Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 14:14

Sain aamutakin valmiiksi. Tuli ihan hyvännäköinen en laittanut nappeja.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 14:29

Elämäsi on varmasti värikäs!

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 14:30

Pikemiten kirjoitti:
Sain aamutakin valmiiksi. Tuli ihan hyvännäköinen en laittanut nappeja.

 

Bueno! Hienoa! (minulta ei onnistu kuin suora ommel....)

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 07:04

Tilasin postimerkkejä netistä, 3 kerta onnistui vasta, ja on epävarmaa tuleeko ne postissa perille jos niitä edes on siellä postissa. Ja tilasin nimilappuja, tarrapohjalla netistä, tulevat postissa laskun kanssa.

Otin postcrossingin käyttöön.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 07:38

Tekisi mieleni valehdella; Kertoa lähteväni ulkomaille matkoille, Tunisiaan ja Kreetalle, käyväni kääntymässä kotimaassa, ja jatkavani matkaa muutamien päivien kuluttua ensi talvena. Siitä syystä hakevani sairauslomaa psykiatriltani noin kuukauden verran ensi talvena.

Tekisi mieleni valehdella; Matka butjettini on kunnollinen koska sain Viking Lotossa vähän rahaa, ja menen matkoille aika halvalla. Kokonaiskustannukset ovat aika tavalliset tuonne matkustaville. Ja olen varannut matkalle rahaa säästöön.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 14:55

Haluaisin valehdella; Muuttaneeni muualle asumaan, etteivät naapurini ole enää samat kuin aiemmin, eikä osoitteenikaan ole enää sama kuin oli aiemmin, ja että olen vaihtanut huonekaluni kokonaan uusiin.

Miksi se olisi tärkeätä minulle että minulle tapahtuisi jotain näin käsittämättömän erillaista kuin mitä elämäni pitää sisällään, koska kaikenlainen uudistaminen tuo ongelmia pintaan. Jos minulla ei olisi sama osoite ja huonekalut, olisin kuin vanhempani hauantakana hiljaa. Eikä sille voisi edes naapuristoni mitään, kuin se ei olisi sama naapuristoni kuin oli aiemmin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2020 klo 19:25

Elämä on kyllä monimutkaista jos laskee luikuria... selkeämpää kun sanoo kuin asiat on.

Siinä voi iteltäkin mennä jauhot suuhun jos joka kerta muuttuu juttu, ei välttämättä muista mitä tai miten on aiemmin kertonut.

Totuus on kiinnostavampaa; yleensäkin huomannut että jos on aidosti sanojensa takana, rohkeus olla mitä on, lisääntyy ja siten on kiinnostavampi ihmisenäkin.

Mitä kirjoitit sai minut miettimään mitä ite toivoisin tältä elämältä vielä.