Väsynyt elämään

Väsynyt elämään

Käyttäjä nallukka123 aloittanut aikaan 01.08.2012 klo 01:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nallukka123 kirjoittanut 01.08.2012 klo 01:36

Moi! oon 14w masentunu viilteliä.

maailmassa ei ole mitään elämisen arvoista.
-Kun viiltää ja veri vuotaa tuntuu että mä oikeesti elän enkä oo maan päälises helvetis. -Kun viiltää tuntuu että veren mukana lähtee huono olo ja antaa tilaa iloisille ajatuksille.

Mut miks päässä ei silti ole mitään positiivista. päässä ei oikeen oo enää mitään mainitsemisen arvoista. Tuntuu että haluaisi olla koko loppuelämän peiton alla piilossa maailmalta ja ihmisiltä.

Koulut alkaa parin viilon päästä, viime vuosi meni lintsaamalla ja viiltelemällä. Enää vain tunnilla oleminen ei auta, pitää opiskella ja panostaa kouluun.ei vaan enää jaksa tehä mitään olemattomalta tuntuvan elämän eteen.

AUTTAKAA!!! haluun pois tästä pahasta unesta! auttakaa oikeesti… mä en kestä elää enää. Ketään ei haittaa vaikka tappaisin itteni…

Käyttäjä UlkoPuolinen kirjoittanut 01.08.2012 klo 21:17

Moi Nallukka123!

Mulla oli sun ikäsenä kans välillä tosi huono olo, tuntu että pakko päästä pois. Sillosen asuinpaikan lähellä oli moottoritien päällä silta, josta näky toiseen suuntaan auringonnousu ja toiseen auringonlasku, tykkäsin käydä siellä aina miettimässä, niin sitten jakso taas mennä kotiin hetkeks. Tuntu ettei mua kukaan kaipais vaikka yhtäkkiä katoisinki.

Oot vielä nuori, jos sun mielestä tällä hetkellä maailmassa ei oo mitään elämisen arvosta, ihan varmasti niitä asioita vielä tulee 🙂

Jaksamisia 🙂🌻