mun elämä murenee paskaks!

mun elämä murenee paskaks!

Käyttäjä heart2 aloittanut aikaan 22.01.2011 klo 15:20 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä heart2 kirjoittanut 22.01.2011 klo 15:20

mitä tää elämä on oikeesti?!🙄 mun mielestä tää elämä on kidutusta ja tyhjää.☹️ kukaan ei välitä oikeesti, ei ainakaan minusta, täällä tyhmässä maailmassa on vaan pettäjiä. mä en luota kehenkää sata prosentisesti. mun jätkä kaveri katsoo toisia naisia ja kohta varmaan pettää ja jättää!😭 miks tässä maailmassa on niin saatanasti lutkia jotka huorii ja haluaa varastaa toisten miesystävät, miks kenenkään ei voi luottaa ei ees kavereihin,😑❓ ihan sama vaikka tappais itsensä ku tässä maailmassa on niin paskat oltavat.☹️ no ainakin mä saan kiduttaa itseäni kunnes kuolema tulee eteen, viillän, lyön,☹️ oks muita jotka vihaavat lutkia???

Käyttäjä Avulias kirjoittanut 12.02.2011 klo 23:13

Monesti sellaiset "menevän" oloiset miehet katsovat toisten naisten perään "sillä silmällä" ja pettävät. Voisitko ajatella seurustelevasi sellaisen hiljaisemman ja kunnollisemman oloisen miehen kanssa? He voisivat olla niin fiksuja, että ymmärtävät kunnioittaa sinua tyttöystävänään.

Käyttäjä perusjuha kirjoittanut 14.02.2011 klo 22:44

Moi.Toi on niin tuttu tunne mulle kans.Ja joo mä oon kokenu myös sitä et kaverit pettää kaikki sortuu ympärille ja ketään ei oo tukena // ne ketkä olis ni niiltä en halua mitään hössötystä.Se on kans ihan hirvee tunne kun tietää / olettaa ettei ketään välitä 😞 . Mulla on ollu täs pari vuotta ollu aika vaikeeta kun nelosluokasta kutosen loppuun asti kiusattiin ja käännettiin kaikki mua vastaan ja nyt kaikki vaan hokee että se menee pian ohi (en oo ikinä ollu hyvä puhuu asioista ihmisille joten täkin on vaan mun tiedossa) ja että nyt on vaan vaikee vaihe.
Mutta hei jaksamisia sulle 🙂🌻

Käyttäjä hotsalama kirjoittanut 15.02.2011 klo 01:55

Ehkä olet vain kulkenut väärässä seurassa? Kyllä kunnon ihmisiä löytyy vaikka ja mistä, ei kaikki ole pettäjiä, huoria tai epäluotettavia.
Onko asuinalueellasi mitään nuortentiloja? Sieltä voisi löytyä uusia kavereita, voisit myös jutella nuorisotilan ohjaajien kanssa asioista jotka mietityttää.

Uskoisin, että löydät itsellesi sen oikean. Siinä saattaa kestää kuukausia, jopa vuosiakin! Minä olen 23-vuotias ja takana monta seurustelusuhdetta enkä vieläkään ole löytänyt kunnollista kumppania.

Lapsuuden ja nuoruuden kannattaa elää ihan rauhassa, vaikka kyllähän sitä tekee mieli kokeilla kaikkea aikuisuuteen liittyvää jo aikaisemminkin.

Jos sinulla on kovin paha olo, niin pystytkö kertomaan näistä asioista äidillesi?
Kysyisit äidiltäsi esimerkiksi sen, että milloin hän aloitti ensimmäisen seurustelusuhteensa, tai kysyä vaikka hänen ensirakkaudestaan?
Äidit on ihmisiä, jotka tietää rakkaudesta, seurustelusta, seksistä sekä muista vastaavista asioista ehkä enemmän kuin samanikäiset kaverisi.
Jos et ole äitisi kanssa asioista ehtinyt puhua, niin nyt olisi ehkä otollinen aika??

Jos et ole äitisi kanssa väleissä, voisit kokeilla purkaa pahaa oloasi vaikka tänne Net-tukeen, josta saisit oman henkilökohtaisen tukihenkilön.

Kyllä se siitä! 😉