Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Monet unelmoi urasta, ulkomaista rikkauksista.. Minä unelmoin perheestä, olen nyt 16-vuotias ja olen sanonut itselleni, että lapsi olisi saatava 20-vuotiaana. En tiedä mistä tämä on tullut, olen aina unelmoinut perheestä ja lapsista, haluaisin joskus olla suurperheen äiti. Tällä hetkellä opiskelen Catering alaa, menen samoissa jalanjäljissä kuin äitini. Äitini kävi aikoinaan…
Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa joten anteeksipyyntö jo etukäteen jos viestini sisältö hieman poukkoilee. 🙂 Otsikosta saattaakin jo arvata mitä asiani koskee. Olen 19- vuotias naisenalku, joka rakastui väärään mieheen. Ja sai pahemmin siipeensä kuin mitä kuvitella saattaa.. Kaksi vuotta roikuin kiinni minulle tärkeässä (tai niin hän ainakin sai minut uskomaan)…
Moi, Ensimmäistä kertaa kirjoittelen ja toivoisin mielipiteitä asiaani. Olen ollut sosiaalinen pienestä pitäen. Ala-asteella oli paljon kavereita ja olin suosittu niihin aikoihin, mutta olen aina ollut pompoteltavissa enkä ole uskaltanut sanoa / tehdä mitä olisin halunnut. Koin pientä kiusaamista 4-6 luokilla. Sitten 9 luokalla iski murrosikä kunnolla päälle ja mikään…
Hei, ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelen, joten en ollut varma minne tämän viestini voisin laittaa.. 😯🗯️ Olen todella epätoivoinen nuori nainen. Tarkoitan sitä. Olen ollut niin pahassa tilanteessa jo reilun vuoden, enkä enää tiedä, miten päästä näistä tunnetiloista yli. Minulla on masennusta, syömishäiriötä ja aivan järkyttävä agorafobia. Pelkään omia ikäluokkiani kaikista…
Hei. Pitkällisen ahdistuksen ja pahan olon musertamana olen päätynyt siihen tulokseen, että inhoan omaa seksuaalisuuttani. En ole koskaan saanut mitään sellaista välittämistä osakseni, mitä mielestäni 17-vuotiaan pojan olisi pitänyt saada. En ole seurustellut enkä suudellut ketään tyttöä ikinä, minulla on ainoastaan kaksi naispuolista kaveria. En koe niinkään pahaksi sitä, etten…
Hei kaikille, olen uusi käyttäjä. Parikymppinen nainen. Punastelen ja tärisen, kun jännitän. Pelkoni alkoi syventyä, kun kaksi ihmistä, jotka väittivät olevansa ystäviäni, alkoivat huomauttelemaan asiasta mahdollisimman kovaäänisesti mahdollisimman monen ihmisen kuullen. Se tuntui niin pahalta. Etenenin itsetuhoiseen suuntaan, viiltely, liiallinen juominen, juomisesta johtuva hävettävä seksi, masennus, syömättömyys/ylensyönti. Minä lähdin. En…
http://www.oireet.fi/laheisriippuvuus.html Luettuani tämän ja muutakin aiheeseen liittyväärupesi ajatukset rullaamaan.. Äitini kuoli ollessani 10v, vastuulleni jäi nuoremmat sisarukset ja kodin hoito. Silloin en kokenut asiaa mitenkään ikävästi, toki vihan tunteita oli paljon, vaikka äitini menehtyi sairauden vuoksi. Myöhemmin aikuisuuden kynnyksellä tuli jonkin näköinen taantuminen ja rupesin näyttämään patoutuneita tunteitani melko voimakkaasti:…
Olen 16-vuotias, pian 17 täyttävä erään Varsinais-Suomen alueella olevan lukion ensimmäisen vuoden opiskelija ja minulla on ongelma, joka haittaa jokapäiväistä työskentelyäni. Eli se, etten haluaisi opiskella lukiossa. Ongelmani on se, että jokaikinen päivä ajattelen sitä, mitä olisin voinut jo oppia, jos olisin hakenut haluamaani oppilaitokseen Paimiossa. Koen joka päivä tuntemuksia…
Hei arvoisa lukija. Haluisin kuulla mielipiteitä ja ajatuksia asioista joita minulle aikuisuuden kynnyksellä on tapahtunut. Kaikki alkoi n.5 vuotta sitten kun kerran avasin sydämmeni toiselle ihmiselle. En aikaisemmin ollut saanut yhteyttä toiseen sukupuoleen luultavasti pyöreän ulkomuotoni ansiosta mutta ei siitä enempää.. seurustelimme n.3 vuotta ja seurusteluaikamme oli mielestäni hyvin mahtavaa…
Tämä on varmaan miljoonaan kertaan kuultu laulu, mutta haluan avautua. Jos ei jaksa lukea kilometripostausta, kannattaa kääntyä pois nyt 😀 Olen 18-vuotias tyttö ja ollut yksinäinen ja ulkopuolinen 12-vuotiaasta lähtien. En osaa muodostaa yhteyttä muihin ihmisiin. Minusta tuntuu, että kaikki muut ovat niin eri aallonpituudella, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia…