Mua kiusataan, vihataan ja mulle puretaan kaikki viha ja suru.

Mua kiusataan, vihataan ja mulle puretaan kaikki viha ja suru.

Käyttäjä paulamoi- aloittanut aikaan 29.09.2011 klo 19:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 29.09.2011 klo 19:24

Moi! Olen siis täyttämässä lähiaikoina 16v ja olen tyttö. Lopetin juuri yksien nuorten sivujen käyttämisen sillä sielä mua kiusattiin.

Viimeinen postaus oli se että kuinka kerroin olevani TOTEEMILTAAN (toivottavasti tiedät mikä on toteemi, jos ei, niin kysy minulta) vampyyri, eli siis olen ihan puoli-ihminen.

Kuitenkin ne ei ollenkaan uskonut mua ja alkoi haukkuu mua VAMPIKSI ja ala-astelaiseksi.

MIKSI NÄIN PITÄÄ AINA KÄYDÄ MULLE! AINA KUN ILMAISEN JONKUN ASIAN NIIN KAIKKI MENEE SIT PUHUU TÄYTTÄ PÖTYÄ MINUSTA!

Toivottavasti et ala kiusaamaan mua täälläkään, koska olen henkisesti nyt ton sivun jälkeen tosi pahasti vahingoittunut, enkä tiedä uskallanko enään mitään ilmaistakaan jos täälläkin mua kiusataan ja täälläkin löytyy jtn tyhmiä trolleja.

Mun ”vampyyrioireisiin” kuuluu nämä:

– Terävemmät torahampaat (joo luonnostaan mulla tälläiset löytyy)
– Valkosipuliallergia
– Auringossa helposti palaaminen
– Kristinuskon ristit tuoo mulle tosi huonoa onnea
– Huono onni rakkaudessa ja kaverielämässä (en ole varma kuuluuko tämä oire tähän toteemiin)
– Tykkään veren mausta paitsi en tykkää veriletuista koska se on outoa sellainen veri ja jauho yhdistelmä. Mutta kun puhdistan haavojani niin..

TOIVOTTAVASTI ET ALA KIUSAAMAAN MUA MUTTA JOS OLET JOKU SHAMAANI TAI JOKU MUU JOKA USKOO YLILUONNOLLISUUTEEN JA USKOT MUA NIIN VASTAA IHMEESSÄ MUT JOS AJOT HAUKKUA MUA SEN TAKIA KOSKA MIELESTÄSI OLEN ”PSYKOOTTINEN LUUSERI” TAI VÄÄRÄSSÄ NIIN ÄLÄ TODELLAKAAN VASTAA!

Sit lisäksi mun pitii sanoo että ku olen kutsunut mun hyviä kavereita synttäreille, ne ei mitään vastaa. Vihataanko oikeasti minua? Sillä olen tosi kiltti ja kiva, ja vaikka olisinki mikäkin olento, en silti pure turhaan, en oo kyl veriläski ☹️ mut tottakai haluan tehdä jotain esim eläinrääkkääjille, jotka kiduttaa pahasti eläimiä, mut en uskalla enkä halua koska pelkään paljon että mut tuhotaan kirkossa tai viedään poliisille.

Pliis uskokaa minua sillä minä olen helvetin erilainen, en ole mikään tavallinen ihminen joka ällöö verta :S

Nii ja se vampyyrijuttu on kuten sanoin, vain mun toteemi, että mulla on sen toteemin kautta erilaisuuksia ja voimia.

Älkää pliis tehkö musta enempää surulliseksi, haluan silti elää onnellisen elämän, mua on tiedätkö kiusattu 10 vuotta! eli 6 vuotiaasta asti 16v ikään. Joten mietippähän vähän että mitä järkee tehdä muita ihmisiä surullisiksi?

En tarkoittanut tota ihan teille, jotka auttaa, vain niille säälittäville kiusaajille ja trolleille jotka jaksaa kiusaa muita.

EN. En ole trolli, vain ihan tosissaan oleva.

TOIVOTTAVASTI YMMÄRSIT MUA KOSKA OLEN PAHASTI HAAVOITTUNUT SISÄLTÄ ☹️

Käyttäjä Saku! kirjoittanut 01.10.2011 klo 23:39

Tämä kiusaus alkoi aikoja sitten 6 vuotiaana?
Hmm... minä hyväksyn erinlaiset ihmiset mutta en ole itse kuulut toteemeista... en tietäisi miten auttaa tässä... toivottavasti joku muu minua järkevämpi auttaisi sinua 🙂 🌻🙂🌻

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 02.10.2011 klo 19:10

En usko, että saat kaipaamaasi apua täältä. Sinun kannattaisi hankkiutua opiskelijaterveydenhuollon tai jonkin muun väylän kautta psykiatriseen hoitoon. Moni masentunut, ahdistunut ja muista mielenterveydenongelmista kärsivä nuori on saanut kaipaamaansa apua tekemällä niin.

Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 03.10.2011 klo 15:22

Saku! kirjoitti 1.10.2011 23:39

Tämä kiusaus alkoi aikoja sitten 6 vuotiaana?
Hmm... minä hyväksyn erinlaiset ihmiset mutta en ole itse kuulut toteemeista... en tietäisi miten auttaa tässä... toivottavasti joku muu minua järkevämpi auttaisi sinua 🙂 🌻🙂🌻

Joo toteemi on se juttu että on ihmisellä joku olento/eläin niinkuin voimana, itelläni on kolme :S eli siis kissa, hämähäkki ja vampyyri :S

Tai en oo varma että onko se hämähäkki oikeastaan mun toteemi mutta sen voin sanoa että olen aika pitkäjalkainen ja joustava :S

Kissakin on mulle toiseksi voimakkain toteemi, kala ja lihat (vain nauta, kana ja muut linturuoat, porsaanlihan leikkeleet eli kinkku ja makkarat paitsi porsaan aito liha) maistuu, olen aika kissamainen muutenki jne. Miksi vain porsaasta kinkku ja makkarat? Koska en tykkää esim porsaan jauhelihasta tai muuten porsaan lihasta koska siinä on joku outo maku mutta kinkussa ja makkaroissa ei oo :S lisäksi tykkään oikeasti kissanruokien hajuista, ja pienenä maistoin yhen kissanraksun (sellainen kova kissanruoka, vähän kuin muroja) ja maksamakkarakin maistuu välillä, koska se maistuu jotenki kissanruoalle XD Tämä on siis sen kissatoteemin voimakkuus 🙂

Pelottavalta kuulostaa mutta tää on totta, mutta onneksi en tapa ketään 🙂

Käyttäjä paulamoi- kirjoittanut 03.10.2011 klo 15:25

paulamoi- kirjoitti 29.9.2011 19:24

Moi! Olen siis täyttämässä lähiaikoina 16v ja olen tyttö. Lopetin juuri yksien nuorten sivujen käyttämisen sillä sielä mua kiusattiin.

Viimeinen postaus oli se että kuinka kerroin olevani TOTEEMILTAAN (toivottavasti tiedät mikä on toteemi, jos ei, niin kysy minulta) vampyyri, eli siis olen ihan puoli-ihminen.

Kuitenkin ne ei ollenkaan uskonut mua ja alkoi haukkuu mua VAMPIKSI ja ala-astelaiseksi.

MIKSI NÄIN PITÄÄ AINA KÄYDÄ MULLE! AINA KUN ILMAISEN JONKUN ASIAN NIIN KAIKKI MENEE SIT PUHUU TÄYTTÄ PÖTYÄ MINUSTA!

Toivottavasti et ala kiusaamaan mua täälläkään, koska olen henkisesti nyt ton sivun jälkeen tosi pahasti vahingoittunut, enkä tiedä uskallanko enään mitään ilmaistakaan jos täälläkin mua kiusataan ja täälläkin löytyy jtn tyhmiä trolleja.

Mun "vampyyrioireisiin" kuuluu nämä:

- Terävemmät torahampaat (joo luonnostaan mulla tälläiset löytyy)
- Valkosipuliallergia
- Auringossa helposti palaaminen
- Kristinuskon ristit tuoo mulle tosi huonoa onnea
- Huono onni rakkaudessa ja kaverielämässä (en ole varma kuuluuko tämä oire tähän toteemiin)
- Tykkään veren mausta paitsi en tykkää veriletuista koska se on outoa sellainen veri ja jauho yhdistelmä. Mutta kun puhdistan haavojani niin..

TOIVOTTAVASTI ET ALA KIUSAAMAAN MUA MUTTA JOS OLET JOKU SHAMAANI TAI JOKU MUU JOKA USKOO YLILUONNOLLISUUTEEN JA USKOT MUA NIIN VASTAA IHMEESSÄ MUT JOS AJOT HAUKKUA MUA SEN TAKIA KOSKA MIELESTÄSI OLEN "PSYKOOTTINEN LUUSERI" TAI VÄÄRÄSSÄ NIIN ÄLÄ TODELLAKAAN VASTAA!

Sit lisäksi mun pitii sanoo että ku olen kutsunut mun hyviä kavereita synttäreille, ne ei mitään vastaa. Vihataanko oikeasti minua? Sillä olen tosi kiltti ja kiva, ja vaikka olisinki mikäkin olento, en silti pure turhaan, en oo kyl veriläski ☹️ mut tottakai haluan tehdä jotain esim eläinrääkkääjille, jotka kiduttaa pahasti eläimiä, mut en uskalla enkä halua koska pelkään paljon että mut tuhotaan kirkossa tai viedään poliisille.

Pliis uskokaa minua sillä minä olen helvetin erilainen, en ole mikään tavallinen ihminen joka ällöö verta :S

Nii ja se vampyyrijuttu on kuten sanoin, vain mun toteemi, että mulla on sen toteemin kautta erilaisuuksia ja voimia.

Älkää pliis tehkö musta enempää surulliseksi, haluan silti elää onnellisen elämän, mua on tiedätkö kiusattu 10 vuotta! eli 6 vuotiaasta asti 16v ikään. Joten mietippähän vähän että mitä järkee tehdä muita ihmisiä surullisiksi?

En tarkoittanut tota ihan teille, jotka auttaa, vain niille säälittäville kiusaajille ja trolleille jotka jaksaa kiusaa muita.

EN. En ole trolli, vain ihan tosissaan oleva.

TOIVOTTAVASTI YMMÄRSIT MUA KOSKA OLEN PAHASTI HAAVOITTUNUT SISÄLTÄ ☹️

Tuli juuri mieleen sekin että onko missään olemassa mitään vampyyrien ja puoli-ihmisten keskustelupalstoja? Lisäksi haluaisin sanoa että kuutamokin aina sekoittaa minut jotenki päästäni. Esim viimeksi ku katoin täysikuuta, niin aloin tahattomasti kiusaamaan jotain tummaihosta erästä miestä netissä, komeehan se oli ja kaikki tämä kiusaaminen vain johtui pelkästä KUUTAMOSTA! Eli täysikuu on erittäin huonoksi minulle, vähän kuin joku huume tai alkoholi :S

Käyttäjä /kartsa/ kirjoittanut 20.04.2012 klo 01:28

Tää on aika tuttu tunne, vaikkakin vähän erilaisesti. Mua on kiusattu yleisesti siitä kun olen erinlainen, kuuntelen raskasta musiikkia, luen mangaa, katson animea, pukeudun juuri niinkuin huvittaa, ja hiukset ovat toiselta puolelta lyhyet, toiselta pinkkimustat. Siinä sitten kun harvoin ilmaisen mielipidettäni jotenkuten vastaus on suurinpiirtein aina sama, 'hei kartsa, ketään ei oikeesti kiinosta' ja pariin kertaan kyseisten kommenttien jälkeen halu lyödä on kasvanut paljolla, mutta sen on silti voinut pitää kurissa. Mut jokasella on oikeus olla erinlainen, tai just sellanen ku haluaa. Vaikka se sitten vaikuttaisikin sosiaaliseen elämään.(tapahtui minun tapauksessani), sillä ystäväpiiriini kuuluu neljä henkilöä joista kaksi kuuluu perheeseen.

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2012 klo 13:35

No minä luultavasti olen shamaani, kuten esi-isäni ovat olleet. Itse varmasti tiedän jo asian mutta kun tunnen ihan oikeankin shamaanin, hän sanoo, että olen liian nuori shamaaniksi.
Minulla on voimaeläimiä ja ehkä eräänlainen toteemikin, kiviläjiä. Joita muinaisuskovaiset kutsuivat seidoiksi.
Olen samalla kyllä kristinuskovainenkin enkä usko Jumalan suuttuvan vaikka välillä haen voimaa muualtakin.

Sitten on niin, että ihmiset inhoavat joitain ihmisiä. Minuakin inhoo suurin osa, eikä se johdu mun erilaisuudesta. Vaan siitä, että jotkut ihmiset tarvitsevat jotain mitä vihata ja pilkata.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2012 klo 11:18

/kartsa/ kirjoitti 20.4.2012 1:28

jotenkuten vastaus on suurinpiirtein aina sama, 'hei kartsa, ketään ei oikeesti kiinosta' ja pariin kertaan kyseisten kommenttien jälkeen halu lyödä on kasvanut paljolla, mutta sen on silti voinut pitää kurissa.

Samoin on minulla, usein mietin, että kohta tirvasen sua oikein kunnolla takaisin, niin jo rupee kiinnostaa. Lyödä nyt ei tietenkään kannata mutta ei myöskään sanoa takaisin.
Koska siitähän nämä ottavat itselleen marttyyrin osan ja kertovat kuinka aina loukkaan ihmisiä.