Mikä auttaa koti-ikävään?

Mikä auttaa koti-ikävään?

Käyttäjä JerseyGrl aloittanut aikaan 11.08.2010 klo 19:32 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä JerseyGrl kirjoittanut 11.08.2010 klo 19:32

Koulut alkaa huomenna ja lähden taas 150 kilsan päähän kotoa.. Pelkään jo nyt mahdollista koti-ikävää.. Mikä auttaa asiaan?

Olen kuullut, ettei kotona kannata joka viikonloppu käydä (ruokkii toisilla ikävää entisestään) ja harrastuksia kannattaa aloittaa.. Muuta?

Kamalaa kun Suomen kesä on näin lyhyt, mutta joskushan sitä on itsenäistyttävä ☹️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 12.08.2010 klo 11:08

Heippa
Minulla oli perheen valokuva mukana kun suomea kiersin niin kokeile samaa
minulla se autto kummasti.
Käy ehdottomasti kotonasi kun lomalla olet ja ei tule niin kova muutos äkkiä.
vaan hiljakseen totut.
Kaunista kesää sinulle

Käyttäjä JerseyGrl kirjoittanut 12.08.2010 klo 17:44

volvomies kirjoitti 12.8.2010 11:8

Heippa
Minulla oli perheen valokuva mukana kun suomea kiersin niin kokeile samaa
minulla se autto kummasti.
Käy ehdottomasti kotonasi kun lomalla olet ja ei tule niin kova muutos äkkiä.
vaan hiljakseen totut.
Kaunista kesää sinulle

Oi, kiitos tästä.. Askartelin perheen ja kavereiden kanssa reissuista otettuja kuvia kollaasiksi ja tästä tuli ihana..

Käyttäjä niddeh kirjoittanut 01.10.2010 klo 23:49

Heips! Pidä vanhempiisi/sisariisi paljon yhteyttä, älä jää neljän seinän sisään murjottamaan, harrasta jotain. Siinä aika hyviä neuvoja! Aivan varmasti saat uudesta koulusta uusia kavereita, joiden kanssa voit viettää vapaa-aikaa ja ikävä unohtuu pikkuhiljaa 🙂. Pidä itsesi kiireisenä, keksi päiviisi ohjelmaa, mutta anna itsellesi myös aikaa vain olla, ja mieti rauhassa asioita.. Hätiköityjä päätöksiä ei kannata ikävissään tehdä, sinnitellä ainakin pari kuukautta vaikka kuinka vaikeaa olisi. Kyllä se valo aina jossain vaiheessa ilmestyy sieltä tunnelin päästä! 🙂👍 Jaksamisia ja ihanaa syksynalkua! 🙂