Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2020 klo 11:20

Aloin haaveilemaan lotto tai keno voitosta. Saisinpa 10 000,00 € rahaa. Se olisi jo jotain se. Pääsisin matkustelemaan ja voisin sisustaa kotiani. Menisin varmaan kanariansaarille talvella. Ja ostaisin lipaston.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2020 klo 17:45

Jos saisin vain 1000,00 € lotossa tai kenossa laittaisin sen säästöön. Enkä tiedä kauanko minä joudun säästämään ennenkuin saan 1000,00 € säästettyä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2020 klo 14:03

Sain tinderistä viestin yhdeltä mieheltä. Ihan kivan näköinen kuvassa.

Käyttäjä kirjoittanut 15.06.2020 klo 05:23

Tietokoneen kanssa on vähän ongelmia, kuin se ei tiedosta mihin se saa tallentaa tiedostoja.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 07:03

Eilen koin voimakkaan häpeäntunteen kuin olin huoltoasemalla kaupassa. Samalla omaatuntoani soimasi kovin paljon. Yritinkö tehdä vaikutusta kauppiaaseen ja itse oli palvelemassa asiakkaita. Tuskin, halusin vain ostaa tupakkaa!

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.06.2020 klo 09:59

Pikemiten kirjoitti:
Eilen koin voimakkaan häpeäntunteen kuin olin huoltoasemalla kaupassa. Samalla omaatuntoani soimasi kovin paljon. Yritinkö tehdä vaikutusta kauppiaaseen ja itse oli palvelemassa asiakkaita. Tuskin, halusin vain ostaa tupakkaa!

Miksi tarvitsisi häpeillä sitä jos halusi tehdä vaikutuksen? Eiköhän useimmat meistä halua näyttää hyvältä toisten silmissä 🙂

Tekisikö matkustaminen tai uusi lipasto sinut onnelliseksi? Mä en toivo lottovoittoa, mutta olisi kyllä kivaa jos saisi sellaisen elämänmittaisen stipendin jolla voisin tehdä samaa työtä kuin nyt, ilman että tarttee huolehtia siitä milloin se loppuu tai mitä teen seuraavaksi. Luulen kyllä että lottokupongin hinta on laskettu niin, että toimintaa pyörittävä taho jää voitolle, eli jos lottoaa säännöllisesti menettää enemmän rahaa kuin sitä saa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 16:49

On totta että lottoon menee enemmän rahaa kuin siitä yleensä koskaan saa rahaa!

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 20:35

Huomenna menen koululle tekemään tehtäviä koko päiväksi.

Saa nähdä tuleeko sadetta ja ukkosta, niinkuin on luvattu. Ehkä saisi tietää mikä on Jumalan mielipide kaikesta, kuuntelemalla ukkosen jyrähtelyä ja salamointia. Kaikki eivät siihen Usko. Yleensä Jumalan mielipide on " Älä tule tänne! " " Täällä määrätään häntä! " Joskus Jumala voisi yllättää kaikki toisenlaisilla mielipiteillään! " Tule tänne minun tykö! "

Tuli käytyä suihkussa. Nykyään käyn usein illalla suihkussa, koska on niin hiostavia päiviä.

Toisaalta voisin jo syödäkin jotain kuin ei ole niin kuuma enää näin illalla.

 

 

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2020 klo 16:28

Olin koulussa tänään pari tuntia ja väsyin kauheasti, tulin kotiin ja otin päikkärit.

Olen ollut ilman tupakkaa tänään. Jonkun verran on tehnyt mieli, lähinnä kuin ei ole tekemistä, tai kuin ei ole seuraa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2020 klo 08:05

Kävin illalla ostamassa tupakkaa.

Tänään menen koululle tekemään A-kortti kokeen tietokoneella loppuun. Sen jälkeen alkaa vapaa-aika syksyyn asti. Ei ole tehtäviä enää.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2020 klo 16:09

Perfektionismi: tarkoittaa psykologiassa joko halua tehdä asiat mahdollisimman hyvin, taikka uskomusta, että täydellisyyttä kuuluu tavoitella. Perfektionismin patologiseen eli epäterveenä pidettyyn muotoon kuuluu uskomus, että mitään täydellisyyttä huonompaa ei voi hyväksyä.

Täydellisyyden tavoittelua ystävyydessä ja koulutuksessa. Aina elämä alkoi yli 50 vuotiaana, sitä ennen olin vain äidin tyttö tai isin tyttö. Toisilla itsenäistyminen tulee täysi-ikäisyyden myötä, minulla itsenäistyminen tuli keski-ikäisyyden myötä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2020 klo 08:30

Sain koulusta kesäloma käskyn. Siirryin kesälomalle, koska olin ollut niin ahkera oppilas. Syksyllä elokuun 4. päivä pitää palata kouluun takaisin.

Tänään olemme suunnitelleemme ystävieni kanssa menevämme rannalle katsomaan kokkoa. Emme ole päättäneet milloin lähdemme ja kauan olemme, emmekä millä sinne menemme.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2020 klo 19:44

Mukava juhannusilta kotona tvtä katsoen Herkules Poirottia.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2020 klo 20:48

Pikemiten kirjoitti:
Mukava juhannusilta kotona tvtä katsoen Herkules Poirottia.

Ne on kyllä ihan parhaita!

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2020 klo 11:18

Mukavaa juhannuspäivää kaikille.

Minun pitää vähän siivota, tulee vieraita. Ilmat ovat mielestäni hyvät, saa nähdä kuinka kauan. Kissani kaipaa huomiota, se naukuu kovasti.