Nuorten foorumi

3 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Abigail aloittanut aikaan 28.09.2012 klo 18:40 kohteessa Nuorten foorumi

Heippahei kaikki ihanat siellä ruutujen toisella puolella 🙂 Mua tässä ärsyttää ihan järkyttävästi eräs asia, mutten tiedä onko minulla oikeutta suuttua siitä taikka pahoittaa mieltäni. Tämä on myöskin todella hankala selittää, mutta yritän parhaani 🙂 Elikkä minulla on kaksi parasta kaveria. Toinen niistä on sellainen jolle voin kertoa ihan kaiken,…

Käyttäjä emppa2 aloittanut aikaan 28.09.2012 klo 22:59 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on vaa nii paha olo, tuntuu että en kestä enää. Oon kuunellut koko illan jotai surullista räppiä rakkaudesta ja mulle tulee mielee mun ex-poikaystävä ja meidän erosta on jo vuosi eikä me olla puhuttu n. 4kk, mutta mulla silti on ikävä häntä…ja sit ku mietin mun biologisia vanhempia, jotka…

Käyttäjä Ahdistunut93 aloittanut aikaan 27.09.2012 klo 13:08 kohteessa Nuorten foorumi

olen kärsinyt monta vuotta pahoista pakko-oireista, ne lissäntyvät kun stressaan. Elmäntilanteeni on tällä hetkellä kaameassa tilanteessa ja kaikki asiat ovat sotkussa. Kaiken sotkun keskellä olen huomannut että kärsin taas uudesta ja yhtä oudosta pakko-oireesta. Minun on pakko koputtaa puuta ja huitaista kädellä ilmassa niin että olevinaan kaikki pahat ajatukset joita…

Käyttäjä snanni aloittanut aikaan 17.09.2012 klo 12:50 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla on todella paha itsetunto-ongelma. Itken joka ilta sitä kun olen niin ruma ja kaikki on minua paljon kauniimpia. Minulla on poikaystävä joka tukee minua. Kaikkein suurimman itsetunto ahdistus itkukohtauken saan poikaystäväni exän kuvista, missä hän näyttää mielestäni todella paljon kauniimmalta kuin minä. Olen puhunut poikaystävälleni tästä, ja hän sanoo…

Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 28.08.2008 klo 19:42 kohteessa Nuorten foorumi

joku^ haluaisin niin auttaa teitä kaikkia nuoria joilla on ongelmia viiltelyn kanssa, jotka ovat jääneet siihen ”koukkuun. Tiedän tunteen että aluksi riittää pieni jälki, sitten niistä tulee syvempiä, ja aina entistä kovempi halua viillellä. Niin tuttua minulle. Kirjoitin tuossa jokin aikaa sitten niitä keinoja joita itse olen kokeillut, mutta nyt…

Käyttäjä Kauneinta aloittanut aikaan 11.09.2012 klo 14:47 kohteessa Nuorten foorumi

Heipähei, ja heti näin alkuun toivoisin että tähän avaukseen jaksaisi joku jopa kommentoida, alkaa nimittäin olla epätoivoinen olo.. Mä en sairasta minkäänlaista syömishäiriötä, tarkkailen syömisiäni sen verran mitä nyt itseinhon aiheuttamana jaksan sen kaksi päivää välittää. Olen aina ollut normaalia tukevampi, vaikka luvut ovat olleet nykyään hyvinkin normaalin puolella. Painoindeksi…

Käyttäjä hanna- aloittanut aikaan 16.09.2012 klo 03:01 kohteessa Nuorten foorumi

Öö apua pitäiskö mun tietää mitä äsken tapahtu? kädet on iha viillelty enkä todellakaa oo enne tehny tällast????? mitä helvettii ooks mä sekoomas.. Mä en oikeesti nyt yhtään tiedä mitä mä oon tehny.. Ja MIKS.. alko ahistaa noi viiltelyjäljet.

Käyttäjä entiedä1456 aloittanut aikaan 11.09.2012 klo 09:12 kohteessa Nuorten foorumi

en tiedä kumalle puolelle, pari suhde, vai nuorille puolelle, kirjotan nuorille nyt kun olen kans nuori viellä, noh tässä on nyt sellanen tilanne jota en millään jaksaisi oikeest elää. tyttöystäväni on masentunnu ja niin olen minäkin, koulu painaa ja suhde painaa ja vähän kaikki painaa nyt. noh avaudutaan nytten täällä…

Käyttäjä säälittävä........ aloittanut aikaan 12.09.2012 klo 20:39 kohteessa Nuorten foorumi

Alotan siitä,misk kirjotan tänne…… Mun äiti kuoli autokolarissa matkalla Suomi-Viro Itse olin autossa kyydissä ja nukuin automatkan koska oli yö……Seuraava mitä muistan oli se kun heräsin,tunsin jotain pölyn tapaista,en saanu aluks silmii auki,mut sitte hankasin ne puhtaiks ja sain ne auki……. Katsoin hetkeksi vierele ja näin äitini……. Kuolleena………. Kuulin hänen…

Käyttäjä Accii aloittanut aikaan 10.09.2012 klo 03:56 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjotan ekan kerran ja toivon, että tämä auttaisi. 😑❓ Olen siis nuori opiskeleva nainen Helsingistä ja en tiedä mikä minulla on. Pelkään että olen masentumassa tai masentunut jo? En haluaisi myöntää itselleni sitä, että minä vahva tyttö olisin masentunut. Nyt vain alkaa kaikki kaatua niskaan. Erosin pari kuukautta sitten kolmivuotisesta…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: