Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Kotona menee huonosti. Äiti valittaa, etten saisi syödä niin paljoa karkkia, olen 162cm ja painan 53kg. Syksyllä painoin 48kg ja painoindeksini oli 18,5, eli melkein alipainoinen. Yläaste aikoina aloin rajoittamaan syömistäni, mikä johti siihen, että vaikka olin pitkiäkin aikoja syömättä, niin en pystynyt syömään paljoa, joku pisti hanttiin ja oli…
Olen parin kympin liepeillä oleva tyttö. Pohdiskelen omaa mielenterveyttäni päivittäin. Yritän elää normaalia elämää, mutta en pysty. Minulla on ammatti, työ ja miesystävä jonka kanssa asun saman katon alla. Ahdistun ja stressaannun pienimmistäkin asioista niin että voin fyysisesti pahoin, suurentelen asioita päässäni, en voi nukkua. En tiedä enää millainen Minä…
Mulla on ihan kauhean paha olo,kun sain tuossa muutama päivä sitten tiedon,että äitini on huonossa kunnossa.Menimme perheeni kanssa katsomaan häntä sairaalaan ja järkytyin.Hän oli aivan keltainen,maksa ei toiminut enää ollenkaan. Nyt en pysty tekemään mitään,teen jotain,mutta mistään ei tule mitään,kun tiedän että hän kuolee pian.On kyse päivistä/kuukausista. Välillä mua suututtaa…
Hei Elämäni on ollut tähän asti melko kurjaa. Vaikeudet alkoivat vanhempieni erosta, josta pääsin kuitenkin nopeasti yli. Sitten tuli vanha isäpuoleni …😠 Hän on se joka minun elämäni on pilannut. Hän joi joka päivä, hakkasi äitiäni minun läsnäollessani ja yritti hakata minuakin. lopulta saimme tarpeeksemme ja lähdimme(keskellä yötä) pois. Asuimme…
Hei! olen 20-vuotias miehen alku ja päätin nyt purkaa vähän pahaa oloa tänne jos helpottais. Toivottavasti joku jaksais lukee tän. Tuntuu että kaikki vaan kaatuu niskaan ja yhteiskunta painostaa☹️. Mulla on aikaisemminkin todettu masennus, kävin terapiassa ja söin lääkkeitä sen takii. Taustalta löytyy 12-vuotta koulu kiusausta, ekan kerran sain hoitoo…
Mulla pitäisi mennä asiat hyvin. Ja mun asiat on hyvin. Hyvä perhe, rakastava äiti ja isä. Veljet eivät niin täydellisiä ja äitini on hyvin stressaantunut, mutta silti, asiani ovat hyvin. Mulla on paljon hyviä ystäviä, jotka merkitsee mulle varmaan enemmän kuin edes itse luulen. Ja maailman ihanin poikaystävä, joka ei…
Se on vähän pelottavaa. Sellainen, kun ei kiinnosta. Yhtään mikään. Harrastukset uhkaa jäädä, kun ei jaksa vaivautua tekemään mitään. Tykkäsin ennen lukemisesta, mutta nyt tuntuu, että olen niin hidas etten vain jaksa. Lisäksi en muista niistä lukemisistani juuri mitään, eikä yksikään kirja vaikuta…mielenkiintoiselta. Sellaiselta, että kappas, tämän haluan lukea alusta…
mitä tää elämä on oikeesti?!🙄 mun mielestä tää elämä on kidutusta ja tyhjää.☹️ kukaan ei välitä oikeesti, ei ainakaan minusta, täällä tyhmässä maailmassa on vaan pettäjiä. mä en luota kehenkää sata prosentisesti. mun jätkä kaveri katsoo toisia naisia ja kohta varmaan pettää ja jättää!😭 miks tässä maailmassa on niin saatanasti…
En tiedä, mistä aloittaisin. Minä _pakotan_ itseni kirjoittamaan tämän, koska en voi jatkaa näin. Syvä ahdistukseni on jatkunut vuosia enkä pääse tästä eroon. Kaikki on mennyt aina hyvin. Minulla oli ystäviä, harrastuksia, ja onnistuin ponnistelematta kaikessa, mihin ryhdyin. Arvosanani olivat korkeita, vaikken tehnyt niiden eteen mitään. Elämässäni ei ole nytkään…
Heis kaikille, olen uusi täällä joten älkää tuomitko heti. 🙂 Joo, elikkä mulla on luottamuspula. Tai siis en yksinkertasesti pysty luottamaan kehenkään. Uudet tuttavuudet jäävät sikseen, vanhatkin kärsivät tästä kun en pysty luottamaan. Haluaisin luottaa, mutta se ei vain onnistu. Ei onnistu vaikka kuinka ihminen ja minä vakuuttelisin että hei,…