Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2020 klo 19:18

Päivä on mennyt menojaan, otin päikkärit. Tänään ei tullut vielä pakettia, tuleekohan huomenna, vai vasta maanantaina. Odotan kirjojani saapuviksi.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2020 klo 09:48

Huomenta. Minulla on ensiviikko lomaa koulusta. Millainen oli maailma 100 vuotta sitten, tai 50 vuotta sitten, verrattuna nykypäivään. Yksi asia on varma, edistystä on tapahtunut vuosien varrella.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2020 klo 18:08

Pitää pärjätä viikonloppu ilman lukemista. Olen värittänyt hyvänmielen värityskirjaa.

Tunnelma kotona on hiljainen ja kouriintuntuva, kuin olisin isolla kädellä, ja mietin mistä on nyt kysymys. Mielikuvitus toistaa ohjeitansa seksilelujen käytöstä, ja jalat meinaavat pettää alta. Tuo orgasmin oire on juurtunut liian syvälle, haluaisin sensuroida sen kokonaisvaltaisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2020 klo 08:23

Kevätkesä on tänä vuonna harvinaisen viileä, ja kostea. Saa nähdä millainen kesä on tuleva kesä. Luonto on ajoissa vihreä, ja linnut on pesimistouhuissaan, joitain hyönteisiä on näkynyt.

Kävin ostamassa kukkivia kukkia, ja näin pääsin kevätkesän tunnelmaan. Tänään otan hiljaisuuden ja rauhallisuuden kunniallisesti vastaan, enkä rupea siitä valittamaan, vaan nautin olostani itse.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2020 klo 19:22

Kamala sotku nimenomaan nimelläni, kuin yritin käyttää omaa nimeäni internetissä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2020 klo 11:48

Tänään menen tapaamaan yhtä ystävääni, menemme R-kioskille kahville, ja juttelemaan!

Odotan että tänään tulisi ilmoitus kirja-pakettini saapumisesta postiin!

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2020 klo 17:46

Ei ole tullut ilmoitusta kirja-pakettini saapumisesta postiin. Siellä on postissa ruuhka, koska kirja-paketti ei ole vieläkään saapunut. Saa nähdä tuleeko huomenna. Postin sulkeuduttua tuli saapumisilmoitus, kirja-paketti on noudettavissa lähimmästä posti konttorista. Kiitoksia.

 

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2020 klo 09:43

Menin eilen hakemaan kirja-pakettini, kuin katsoin netistä että posti olikin auki kello 20.00 asti. Olen lukenut saamaani kirjaa. Ei ole kehuttavassa kunnossa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.05.2020 klo 20:05

Pikemiten kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Mietin aloitusviestiäsi. Siitä tulee mieleen sellaiseen epämääräinen huonovointisuus, joka välillä valtaa mieleni, niinä ajanjaksoina kun kirjoittelen tänne enemmän. En tiedä onko kyseessä vain sattuma, onko kyse vain samaan aikaan esiintyvistä ilmiöistä vai onko kirjoittelun ja huonovointisuuden välillä syy-seuraussuhdetta. Säännöllisesti (usein) pelkään että viesteistäni on muille enemmän haittaa kuin hyötyä. Välillä ärsyynnyn siihen että annan itsestäni jonkinlaisen kuvan kirjoittelemalla tänne, eikä se kuva tunnu vastaavan todellisuutta. Yritänkö olla jotenkin parempi, hienompi, tarkemmin artikuloiva kuin todellisuudessa olenkaan.

Toinen juttu mitä välillä mietin, on että vaihdatko silloin tällöin nimimerkkiä, Pikemiten?

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2020 klo 14:56

Toinen juttu mitä välillä mietin, on että vaihdatko silloin tällöin nimimerkkiä, Pikemiten?

Kyllä olen sitä tehnyt, mutta siitä seurauksena olen entistä ärsyyntyneempi.

 

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2020 klo 10:05

Olen lukenut romaanejani nyt kuin minulla on ollut aikaa, kuin en ole ollut koulussa, kuin on ollut lomaa, Nämä romaanit sijoittuvat 1800-luvun loppuun. Minusta on mielenkiintoista lukea purjehtimisesta laivalla 1800-luvun lopussa.

Muuten päivät ovat olleet aurinkoisia ja lämpimiä. Sain kesänuhan joka ei hellitä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2020 klo 08:17

Nräu Nräu naukuu kissa. Sillä on jotain asiaa, yritän ymmärtää, mutta en ole varma.

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2020 klo 09:58

Tänä aamuna päähäni pälkähti että lähden huoltoasemalle K-markettiin ja ostan tupakkaa, en kuitenkaan tehnyt sitä, vaan laitoin nicotinelliä suuhuni. Kummalisia nämä yht´äkkiset ajatukset. Muutama päivä sitten sain ajatuksen että lähden Alkoon ja ostan alkoholia, mutta en tehnyt sillä tavalla, vaan jatkoin kirjani lukemista. Nyt minulla ei ole edes kirjaa jota luen. Ehkä aloitan uuden kirjan lukemisen.

Kissani makoilee parvekkeella tuolilla, koska nyt ei paista aurinko. Aurinkoisella ilmalla se menee varjoon makaamaan, enimmäkseen se nukkuu, syö, juo, ja leikkii, varsinkin käytyään vessassa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2020 klo 19:01

Sain juuri yhden kaverin lähtemään kanssani tallinnaan risteilylle heinäkuussa, mutta minun täytyy muuttaa matkavaraustani vähän, olin varannut matkan 13.6. mutta lähtisimme 6.7. saa nähdä onnistuuko vielä matkavarauksen muuttaminen niin että yhden matkustajan sijaan lähtis 2 matkustajaa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2020 klo 07:14

Kummallista, mutta pärjäsin eilisestä ilman tupakkaa. Minulla oli kauhea monta tuntia kestävä tarve saada polttaa tupakkaa, mutta en käynyt ostamassa tupakkaa. Se tunne meni ohi, luulen etten vain hyväksynyt sellaista ihmistä elämääni, sama juttu kuin alkoholin kanssa.