Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä paulamoi- aloittanut aikaan 09.10.2011 klo 16:27 kohteessa Nuorten foorumi

en tiedä miksi näin, mutta kaverini ei nyt vaikuta haluavan tulla mun synttäreille. Ainoot ketkä tulevat on vain mun serkku ja sen kaveri… Mun omat kaverit ei sit tuu ☹️ Miksi mun kaverit ei jotenki enään tykkää minusta ☹️ Itken nykyään joka yö surusta, koska olen niin onneton. Ne oli…

Käyttäjä Janitaz aloittanut aikaan 21.06.2011 klo 00:17 kohteessa Nuorten foorumi

Olen itse tosi tunteellinen ja empaattinen ihminen, lisäksi kiinnyn tiettyihin ihmisiin todella kovin. Viime aikoina olenkin pyrkinyt ajattelemaan asioita myös järjellä ja tasapainottamaan ajatukset tällä tavoin. Hyvä esimerkki on taas tämä kun siirryn seuraavalle paikkakunnalle opiskelemaan ja olen ehtinyt kiintyä täällä kaikkeen; kämppikseeni, luokkakavereihin, valmentajaani ja jopa kaupungin valoihin. Tietysti…

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 30.08.2011 klo 18:15 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla on ollut jo useampi vuosi masennusta ja olen miettinyt itseni tappamista. Olen muutaman kerran yrittänyt ottaa lääkkeillä yliannostuksen ja toivonut, että kuolema korjaisi. En koe elämisessä enää oikein mitään iloa tai hyötyä. Koulu on käynyt tosi raskaaksi, enkä tunnu pystyvän tekevän viimeisiä koulutehtäviä loppuun. Koulun kesken jättäminen tuntuu järjettömältä,…

Käyttäjä Weltsu aloittanut aikaan 20.02.2010 klo 03:44 kohteessa Nuorten foorumi

Oon ollu masentunu 10 vuotta ja en tiiä miten tästä selviän, helpompi ois vaan kuolla. Olen psykoosissa ja mistään ei tuu mitään, mut on yritetty tappaa jne. ja oon viiltäny ranteet ja muutama muu itsemurha yritys…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 10.10.2011 klo 00:30 kohteessa Nuorten foorumi

juttelin erään tutun pojan kanssa. se on sellainen poika, jonka elämässä ei ole koskaan ollut niin vakavia ongelmia, että se olisi edes harkinnut hakevansa apua ammattilaisilta. itse olen taas potenut itsetunto-ongelmia, unihäiriöitä, koulukiusaamista ja muuta kaikkea, mitä kuka tahansa ihminen saattaa kokea elämänsä aikana. jo tällaiset ongelmat mielestäni voivat olla…

Käyttäjä vaeltelija91 aloittanut aikaan 23.08.2011 klo 19:03 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt parikymppinen tyttö ja isäni kuoli pari kuukautta sitten. Se tuli vähän yllättäen. Just nyt olen siinä vaiheessa että kaipaisin muiden kokemuksia miten jaksaa eteenpäin? Pysyykö tää outo tyhjyyden tunne aina? Olen kokenu syyllisyyttä, joka oli mulle ihan uusi tunne. Näköjään syyllisyyden kanssa on jopa helpompi elää kuin hyväksyä…

Käyttäjä Saku! aloittanut aikaan 11.10.2011 klo 22:19 kohteessa Nuorten foorumi

Noh… Olen 14 v poika ja minulla on huolestutta se, että masturboin ja vaikka minulla on vain 13 cm pitkä erektiossa 😋 Minulla on myös tyttö ystävä, vaikka sen ei pitäisi liittyä tähän… Mutta! Kysymys! Onko missän lukenut tai onko näin että ennen kunnolla kehittynyttä, voi vahingoittua peniksen kasvu! D:…

Käyttäjä ninni30 aloittanut aikaan 25.09.2011 klo 19:31 kohteessa Nuorten foorumi

Muutin nyt syksyllä pk-seudulle, pieneltä paikkakunnalta kaverini kanssa ammattikoulun viimeiseksi vuodeksi. Eli tavallaan vaihdoin koulua sieltä tänne. Halusin vähän kokea uutta ja erilaista elämää, mitä nyt aina muutoin kun kotona asunut. Siellä minulla kuitenkin oli kaikki sukulaiset, läheiset, ystävät ja perhe. Täällä minulla ei juurikaan ole muutakuin tämä kaverini, jonka…

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 07.10.2011 klo 15:46 kohteessa Nuorten foorumi

Millaiset sosiaaliset vuorovaikutustaitosi ovat? Osaatko sopeutua kaikkiin tilanteisiin? Pärjäätkö ihmisten kanssa? Pohdiskele muiden kanssa avoimesti asioista. Voit myös kertoa omia kokemuksia ja kysyä muilta apua erilaisiin tilanteisiin. Itselläni ei ole paljon kavereita. Suurin osa kavereistani on tullut ja mennyt. Muutama on onneksi jäänytkin. Heitä tapaan kuitenkin aika harvoin. En tiedä…

Käyttäjä weiya aloittanut aikaan 24.05.2011 klo 15:42 kohteessa Nuorten foorumi

Onpas vaikea aloittaa tätä viestiä. Kädet tärisevätkin. Näköjään tämä hermostuttaa minua vaikka tuntemattomillehan tässä kirjoittelen. Mutta asiaan. Olen nuori aikuinen ja täysin hukassa (kuten varmasti moni muukin en epäile). Minulla on unelmia ja toiveita joiden haluan toteutuvan, mutta ongelmani liittyy jaksamiseen ja elämänhaluun. Kuten päiväkirjaani kirjoitin: En jaksa elää. Haluan…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: