Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Heiii, anteeksi pitkä tekstini. Minä nyt kirjotan tän tänne osittain vaan siksi että saan puristettua mun tunteita sanoiksi, joka sinäänsä auttaa hahmottamaan itsäeni että missä mennään. Tämä on niin vaikea käsittää nähdä ja kuvailla itseänsä aivan eri ihmisenä. Ennen olin elämässäni menestyjä perfektionistin asenteestani huolimatta tunsin onnea. Minulla…
masennus
3Olen 22-vuotias, työ-elämässä oleva tyttö. Ongelmanani on ollut jo vuosia kova ahdistuneisuus, joka aika ajoittain on todella ylitsepääsemätön ja pitkäkestoinen. Siihen määrätyt lääkkeet eivät kokonaan poista ongelmaa, lähinnä vain auttavat julkistenpaikkojen-pelkoon. Masentuneisuus, myös tuntuu olevan pysyvä osa elämääni. Siihenkin minulle on määrätty lääkkeitä, mutta aika-ajoin nekään eivät auta. Suurin syyni…
Minun kaverini juorusi minusta kaksi juorua. Hän sanoi minulle toissa päivänä että hän keksi ne sen takia, että katsoi kauanko kestän. Ensimmäinen juoru oli viime kesänä, joka liitty siihen että olin ”ollut” ryyppäämässä minua paljon vanhemman miehen kanssa. että olen aina ollut, kun olen käynyt kaverini kanssa hänen mummulla. kerroin…
Eli oon 16,5 vuotias tyttö, joka on vakavasti masentunut. Mun faija on lyöny mua kun olin pieni, ei siis enää. Myös kosketellu mun mielestä sopimattomasti. Jääny traumat, mitkä on yhä ja pahenee. Pari kuukautta sitten menin avaan suuni, eli suostuin lastensuojeluilmotuksen tekoon, mistä seuraisi poliisitutkinta. Silloin kaikki alkoi mennä huonosti.…
Moi! Olen siis täyttämässä lähiaikoina 16v ja olen tyttö. Lopetin juuri yksien nuorten sivujen käyttämisen sillä sielä mua kiusattiin. Viimeinen postaus oli se että kuinka kerroin olevani TOTEEMILTAAN (toivottavasti tiedät mikä on toteemi, jos ei, niin kysy minulta) vampyyri, eli siis olen ihan puoli-ihminen. Kuitenkin ne ei ollenkaan uskonut mua…
en oo tehnyt mitään erikoista elämässäni, en ole millään tavalla erikoinen. tuntuu että olen syntynyt jollakin tavalla vaivaksi ja ärsyttämään ihmisiä, vai olenko muka joskus tehnyt jotain hyvää? elämäni on samaa päivästä toiseen, samaa paskaa aina. en ole onnellinen, olenko joskus edes ollut, ehkä luullut olevani. . loppujen lopuksi sitä…
Hei kaikki nuoret! SPR pitää Tukinetissä 2-3 kertaa viikossa liveryhmiä nuorille. Nuorten liveryhmä on tiistaisin ja torstaisin klo 18-20. Lisäksi joka kuukauden viimeisenä perjantaina on Nuorten nettiyö klo 20-23. Tänään on syksyn ensimmäinen Nettiyö! !🙂🌻 Nettiyössä on avoin teema, joten siellä voi itse nostaa esiin asioita, jotka askarruttavat mieltä. Tiistain…
Eli, päätin tehdä tästä erikseen oman aiheensa. Kuinka moni on kokenut tätä? Miten otatte sen, tai kestätte? Suututteko, vai olette hiljaa ja annatte sanojen viiltää sisältä? Vai toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Käyttäydytte kuin se olisi läppää? Itsekkin saan kestää tätä, joka ikinen päivä. Ja emoksi haukutaan, ja emoudesta…
Elikkäs en keksiny mitää muuta kelle voisin puhua mun ongelmista. Nää alko jotain puolisen vuotta sitten: Kuljen kaupungilla ja kokoajan tuntuu että kaikki katsoo mua/seuraa mua. Tuntuu että elämää ei oikeasti ole, että olen täällä maailmassa ikäänkuin koekaniini, minulle uskotellaan asioita mitkä olen tähän asti uskonut;esim kipu ei oikeasti tunnu…
Päätin pitkän harkinnan jälkeen tehdä tunnuksen tänne tukinettiin. Olen 17-vuotias lukiolainen ja päällisin puolin minulla on kaikki hyvin, mutta ajatukseni ja tunteeni ovat hyvin sekavia. En oikein tiedä mistä aloittaisin… Elämäntapani on hyvin kiireinen. Minulla on tapana järjestää itselleni koko ajan ohjelmaa ja tekemistä. Tuntuu etten koskaa ehdi tehdä kaikkea.…