Tunteiden purkaus.

Tunteiden purkaus.

Käyttäjä nallukka123 aloittanut aikaan 20.07.2012 klo 01:41 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nallukka123 kirjoittanut 20.07.2012 klo 01:41

Moi!

Miks Mun kaverit ei enää hyväksy mua ku oon ollu masentuneena? Miks mua ei hyväksytä jos oon hiljainen enkä huomion keskipiste? Miks mua ei hyväksytä jos syön vähän? MÄ EN TAJUA MIKÄ ONGELMA ON JOS EI OO AINA OMA PIRTEÄ ITTENSÄ!!

Joo en enää nähtävästikkää kestä mun kavereita…☹️ ku mä viiltelen nii oon jotenki OUTO kavereitte mukaa 😮

Jos ette hyväksy mua semmosena ku oon ni häipukää nii kaukas ku pippuri kasvaa.

Mukava tunne ku voi kirjottaa kaikki tunteet tänne 🙂 ei mulla muuta.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 31.07.2012 klo 21:07

Hei 🙂!
Hyvä että olet tänne tunteitasi purkanut. Jatka vaan samaan tahtiin. Onko sinulla edes yksi hyvä ystävä, joka ymmärtäisi? Puhutko asioistasi kotona,voitko puhua? Entä koulussa terkalle tai kuraattorille? Puhu jollekin face to face, se voisi auttaa sinua vai mitä mieltä olet? Voimia ja jaksamista sinulle 🙂!

Käyttäjä lose herself kirjoittanut 04.08.2012 klo 01:31

Moi nallukka 123 !
Tiiän milt tuntuu et kukaa ei hyväksy.
Tiiän kans milt tuntuu ku viiltelyst puhutaa ku se ois joku huomiota hakevien juttu. Joillai se saattaa ollakki, mut tiiän et on semmosiaki ketkä viiltelee yksinkertasesti vaa siitä syystä et on jostai syystä nii paha olo et muulla tavalla ei siit pahast olost pääse eroo ku viiltelemällä. Mie oon viillelly nyt neljä vuotta ja en todellakaa tee sitä sen takii et hakisin huomioo. Häpeen jokaista arpee miun kehossa, mut tehtyä ei saa tekemättömäks. Tuskin siekää teet sitä sen takii et hakisit huomiota ?

Jos noi kaverit ei hyväksy siuta tollasena ku oot, ni so what. Uusii kavereit tulee ja ne ehkä saattaa hyväksyy siut just tollasena ku oot. Mie en tuomitse ihmisii arpien perusteella, tai sen perusteella et ne ei ain jaksa olla huomion keskipisteenä ja ei jaksa ain olla pirteitä ja ilosii. Jos olisit miun kaveri, ni kyllä hyväksyisin siut just tollasena ku oot. Kyl joku päivä löyät viel semmosen kaverin kuka hyväksyy siut just tollasena ku oot.

Paljo tsemppiä ja voimia jatkoo varte ! 🌻🙂🌻