Nuorten foorumi

3 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä säälittävä........ aloittanut aikaan 03.09.2012 klo 15:57 kohteessa Nuorten foorumi

Oon 14 vuotias ja todella epätoivoinen….. Olin äitini kanssa todella läheinen,pystyin puhumaan kaikesta,murheista,iloista,huolista ja kaikesta mikä painoi mieltäni….. Sitten lähdettiin eräänä pitkänä viikonloppuna kotimaata Viroa kohti….. Laivalla meni kaikki hyvin,sitten kun oltiin Tallinnassa…. Nukahdin koska kello oli jo 00.30…. Seuraavaks heräsin… Tunsin jotain pölyä ja jotain kovaa poskella…. Huulia sattu….…

Käyttäjä Paahtis aloittanut aikaan 31.08.2012 klo 18:30 kohteessa Nuorten foorumi

Useamman vuoden olen kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta ja se on haitannut uusien kavereiden saamista ja saanut minut vetäytymään syrjäään. Tapasin keksiä tekosyitä niillekin harvoille kerroille kun minua jonnekin kutsuttiin. Tämä on johtanut nykyiseen tilanteeseeni jossa olen melko syrjäytynyt kotiini ja muita ihmisiä näen lähinnä kauppareissuilla. Tänä vuonna aloin käymään terapiassa…

Käyttäjä käyttäjätunnus3 aloittanut aikaan 07.09.2012 klo 22:27 kohteessa Nuorten foorumi

tietääkö kukaan saako sijaiskoteihin ottaa mukaan omaa koiraansa jos pääsee perheeseen asumaan eikä laitokseen?

Käyttäjä Snowhite aloittanut aikaan 26.08.2012 klo 12:38 kohteessa Nuorten foorumi

Miten tääki pitäs alottaa.. Tuntuu, että kaikki merkitys kaikesta on mennyt. Ennen pystyin vielä nauramaan kunnolla ja keskittyä elämään. Nykyään olen kokoajan väsynyt, en jaksa syödä ta mennä ulos. En mitään. Kaikki tämä alkoi sen jälkeen kun pääsin kuiville viiltelystä n. 2 vko sitten. Oon sinänsä todella ylpee itsestäni, mutta…

Käyttäjä homelo aloittanut aikaan 26.10.2010 klo 19:51 kohteessa Nuorten foorumi

Mä viilsin viimeks tänään. Oli niin tuskainen ja ahdistunut olo.

Käyttäjä Mieee aloittanut aikaan 26.08.2012 klo 10:07 kohteessa Nuorten foorumi

Yritin varastaa kaupasta, jäin kiinni. Olen vielä alle viisitoista mutta silti. Vihaan itseäni ja sitä että miksi menin tekemään niin kuin tein. Kumpa ajassa voisi mennä taaksepäin. Olisin tehnyt kaiken toisin. En ymmärrä miksi tein sen. Tahtoisin tällä hetkellä vain pois tästä tilanteesta. Haluaisin vain kuolla pois. Olisi niin helppoa.…

Käyttäjä Nellie aloittanut aikaan 26.08.2012 klo 19:21 kohteessa Nuorten foorumi

Hei taas, Nellie on palannut, entistä ehompana – tai sitten ei. Ajattelin kirjoitella tänne pitkästä aikaa, kun en liveryhmiin syystä tai toisesta ehdi mukaan melkein koskaan. Jotkut teistä tuntevat tilanteeni, suurin osa ei ole koskaan kuullutkaan minusta. Lyhyesti tiivistettynä olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuneisuudesta kohta 3 vuotta, ilman valoa tunnelin…

Käyttäjä Abigail aloittanut aikaan 31.07.2012 klo 22:02 kohteessa Nuorten foorumi

Hei kaikki! En ole varma millä tavalla voisin selittää tämän asian ymmärrettävästi. Usein minua sanotaan hyväksi juttelijaksi ja sosiaaliseksi, mutta nyt aivot ovat jotenkin jäässä enkä vain saa tekstiä kuulostamaan siltä mitä tunnen, vaikka yritänkin. Minua on nyt pidemmän aikaa seurannut melkeinpä kokoaikainen ahdistuksen tunne. Se saa itkemään, enkä ymmärrä…

Käyttäjä janppa_89 aloittanut aikaan 22.08.2012 klo 16:02 kohteessa Nuorten foorumi

Olen kärsinyt masennuksesta ja sosiaalisista peloista jo vuosia ja tuntuu ,että tätäkö se koko loppu elämä tulee olemaan. Välillä on parempia aikoja, mutta sitten taas olo pahenee .Kaikki alkoi yläaste iässä ja on vain vuosivuodelta pahentunut. Kaksi ammattikoulu linjaa olen jättänyt kesken ja vasta aloitin taas opiskelun ja tänään jo…

Käyttäjä Ausku aloittanut aikaan 24.08.2012 klo 21:32 kohteessa Nuorten foorumi

Mä en tiedä hengaako täällä muita, joilla on ongelmia pakonomasen nyppimisen kanssa, mut jos ootte siellä ruudun toisella puolella niin moikatkaa! Samassa veneessä tässä ollaan, joten paree ois vetää yhtä köyttä. Iltapäivän nyt suoraan sanottuna kusin, eikun vaan suoraan koulusta peiliin eteen nyppimään. ☹️ Mut nyt on sentään kaikki turvatoimenpiteet…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: