Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 13.10.2010 klo 16:08 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt 18 vuotias tyttö ja jostain kumman syystä ängen päähäni kaikkia ällöttäviä ajatuksia eikä minulla ole harmainta aavistustakaan että miksi. Eli muutama vuos sit pelkäsin, että mitä jos minusta tulisi lesbo ( sen takia kun salkkareiden Heli oli ja satuin katsomaan sen jakson niin ajatus alkoi pelottamaan). Se meni…

Käyttäjä <3Quartier<3 aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 21:48 kohteessa Nuorten foorumi

Oon joskus aiemmin kirjottanu siitä kun äidin kanssa on ollut vähän ongelmia.. Nyt ne ongemat on vaan kasvanu vähän liian suuriks.. Ei varsinaisesti äidin kanssa vaan sen ”miesystävän”.. Mulla on monen vuoden masennus takana ja sama jatkuu edelleen. Osastolla oon ollu yhteensä yli 2 vuotta ja oon saanut sieltä sen…

Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 02.10.2010 klo 22:33 kohteessa Nuorten foorumi

Viime käynnistä on taas vierähtänyt melkoisesti aikaa. Ehkä toisaalta pitäisi käydä täälläkin taas useammin. No, mutta jaarittelut sikseen. Mun pitäis kai olla onnellinen. Talouselämän tilanne on tällä hetkellä melko turvattu, vanhempien tuen lisäksi saan melko hyvää harjoittelupalkkaa ainakin parin seuraavan kuun ajan. Mulla on mielenkiintoinen ja mukavasti työllistävä työharjoittelupaikka, ei…

Käyttäjä Miaka aloittanut aikaan 10.10.2010 klo 12:32 kohteessa Nuorten foorumi

Ongelmana minulla on siis muuten todella ihana poikaystävä (ollaan oltu yhdessä kohta puoli vuotta), joka on viime aikoina osoittautunut todella lapselliseksi ja ylimieliseksi. Hän ei huomioi minua enää tarpeeksi (niin kuin alkuaikoina), vaan heittää idioottimaista läppää kavereidensa kanssa ja jättää minut hauskuuden ulkopuolelle. Inhoan sitä, että olen hänelle pelkkää ilmaa…

Häpeä

17
Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 31.05.2010 klo 09:07 kohteessa Nuorten foorumi

Kaikki, jotka haluavat kertoa oman tarinansa häpeän tunteeseen liittyen, ovat erittäin tervetulleita tekemään sen tässä keskustelussa 🙂. Ajattelin, että olisi helpottavaa ja mielenkiintoistakin tietää, millaisia asioita te muut häpeätte, ja miten vahvalta ahdistuksenne häpeään liittyen tuntuu. Itse olen joskus ihan hukassa oman häpeäni kanssa – en siis ollenkaan tiedä, mitä…

Käyttäjä JokuNyymi aloittanut aikaan 09.09.2010 klo 00:03 kohteessa Nuorten foorumi

Elikkäs, olen 19, nuori työssäkäyvä kaveri. Asun vielä kotona ja tulen ihan kelpo perheestä. Kumpikaan vanhemmista ei juo tai polta. Ovatpa ihan hyviä kasvattajiakin. Mietitte varmaan että taas yksi on valittamassa tilannettaan vaikka kaikki on jo asetettu hyvin eteen elämässä. No ei se kaikki kuitenkaan ole mennyt hyvin. Eihän se…

Käyttäjä tuitttu aloittanut aikaan 25.09.2010 klo 23:59 kohteessa Nuorten foorumi

Haluan tietää, minkälainen olo on Sinulla, kun olit/olet umpikujassa? Mitä se olotila sisältää, miltä se tuntuu? Vai tuntuuko se niin kummalliselta, ettei sitä pysty edes sanoin kuvaamaan? Yritä.

Käyttäjä homelo aloittanut aikaan 04.10.2010 klo 21:56 kohteessa Nuorten foorumi

Mitä keinoja teillä on ahdistuksen hallintaan tai ehkäisyyn? Lääkkeet on tietenkin yksi keino, mutta jos jätetään ne nyt väliin. Mitä ns. luonnollisia keinoja käytätte/mitkä teillä auttaa? Mulla auttaa usein sauna ahdistukseen silloin, kun heitän niin kovat löylyt, että pystyn just ja just niitä sietämään. Sit toisena hyvänä keinona on lemmikit.…

Käyttäjä JerseyGrl aloittanut aikaan 11.08.2010 klo 19:32 kohteessa Nuorten foorumi

Koulut alkaa huomenna ja lähden taas 150 kilsan päähän kotoa.. Pelkään jo nyt mahdollista koti-ikävää.. Mikä auttaa asiaan? Olen kuullut, ettei kotona kannata joka viikonloppu käydä (ruokkii toisilla ikävää entisestään) ja harrastuksia kannattaa aloittaa.. Muuta? Kamalaa kun Suomen kesä on näin lyhyt, mutta joskushan sitä on itsenäistyttävä ☹️

Käyttäjä Noire aloittanut aikaan 16.09.2010 klo 22:52 kohteessa Nuorten foorumi

Olen tosiaan 21v tyttö, ja muutin kolme viikkoa sitten uuteen kaupunkiin opiskelemaan. Alkuun olin innoissani ja onnessani, koska ’jouduin’ asumaan äitini luona 8kk. Kotona asuessani kaipasin valtavasti omaa rauhaa, ja omaa elämää, vaikka meillä on äidin kanssa niin hyvät välit että elämä oli lepposaa ja mukavaa. Olen lukion jälkeen asunut…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: