Mun kaverit ei tuu synttäreille :(

Mun kaverit ei tuu synttäreille :(

Käyttäjä paulamoi- aloittanut aikaan 09.10.2011 klo 16:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 09.10.2011 klo 16:27

en tiedä miksi näin, mutta kaverini ei nyt vaikuta haluavan tulla mun synttäreille. Ainoot ketkä tulevat on vain mun serkku ja sen kaveri… Mun omat kaverit ei sit tuu ☹️

Miksi mun kaverit ei jotenki enään tykkää minusta ☹️

Itken nykyään joka yö surusta, koska olen niin onneton.

Ne oli mun ainoat kaverit, ja sit ne kehtaa sanoa mulle että pelkästään vain ”valitettavasti en pääse tulemaan” mutta ilman mitää muuta syytä, tuntuu siltä että mua vihataan…

Ja miksi mua pitää vihata ku oon yhtä viaton kuin kuutti, ja niin kilttikin…

Mun tekee mieli ihan kuollakkin ku mulla on aina ollut huono onni ulkoisten elimien kehityksessä, rakkaudessa, kaverielämässä, koulussa jne.

Miksi olen maailman onnettomin?

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 09.10.2011 klo 19:52

Hei,

Mistäpä sitä tietää mikä mielenoikku kavereidesi päässä on...

Olen pahoillani puolestasi.

Jos vain mitenkään voit, iloitse niistä ihmisistä, jotka ovat todella läheisiä - joille sinä olet tärkeä eli serkkusi ja hänen kaverinsa. He haluavat tulla jakamaan juhlapäiväsi. Suunnittele kivaa tekemistä heidän kanssaan, äläkä keskity poissaoleviin.

Mieti miten sinä rakennat ihan itse elämästäsi ja tulevaisuudestasi hienon - viis kavereista, niitä tulee ja menee elämän aikana.

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 16.10.2011 klo 23:26

Toivottavasti sinulla oli mukavat synttärit serkkusi ja sen kaverin kanssa!

Nuoruus on usein aika paiseista aikaa. On kaikki kehittymiset, sun muut ja pitäisi löytyä jengi, jonka mukana hengailla ja jossa samaistuakin. Eihän se varmasti helppoa ole kenelläkään.

Itsetuntokin ja identiteetti kehittyvät pikkuhiljaa. Avainkysymys onkin, miten löytää ne keinot mennä eteenpäin tilanteissa. Siihen voi kyllä tarvita toisen ihmisen apua. Mehän ihmiset olemme täällä toisiamme varten. Sitä ei sovi unohtaa. Aikuisilla on myös iso ja tärkeä osa nuorten tukemisessa. Nuori voi olettaakin sitä aikuiselta ja vaatiakin. Toivon, että aikuiset uskaltaisivat ja osaisivat täyttää saappaansa.

Monet nuoret ovat tosiaan ailahtelevaisia tuon kaverihomman suhteen. Onni on se, että uusia ihmisiä voi tavata aina. Sinussa on varmasti paljon positiivisia asioita! Aloitahan niiden etsiminen, niin huomaat, kuinka ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen olet. Jokaisella meillä on täällä lisäksi oma paikkamme. Niin se on 🙂