Nuorten foorumi

3 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä halleri aloittanut aikaan 28.05.2012 klo 11:01 kohteessa Nuorten foorumi

Koulussa tänään hiljasen hetken jälkeen, kaikilla muilla on kavereita ja ne puhu. Mä vaan seisoin ja katselin ja oli pakko lähteä kotiin. Kuraattori ja kriisityöntekijöitä oli monia paikalla, en nille uskaltanu mitään sanoo, ku muutenkin olen sen tarkkaiussa isän masennuksen vuoksi. Kotona isä ei tietysti mitään sano ku ei ole…

Käyttäjä lahopää aloittanut aikaan 17.06.2012 klo 09:53 kohteessa Nuorten foorumi

olen 23 v. miehen alku minulla on seuraava minun omaan, elämään perustuva ongelma viime aikoina, minulta on kadonnet kaikki 10+ kaveria, koska olen alkanut pelkäämään ihmisiä ja ulkona liikkumista, olen kaiken lisäksi alkanut näkemään ja kuulemaan(esim käskeviä ja toruvia ääniä, siksi yritin itsemurhaa jo kahdesti.) olemattomia en saa ajatuksia kasaan…

Käyttäjä hanna- aloittanut aikaan 25.07.2012 klo 23:45 kohteessa Nuorten foorumi

Olen yksin.. Musta tuntuu et kukaan ei ota mun ongelmia tosissaan. Paitsi miun terapeutti jotai ymmärtää… Vaikka kuinka yritän kertoo kaikesta täällä netissä niin ei vaan tunnu menevän jakeluun. Voisko puhuu syrjimisestä? Emmä tiedä. Mut mul on välillä tosi yksinäinen olo. Ei mulla oikeen kavereitakaan oo. Muutaku yks jolle kerron…

Käyttäjä Sallu aloittanut aikaan 13.08.2012 klo 15:58 kohteessa Nuorten foorumi

Miksi? En älyä olen oma itseni enkä sellainen kuin muut haluavat… olen kiltti kaikille suurimman osan ajasta ja silti minulla ei ole yhtään ystävää tai edes kaveria, mistä tämä johtuu???😑❓☹️

Käyttäjä RaskasElämä aloittanut aikaan 13.06.2012 klo 13:17 kohteessa Nuorten foorumi

En kerta kaikkiaan jaksa enään mitään. Ahdistaa ja sattuu kaikki. Kaikki tuntuu niin raskaalta ja vaikealta. Masentaa… Nyt on tunne sellainen et en jaksaisi enään mitään. Voisin töiden jälkeen käpertyä peiton alle ja toivoa ettei ikinä tarvisi herätä. Kukaan ei tarvitse minua. Eihän minua ikinä ole tarvitukkaan muuhun paitsi mielihyvän…

Käyttäjä Milace aloittanut aikaan 29.05.2012 klo 01:24 kohteessa Nuorten foorumi

Hei vaan kaikille, Olen 23-vuotias naisenalku, nuori aikuinen, mikä lie. Muutin uudelle paikkakunnalle suurinpiirtein 3 kuukautta sitten, enkä täältä juurikaan ketään tunne, joten päätin kirjoittaa ajatuksiani tänne. Vanhempani ovat eronneet, isäni alkoi pettämään äitiäni minun ollessani n. 8-vuotias. Tätä jatkui kymmenisen vuotta, ennen kuin älysivät erota. Eron koittaessa äitini meni…

Käyttäjä nallukka123 aloittanut aikaan 08.08.2012 klo 00:17 kohteessa Nuorten foorumi

haluun vaa itkeeitkeeitkeeitkee ja viillelläviillelläviillellä. Mut en vaa enää pysty. oon liia heikko. mitä järkee täs tekstis ees o?! normi masentunut yläasteikäinen lapsi viiltelee ja itkee silmät päästä?! Ei mitään järkee. ei mitään. en haluu mennä nukkumaan kun pelkään huomista, huomisen uusia ongelmia ja uusia tunteita. loppus jo tää kidutus.!

Käyttäjä nallukka123 aloittanut aikaan 20.07.2012 klo 01:41 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Miks Mun kaverit ei enää hyväksy mua ku oon ollu masentuneena? Miks mua ei hyväksytä jos oon hiljainen enkä huomion keskipiste? Miks mua ei hyväksytä jos syön vähän? MÄ EN TAJUA MIKÄ ONGELMA ON JOS EI OO AINA OMA PIRTEÄ ITTENSÄ!! Joo en enää nähtävästikkää kestä mun kavereita…☹️ ku…

Käyttäjä raituli aloittanut aikaan 18.07.2012 klo 20:07 kohteessa Nuorten foorumi

Tämä on pieni ongelma teidän monien suurempien ongelmien rinnalla, mutta noh.. Tän kuun olen paljolti viettänyt kahdella tallilla, mutta kun kavereitakin pitäis nähä. Millään ei kuitenkaan meinaa löytyä aikaa, ellen jätä välillä välistä tallilla käyntejä. Kuitenkin tallilla olo on pitänyt minut pitkän aikaa hyvällä tuulella, eikä itkukohtauksia ole tullut. Niiden…

Käyttäjä anonuumi aloittanut aikaan 02.08.2012 klo 00:18 kohteessa Nuorten foorumi

Tässä vaihteeksi itse pyörin sängyssä ja unen päästä ei saa kiinni. Tätä tälläistä pyörimistä ja pätkittäistä nuknumista on jatkunut jo muutaman vuoden. Tosin syytä en ole vieläkään keksinyt vaikkakin sen tiedän ettei tämä mm. alkoholista johdu sillä nukkuminen parantui edes hieman kun kerta kaikkiaan vähensin juomistani. Ennen nämä huonosti nukutut…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: