Miksi teen tämän itselleni? Olen masentanut ja väsynyt kaikkeen..

Miksi teen tämän itselleni? Olen masentanut ja väsynyt kaikkeen..

Käyttäjä –kamikaze– aloittanut aikaan 13.10.2010 klo 16:08 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä --kamikaze-- kirjoittanut 13.10.2010 klo 16:08

Olen nyt 18 vuotias tyttö ja jostain kumman syystä ängen päähäni kaikkia ällöttäviä ajatuksia eikä minulla ole harmainta aavistustakaan että miksi.

Eli muutama vuos sit pelkäsin, että mitä jos minusta tulisi lesbo ( sen takia kun salkkareiden Heli oli ja satuin katsomaan sen jakson niin ajatus alkoi pelottamaan). Se meni ohi oisko noin viikossa..
Viime joulukuussa minulla tuli samantapainen pelko (HUOM! Tiesin ja tiedän etten ole pelkään vaan sitä että mitä jos minusta tulisi!) mutta se liittyi mun veljeen. Se alko siitä ku mamma sano etten voi kulkea pelkkä paita ja alushousut päällä kotona jos mun veli on himas. Niin aloin sit ajattelemaan et mitä jos se kattois (yäk,alko oksettaa samantien).
Se pelko kesti muistaakseni n. viikko pari.

Nyt kesällä palas tuo lesbo pelko juttelin poikakaverilleni ja hän auttoi minua vaikeitten tilanteitten läpi ja tiedän nyt etten ole lesbo eikä ole mitään pelkoa- Rakastan mun poikaystävää yli kaiken ja antaisin mun elämän sen vuoks. Mut siitä johtuen minua on alkanut pelottaa että ihastuisin kaikkeen mikä liikkuu. Tai korjaan en sinänlänsä pelkää et ihastuisin minulla tulee vaan kaikkia ällöttäviä seksikuvia päähäni kaikesta.

Eli mun ongelma on se että ängen itselleni päähäni kaikenlaisia ällöttäviä seksi ajatuksia kaikesta vaikka mua ei yhtään kiinnosta. Tuntuu vaan siltä et joku änkis ne ällöttävät ajatukset mun päähän (esim mun veljestä). Haluun tän pois en kestä sitä enään yhtään. Oon miettinyt jo itsaria kun vihaan tätä niin paljon.

Osaako kukaan sanoa miksi ängen näitä mun päähän vaikka en itse halua (ja kyllä olen 100 varma etten halua). Haluun vielä painottaa kaikille että TIEDÄN ETTEN OLE IHASTUNUT (muuta kun mun poikakaveriin).

Voisko tää johtua siitä että on heikko itsetunto? Tai siitä että muutettiin niin paljon kun olin pieni? Miksi kiusaan itteni tällä tavalla. Aina kun tulee joku tän tapainen ajatus mieleen minua alkaa oksettaa ja haluun vaan kuolla. Minulla on tullut tämmöisiä mm. tytöistä, lapsista,veljistä ja esim mun poikakaverin veljestä ( nämä kaikki ovat asioita joita olen jyrkästi vastaan. 🙂 Olen nyt ja olen aina ollut). Ajatuksia, APUA ja kohtalontovereita. Kiitos avusta🙂