Lapsellinen poikaystävä

Lapsellinen poikaystävä

Käyttäjä Miaka aloittanut aikaan 10.10.2010 klo 12:32 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Miaka kirjoittanut 10.10.2010 klo 12:32

Ongelmana minulla on siis muuten todella ihana poikaystävä (ollaan oltu yhdessä kohta puoli vuotta), joka on viime aikoina osoittautunut todella lapselliseksi ja ylimieliseksi. Hän ei huomioi minua enää tarpeeksi (niin kuin alkuaikoina), vaan heittää idioottimaista läppää kavereidensa kanssa ja jättää minut hauskuuden ulkopuolelle. Inhoan sitä, että olen hänelle pelkkää ilmaa aina kun hänen kaverinsa liittyy seuraamme. Olen yleensä ollut ihan messissä, mutta on todella nöyryyttävää, kun oma poikaystävä ei kohtele kunnioittavasti (esim. kuuntele kun selitän jotakin juttua jne.)

Saattaa kuulostaa kliseeltä, mutta en tunne itseäni enää naiseksi tässä suhteessa, vaan pelkäksi maanmatoseksi.

Onko sellainen mies pelkkä satuolento, joka huomioisi ja kunnioittaisi (ennen kaikkea rakastaisi) naistaan alusta loppuun?

Käyttäjä Miaka kirjoittanut 11.10.2010 klo 15:01

Viestini oli hieman liioitteleva. Kyllä poikaystävässäni on hyviäkin puolia ja meillä on paljon yhteistä. 😳

Hän on vain tietyn kaverinsa kanssa jotenkin tavallista ärsyttävämpi, mutta muutoin pidän hänestä hyvin paljon.

En halua luovuttaa liian helpolla, vaan ratkaista tämän tilanteen jotenkin. 🤔: