunhan vain saa pään kuntoon ja muuttaa omilleen hieman pohjoisemmaksi.

3. Ystävät ja sukulaiset
Aion pitää heidät lähellä <3 Muuten en pärjää, sen olen jo todennut.

Käyttäjä siruna kirjoittanut 27.10.2009 klo 19:25

Mitä te haluatte tulevaisuudelta? Kolme asiaa, jotka ovat tärkeä ja olennainen osa elämääsi kymmenen vuoden päästä. Miksi ja miten ne aiotte saada?

1. TALO 😍☺️❤️
Tämä talo on jo olemassa; se on sekumme perintötalo, joka tosin nyt on ollut asumattomana jonkun aikaa. Olen tämän tilan ainoa perijä ja en tosiaan halua jättää yli satavuotiasta taloa maaseudulle rapistumaan!

2. AMMATTI
En näy itseäni mihinkään työhön eikä minulla ole yhtään halua siirtyä työelämään. Tuntuu, että voisin opiskella loppuikäni! Olisi niin paljon opittavaa enkä koe osaavani mitään, mitä kannattaisi työmarkkinoilla mainostaa. Toivoisin, että olisin opiskellut itselleni jonkun hyvän ammatin ja löytänyt jostain iteselleni sopivan työn 🙂

3. LÄHEISET
Vanhemmat, ystävät ja mies.☺️❤️☺️ Haluasin löytää miehen, joka tuntuu tajuavan mua, samoin samanhenkisiä ystäviä. Olen ilmeisesti joku luonnonoikku, kun tuntuu, että kaikki ajattelee ihan eri tavalla eikä tajua yhtään, kaikki muut on ihan eri lähtökohdista jne.

Käyttäjä Irrallinen kirjoittanut 27.10.2009 klo 19:41

Kolme asiaa? Huh, olipas vaikea kysymys. Nämä on sitten hiukan ristiriidassa keskenään.

1. Elukoita
Pari pientä koiraa, mahdollisesti jotain terriereitä tai spanieleita, pienehkö hevonen/iso poni ja ehkäpä joku jyrsijä. Koiria mulla tulee aina olemaan, en varmaan osaisi olla ilman niitä. Tietysti toivon, että tuo oma terrieri on vielä 10 vuoden päästä mun seurana, mutta todennäköisyys siihen on häviävän pieni. Hevosta/ponia olen aina halunnut, mutta meillä ei ole ollut mitään paikkaa, missä sellaista olisi pitänyt.

2. Asunto jossain isossa kaupungissa
En ole yhtään luontoihminen ja viihdyn paremmin kaupungissa kuin maaseudulla. Eikä mulle kelpaa edes mikä tahansa kaupunki, sillä haluan ISOON kaupunkiin, tyyliin Berliini tai Pariisi. Tai New York, joka on mun unelma-asuinpaikka, mutta niin kauhean kaukana kaikesta tutusta.

3. Ammatti, jota rakastan
On se sitten se eläinlääkärin ammatti, josta olen haaveillut jo pari vuotta tai kirjailijan ura, joka kiinnostaa myös, vaikka en uskokaan, että sillä eläisi. Voihan se tietty olla joku ihan muukin, ehkä päädyn New Yorkeriin myyjäksi tai johonkin isoon yritykseen pomon assistentiksi. Tai muotilehteen töihin. You never know. Toivottavasti kuitenkin sellainen, johon panostan 110 % tarmolla ja josta oikeasti pidän.