Kurjaa tähän asti…

Kurjaa tähän asti...

Käyttäjä Koko ikänsä kärsinyt aloittanut aikaan 08.02.2011 klo 22:17 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Koko ikänsä kärsinyt kirjoittanut 08.02.2011 klo 22:17

Hei

Elämäni on ollut tähän asti melko kurjaa. Vaikeudet alkoivat vanhempieni erosta, josta pääsin kuitenkin nopeasti yli.

Sitten tuli vanha isäpuoleni …😠 Hän on se joka minun elämäni on pilannut. Hän joi joka päivä, hakkasi äitiäni minun läsnäollessani ja yritti hakata minuakin. lopulta saimme tarpeeksemme ja lähdimme(keskellä yötä) pois.
Asuimme noin 3 vuotta turvakodissa, jossa oli mukava asua, mutta muutimme sieltä kuitenkin tänne maaseudulle.

Silloin äitini viinanjuonti alkoi.
Sitä on jatkunut siitä asti kun muutimme tänne. Onneksi hän ei juo ihan joka päivä, mutta kun hän juo niin hän on aivan eri ihminen kuin selvänä. Hän mm. yritti lukita minut ulos talvella koska olin lähtenyt etsimään karannutta koiraamme.

En tiedä miten olen kestänyt tähän asti, sillä minulla ei ole ollut itsetuhoisuutta eikä masennusta. nyt elämä on jälleen alkanut hymyillä🙂. Äitini meni kihloihin erään miehen kanssa, joka on tosi mukava, koulussa menee hyvin ja seurustelu on alkanut☺️❤️☺️. Kiitos kaikille jotka jaksoivat tämän lukea. 🌻🙂🌻

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 10.02.2011 klo 12:50

🌻🙂🌻

🙂👍

Käyttäjä hotsalama kirjoittanut 10.02.2011 klo 21:26

Ihana kuulla näitä selviytymistarinoitakin! Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Muista, että täällä Tukinetissä on ihmisiä, jos haluat purkaa ajatuksia tai ongelmiasi 🙂

🙂👍

Käyttäjä ikuisesti tipaton kirjoittanut 19.02.2011 klo 15:34

Hienoa että joillakin menee hyvin.🙂👍
Nimittäin ainakaan minulla ei niin kovin hyvin mene. Minulla on alkoholisti isä joka juo siis joka ilta.
Olen koko ikäni joutunut katsomaan kun äiti ja isä tappelevat. Joutunut kuuntelemaan sitä hirveää huutoa ja menemään kouluun itkukurkussa.
Nyt viimeisen vuoden aikana ne eivät ole pystyneet olemaan edes puolta tuntia riitelemättä. Siksi minua harmittaakin, kun minulla on kaksi pikku sisarusta ja hekin joutuvat katselemaan sitä tappelua. Siitä jää hirveät traumat. ☹️
En ole itsetuhoinen, mutten löydä sopivia tunnetiloja enkä tiedä kuinka selviäisin. Jotkut sanovat että viiltely auttaa mutta en halua satuttaa itseäni. Kaikki on niin sekavaa etten tiedä mitä tehdä. 😯🗯️ Olisi kiva jos joku antaisi jotain vinkkejä miten ovat vaikka itse selvinneet.
En voi antaa itseni romahtaa. Minun pitää tukea sisaruksianikin, koska he ovat niin pieniä ja tämä on heillekin vaikeaa.