Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 20:22

Tänään olen ollut tekemättä oikeastaan mitään, lukenut vähän kirjaa, ja sekoillut netissä.

Ajattelin mennä pitkälleni kohta odottamaan unia, joita tiedän näkeväni yöllä nukkuessani, mutta joita harvemmin muistan enää herättyäni.

Tämä on ollut henkilökohtaisesti kuluttava päivä, eikä yö näytä tulevan kokemukseltansa kovin kummoiseksi. En vielä sitä tosin tiedä, koska se on edessäpäin, eikä takanapäin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2020 klo 08:11

Nukuin yöni hyvin. Näin unia.

Aamu alkoi mukavasti, kävin ulkona tupakalla, ja tyhjensin vatsani.

Söin aamupalaa. ja kävin tyhjentämässä vatsani. ja uudestaan tupakalla.

Minulla on tekemistä täksi päiväksi koulutehtävissäni. Olen etäopistossa.

Hyvää tätä päivää kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2020 klo 13:20

Ostin tänään sähkötupakan, kokeilin sitä, nesteiden kanssa vaikeuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2020 klo 07:11

Huomenta. Aamu aurinko paistaa. ja kaikki on hyvin. En voi kun olla tyytyväinen rakkauselämäänsä, joka on aika olematonta kokonaisvaltaisesti.

Tänä aikana täytyy olla varovainen ettei huomaa sairastavansa jotain tappavaa influessaa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2020 klo 07:42

Huomenta. Tänä aamuna minun kissa oli rapussa kuin naapurin koira tuli ulos, eikä kissani meinannut huomata väistää sisätiloihin.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2020 klo 08:23

Huomenta, aamu on alkanut lukemalla romaania.

Yritän vähentää tupakointia sähkötupakalla, mutta onnistun siinä kovin huonosti.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2020 klo 19:24

Olen eläkkeellä oleva opiskelija, minusta pitäisi tulla merkonomi. Kela ei puolla tätä ns. turhaa projektiani, joka ei johda mihinkään, kuten työllistymiseeni. Hukkaan vain elin vuosiani  kaikenlaiseen jonnenjoutavaan opiskeluun vielä sellaisella alalla jossa on vakea työllistyä ilman yliopistotasoista koulutusta, johon alan olla liian vanha, jos ajattelee työtä.

Voisin tietysti valehdella olevani työssä, jossa on liikaa työpaineita, ja minun on vaikeata tulla toimeen esimieheni, ja työkavereideni kanssa. Ja meillä on menossa jonkinlainen johtajuus taistelu, joka saattaa johtaa harhaan kaikki. Näin korona-poikkeustilanaikana.

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2020 klo 09:53

Huomenta. Aurinko paistaa aamulla, eilen oli pilvistä illalla. Lupailivat eilen että saattaa tulla sadepilviä iltapäivällä tänään ja huomenna.

Olen siirtynyt kokonaan sähkötupakkaan ja nicotinelliin. Tuntuu kovin köykäseltä ja turhalta.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2020 klo 08:54

Huomenta. Tein eilen täytekakun, ja olen syönyt siitä melkein puolet. Ihanaa aurinkoista päivää kaikille, joille paistaa aurinko.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2020 klo 14:10

Kävin veljeni kanssa ostamassa parvekkeelle uudet kalusteet. Nyt on viihtyisä parveke.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2020 klo 09:01

Huomenta. Sataa vettä. Tilasin netistä uusia seksileluja, entiset on olleet käyttämättä jo pitkään, ja en kaikkia ole edes kokeillut, niin päädyin myymään niitä torissa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2020 klo 09:12

Huomenta. Ostin eilen pavekkeelle 2 krysamteemia. Nyt näyttää paremmalta. Ja sain eilen ilmoituksen postista että minulle on tullut paketti.

Tilasin myös kampaajalle ajan, ensi viikon maanantaiksi, jonka siirsin perjantaiksi.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2020 klo 15:59

Hei. Tilasin Antikvariaatti.net. 3 kirjaa, ja maksoin ne. Kamalan suuret postimaksut.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2020 klo 09:22

Joo. Aika hurjia maksuja. Jos pakettia lähetät jollekin, se kannattaa tehdä netin kautta. Rekisteröidyttyä omapostiin, saat laitettua paljon halvemmalla. Jossain s-marketin postissa on tupla kallimpaa(suunnilleen). Yleensä kaikissa postitoimipisteissä kalliimpaa. Meitä ajetaan verkkoon vähän kaikessa.   🙁   toisaalta kätevämpää jos on saanut laitteen ja opetellut käyttämään sitä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2020 klo 09:23

Huomenta, yöllä oli satanut lunta. Aamutuimaan huomasin etten kyennyt itse kunnolla seisomaan jaloillani, johtui varmaan siitä että kokeilin seksilelua eilen illalla, ja nukuin siihen päälle. Näin omituisia unia siitä että olin perheen kuopus, ja unessa minulla oli monta veljeä, ja sisaria. No, se oli unta.