Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2020 klo 15:01

Hitto, olen ollut koko päivän perjantaissa, vaikka tänään on vasta torstaina. Miten saan itseni uskomaan, että tänään on torstai vasta. Ulos mennessäni mietin miksiköhän vaihtolava ei ole tullut vielä, kun sen piti tulla perjantaina.

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2020 klo 17:44

Mitä hittoa minä teen?

Jatkuvalla syötöllä kiemurtelen kuin mato koukussa. En saa mitään aikaisiksi, mutta kaiken minkä aloitan jätän keskeneräiseksi. En kyennyt keskittymään mihinkään. Aina on jotain vain tärkeämpää tekemistä.

Kuinka tämä menee ohitse?

Miten saan mielenrauhan takaisin elämääni?

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2020 klo 09:41

Aamulla haistoin inhon entistä mies ystävääni kohtaan. Meinasi mennä ruokahalut.

Kissani kaipaa huomiotani. Huomenna heitän roskalavalle leveämmän sänkyni ja äidin vanhan perityn poljettavan ompelukoneen. Niitä ilman pärjään hyvin. Tänään voisin viedä ylimääräiset laatikot pois, en taida muuttaa mihinkään, vaikka nyt voisin hakea asuntoa. Tässä asunnossa on ihan hyvä olla.

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2020 klo 09:55

Tykkäät kuitenkin joskus leikkiä niiden kanssa?

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2020 klo 10:38

En oikein ymmärtänyt Jaserie.

Sataa vettä. Kaikki lykkääntyy ajassa eteenpäin. Odottelen naapuria kantamaan kanssani tavaroita ulos jätelavalle. olen vähän järjestellyt kotona, kuin saan tavarat ulos voin siivota paremmin. Pitää ottaa pölynimurilla ja pestä lattiat, vaihtaa puhtaat matot.

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2020 klo 17:58

Parin päivän päästä täytän vuosia. Tänä vuonna olen ollut hiljaa asiasta. En tiedä kuin ettei kenelläkään joka aikaisemmin on muistanut minua käymällä kylässä ole aikaa tulla tänä vuonna kylään. Vietän syntymäpäiviäni yksikseni, mutta onhan minulla kissa seuranani.

Ehkä ostan ensi viikolla täytekakun ja syön sen yksin.

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2020 klo 07:32

Aurinko paistaa. Olen nukkunut hyvin yöni, ja herännyt aamulla ilman krapulaa. Tänään on hyvä päivä. Voin tehdä kaikenlaista kivaa, ja saan todennäköisesti koulusta tehtäviä. Ostaisinko tänään täytekakun ja kahvia!

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2020 klo 18:59

Huomenna tapaan ystäväni, menemme kahville ja juttelemme. On kiva nähdä häntä taas pitkästä aikaa. Täytyy muistaa viedä hänelle kukan alkuja, joita olen ottanut hänelle vietäväksi.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2020 klo 06:27

Hei myöhästyneet onnittelut sulle! 🌷🍀

Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2020 klo 07:55

Menen tänään koululle kokeeseen, ensimmäinen osuus kokeesta tällä viikolla, toinen osuus on ensi viikolla torstaina. Koe on excelin käyttöä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.06.2020 klo 13:03

Tsemppiä kokeeseen!

Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2020 klo 18:18

Kokeen ensimmäinen osa meni hyvin. Ja sain harjoitustehtäviä kokeen toiseen osaan.

On ollut mielenkiintoinen päivä. Mietin tulevaisuutta, ja näen sen hyvänä. Toivoa on paremmasta, ja on mielenkiintoista kohdata tulevaisuutensa päivä kerrallaan.

Olen tyytyväinen kotiini. Pitää vähän ottaa pölynimurilla, ja pestä pyykkiä. Muuten on kaikki kunnossa. Olen lukenut romaaneja, nyt luen Unelmia Paratiisisaaresta; Holt.

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2020 klo 09:06

Hei hyviä uutisia sieltä siis, mukavaa vknloppua! 😎

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2020 klo 15:48

Olin uimarannalla ottamassa aurinkoa, tosin vähän aikaa, kuin en halunnut palaa. Olen vasta löytänyt auringonvalon ja kesän, toivottavasti pääsen huomenna uudestaan rannalle aurinkoa ottamaan ja liikuntaa harrastamaan kävellen. Se teki niin hyvää.

Illalla lähden ulos tekemään uuden kävely reissun, mutta silloin laitan päälleni enemmän vaatetta, illan kylmyyttä vastaan. Mukavia viikonloppuja kaikille ja ottakaa aurinkoa...

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2020 klo 08:25

Olin kuitenkin polttanut itseni aika pahasti auringossa. Ei tänään taida muutenkaan päästä aurinkoon, kuin on pilvistä. Ehkä luen tänään kirjaa, ja haaveilen maailmasta jossa voisin olla.