Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2020 klo 09:08

Eilen poltin yhden tupakan kuin odottelimme ystävääni ulkona hänen talonsa edustalla kyytiin yhden miehen kanssa, ja tämä mies tarjosi minulle savukkeen, joka ei edes maistunut miltään.  Muuten olen ollut polttamatta.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2020 klo 06:50

Kohta pitää lähteä. Olen menossa Tallinnan risteilylle ystäväni kanssa.

Mukavaa päivää kaikille.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.06.2020 klo 09:31

Mukavaa risteilyä! Varokaa koronaa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2020 klo 14:06

Varjelusta Pikemiten toivotan 😀mukavaa matkaa

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2020 klo 12:33

Kiitos Soroppi ja Keskustelua. Matka meni rattoisasti, ostin laivalta college puseron. ja maista pitkähihaisen puseron ja pikku laukun, jota voin käyttää hameen kanssa. Iltapäivällä alkoi satamaan vettä. Pääsimme laivalle turvallisesti takaisin, vähän märkinä. Olimme kannella katoksen alla, ja minä söin ostamaani pizzaa ja jugurttia.😁

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2020 klo 07:24

Näin kummallista unta tropiikista jossa ihmiset istuskelivat ulkosalla ja jotka keskustelivat paikallisesta kalastuksesta, sekä haikaoista, jotka välistä veivät jalkoja ja käsiä kalastajilta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2020 klo 09:03

Aikamoisia vonkaleita sun unissa 😶

...onneksi vaan käsiä ja jalkoja söivät, eivät päitä 😵😶

Hyvä ett matka virkisti pidemmäksikin ajaksi kun löysit vaatettakin!

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2020 klo 15:40

Kävin apteekissa kuin eilen illalla huomasin etten ollut kyennyt jakamaan kaikkia lääkkeitäni dosettiin, vaan puuttui yhtä lajia. Nyt on dosetti sitten täydennetty. Samalla kävin lähimmässä prismassa katsomassa onko hyviä tarjouksia vaatteista, ja löysin omaa kokoani 2.det pitkät huosut, eikä tullut kalliiksi edes. Nyt minulla on syksyksi housut kuin lähden kouluun. Happypancake tarjosi minulle uuden mahdollisuuden luoda tuttavuuksia miehiin. Ja heti löytyi mies joka puhuu naiset pökerryksiin, ja lupailee ettei ole mitään hätää minä tulen teille ja riisuudun, ja saat tehdä mitä haluat. tuli mieleeni itsensäpaljastaja joka ei tule sisään mutta vaanii jossain piilossa ja esittelee alastonta vartaloansa tilaisuuden tullen, niitä näin nuoruudessani enkä pelännyt yhtään.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 09:58

Olin eilen saunassa, ja laitoin vähän väriä hiuksiini. Tänään heräsin hiukseni pystyssä, menevät sillä lailla nukkuessani, kuin eivät kuivu kunnolla ennen unia.

Aamu alkoi miellyttävästi ja toivon mukaan jatkuu samoin, hyvää päivänjatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 12:09

Tämä pitkäveteinen päivä ennenkuin viikonloppu häämöttää. Minulla on 13€ rahaa käyttötililläni. Ja huomenna saan 30€ lisää. sitten on viikonloppu edessä. Täytyy säästää vähän että saan maksettua ystävälleni 12,50€ taxista jolla tulimme rannasta rautatietorille.

On tämä elämää. Aina rahat lopussa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 15:56

Löysin aamutakki kankaan jonka olen jo alkuun leikannut, otin sen esille, ja ajattelin tehdä loppuun. Olen leikannut kokonaisuuden ja hihat, sekä taskut, lopusta kankaasta leikkaan eteen levennysosan ja kauluksen. Levennysosaan saan nappinreiät, pitää katsoa napit, sitten vain ompelemaan aamutakkia. Kivaa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2020 klo 19:12

Olet taitava. Noin voi säästää ja saa mieleisensä 👍

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 09:11

Tänään aamusta aurinkoista. Hoitajani psyk. pol.lla soittaa keskipäivällä. Etävastaanotto, ja taas pitää ruotia mahdollisia hallusinaatioita eli harha-astimuksia. Tiedä häntä mistä tietää onko niitä ollut enemmän vai vähemmän. Nyt tuntuu että enemmän, koska jäi keskiviikkona illalla Felodipin ratiopharm ottamatta, koska en ollut muistanut käydä apteekissa ajoissa, ja sellaisesta seuraa kaaos-harha-astimuksia päänupissa, ja oireita verenpaineen noususta. Jaloissa se tuntui paineelta.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 10:09

Noista aistiyliherkkyyksistä. Itsellä traumaterapia ehkä edessä, sitä en ole käynyt vielä. Syksyn asia.// Tämä tautiperimä mitä kannan, oletettavasti äidin suvun puolelta.//Ei noista aiemmista voi isommin tietää. Masennusalttiutta jossain määrin kai vähän joka suvussa.

Kun puhut harhoista, onko sinulla kuuloaistimuksia, jos ajattelet, molempien korvien kautta, vai vaan toisen? Onko harhat silmien vai korvien vai ihoaistimustenkin kautta?

 

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2020 klo 12:53

keskustelua kirjoitti:
Noista aistiyliherkkyyksistä. Itsellä traumaterapia ehkä edessä, sitä en ole käynyt vielä. Syksyn asia.// Tämä tautiperimä mitä kannan, oletettavasti äidin suvun puolelta.//Ei noista aiemmista voi isommin tietää. Masennusalttiutta jossain määrin kai vähän joka suvussa.

Kun puhut harhoista, onko sinulla kuuloaistimuksia, jos ajattelet, molempien korvien kautta, vai vaan toisen? Onko harhat silmien vai korvien vai ihoaistimustenkin kautta?

Minulla on kaikenlaisia harha-aistimuksia; Kaikille Aisteille! Joista kuulo ja näkö aistimukset ovat yleisimpiä, sitten on maku, haju, ja tunto aistimuksille, ja vielä on vaiston varaiselle toiminnalle.

Yleensä ottaen en kiinnitä niihin huomiota jos ne antavat minun olla, eivätkä hypi silmille tai varpaille, tai ala kopeloida minua.