Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Moi! oon 14w masentunu viilteliä. maailmassa ei ole mitään elämisen arvoista. -Kun viiltää ja veri vuotaa tuntuu että mä oikeesti elän enkä oo maan päälises helvetis. -Kun viiltää tuntuu että veren mukana lähtee huono olo ja antaa tilaa iloisille ajatuksille. Mut miks päässä ei silti ole mitään positiivista. päässä ei…
moi, mulla on ollu jo tuhansia kertoja tyyliin riitoja mun äidin kanssa ja me ei olla koskaan yhtäkään riitaa sovittu sillee oikeesti niiku riidat pitäis sopia eli jutella asiat läpi ja pyytää anteeks ja antaa anteeks. Meidän ”tyyli” sopia on ne et ollaan mykkäkoulussa viikosta pariin kuukauteen ja sitten yhtenä…
Nykyään mun on todella vaikea avautua kellekkään, ainoo jolle oon kunnolla pystyny puhuu on psykologi. Vaikka mulla on hyviä ystäviä ja tiiän, että muutamalle voin aivan varmasti avautua. Mutta asiahan on niin, että haluaisin todella kertoa eräälle hyvälle ystävälleni kaiken tästä. Oon itkenny välillä vaan siitä pelosta, että jos kaverit…
Onko kellää muulla sellast tunnetta joka päivä ku on sitte aikaa miettii asioita että on iha tyhjä olo. Vaikka olis saavuttanu jotai mistä on haaveillu sitku sen saa nii ei riitä enään motivaatioo enää jahtaa haaveita tai asioita jotka mukamas tekis iloisemmaks. Käy joka kerta näi on se sitte joku…
Hei. Kerron itsestäni lyhyitä perustietoja ja sitten avaudun teille. Toivon saavani vastauksia tähän. Olen 19- vuotias nuorukainen pohojanmaalta. Olen ollut samassa seurustelusuhteessa tyttöystäväni kanssa jo yli 5 vuotta, tosin muutama minun aiheuttama lyhytaikainen ero mukaan luettuna. Opiskelen yliopistossa ja tuleva ammattini on erittäin arvostettu ja hyvin palkattu. Harrastan urheilua säännöllsiesti…
Jos me kaikki kuollaan, niin miksi kannattaa elää? En näe mitään järkeä itsensä kehittämisessä, ihmissuhteiden luomisessa, opiskelussa, työssä, missään, jos se vaan loppuu. En jaksa tappaa itseäni, koska se olisi melko perseestä sukulaisille, mutta toisaalta ihan sama sekin. Nekin kuolisi joskus, eikä muistaisi enää mitään. Minäkään en olisi näkemässä niiden…
Ensinnäkin suhteeni vanhempiini ei ole koskaan ollut kehumisen arvoinen ja voin vannoa ettei kyseessä ole vain nuoruuden kapina mutta ei siinä mitään, ole jo sinut sen asian kanssa. Ongelma onkin koira. Elämässäni on ollut paljon niin ylä- kuin alamäkiäkin ja pohjallakin on tullut käytyä liian monta kertaa – aina olen…
Mä oon jo TODELLA pitkään rakastanu yhtä poikaa. (käytän sanaa ”HÄN” )Yritän aina saada tämän huomion jaHÄN vastaa minulle aina. Tää poika oli kännissä vahingossa lipsauttanut parhaalle kaverille pitävänsä minusta. Kun kuulin tästä aloin elättelemään toivoa. Sitten seuraavana päivänä koulussa tyttö, jota olen vähän ihaillut sen vuoksi että hän uskaltaa…
Väsynyt
1Olen niin väsynyt tähän ahdistukseen että voisin luovuttaa. En jaksa enään kauaa. En halua mennä osastollekkaan. Ne vaan sanoo, että kyllä sä pärjäät. Yhtäkkiä tuli sellanen tunne että jou kuristaa mua sydämeen sattuu. Pelottaa. Iken vaan täällä. 😭
Olen 24-vuotias bulimiaan sairastunut neito. Kaikki alkoi puoli vuotta sitten, kun erosin pitkäaikaisesta parisuhteesta. Olen aina kärsinyt paino-ongelmista ja huonosta itsetunnosta. Suhteen päättyminen laukaisi ensin ahmimiskohtaukset ja sen jälkeen tulivat oksentelut. Kyseessä on kierre, josta on todella vaikea päästä eroon. Koko ajan mielessä pyörii ainoastaan ajatus siitä, että en ole…