Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2020 klo 18:00

Tänään kävin ostamassa tupakkaa.

Mieliteko oli voimakas. Samoin kuin Alkoholin mieliteko on ollut viime aikoina, ehkä minä vain petaan sitä matkaa silmällä pitäen, jos silloin ostaisin pullon rommia, ja joisin sen pois. Voisin ostaa valkoviiniä lisäksi. Saa nähdä, miten koen matkan rasitukset!

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2020 klo 08:25

Tänään olen kotosalla ja teen koulutehtäviä, ja luen kirjaa. Aloitin uuden kirjan lukemisen. Olen lukenut se joskus, mutta en muista nyt juonta.

Käyttäjä kirjoittanut 26.05.2020 klo 11:37

Torstaina menen päivällä koululle tekemään matematiikan tehtäviäni, saa nähdä mitä siitäkin tulee.

Perjantaina minulla on kampaajan aika, kello 9.00 ja leikkautan hiukseni lyhyeksi, puolipitkistä.

Viikonloppu tulee sen päälle. Mitenhän vietän viikonloppuni!?!

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2020 klo 07:03

Keskiviikko. Tänään tapaan ystäväni, tosin vasta illalla. Vastuu opettajani soittaa huomisesta koululle menostani, koska en ollut varma että nuha hellittää, taitaa olla allergista nuhaa. 😪

Miten lienee pärjään kuin Ankkuri jakaa vain kaupasta saamiaan jäte ruokia ensi viikosta lähtien, eivät riitä kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2020 klo 08:23

On sen näköistä että tänään sataa vettä. Menen kouluun tänään, sitä ennen tapaan yhden ihmisen jolla on yhdet avaimet minulle. Koulussa teen matematiikan tehtäviäni. Eilen rikoin turvavälejä vastaan ja sain kuulla kunniani kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2020 klo 20:08

Kaikenlaisia uskomuksia, siitä millaiset hiukset minulla on kuin leikkautan ne lyhyeiksi, tuskin uskon edes itse etten muutu aika paljon ulkonäöltäni. En jaksa nyt kasvattaa kärsivällisyyttäni enää hiuksieni pituudella. Pitkät hiukset ovat kuumat ja hankalat hoitaa kesällä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2020 klo 11:31

Kävin kampaajalla ja nyt on lyhyet hiukset. Kampaaja kyseli kovasti tuleeko näin lyhyeksi. Kumminkin tykkäsi leikata. Ei kieltäytynyt.

Kävin kaupassa ostamassa WC-paperia, jugurttia ja Mysliä. Söin jugurttia ja mysliä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2020 klo 15:36

Treffit.

Tänään olen kotosalla, ja ymmärrän etten saisi pyytää tänne ketään, mutta pyydän kuitenkin, saa nähdä saanko tänään seksiä.

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2020 klo 20:46

Olen toipunut päivän mittaan eilisistä treffeisistäni. Alan jopa pikkuhiljaa olla kunnossa. Vähän aristan vielä kertoa asiasta. Seksi oli kamala kokemus, en suosittele kenellekään. Sain pölynimurini kuntoon.

Tänään olen lukenut, ja poistin happy pancakesta profiilini, ja lähetin tekstiviestin miehelle että poistaa puhelimestaan minun numeroni.

Käyttäjä kirjoittanut 31.05.2020 klo 15:51

Jouduin estämään miehen yhteydenotot minuun puhelimeeni, toivottavasti nyt tajuaa lopettaa ne.

Olen lukenut kirjaa. Aion pysyä erossa miehistä nyt, koska en viihdy niiden seurassa kuitenkaan kovin hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2020 klo 08:37

Minulla on ero työskentelyni, kuin pysyttelen erossa miehistä, jotka vaikuttavat psyykkeeseeni ja fyysiseen terveyteeni ei toivotulla tavalla.

Haluni lopettaa kaikkinainen seurustelu miehien kanssa ei käy, koska kohtaan ihan mukavia miehiä, jotka eivät suunnittele minulle epämukavia suhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa. Voin nähdä mahdollisuuteni toipua näissä miehissä.

Käyttäjä kirjoittanut 01.06.2020 klo 14:58

Sain tänään vähän rahaa, ja ostin maalauspohjia, ajattelin ruveta maalaamaan pitkästä aikaa. Tekisinkö taas maisemia, joissa on ihmisten hahmoja.

 

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2020 klo 15:33

Tänään olen saanut mielkein kaikki koulutehtävät tehdyksi tältä keväältä. Ei ole mitään tehtävää, mutta huomenna saan joitain koulutehtäviä. Ensi viikolla meen koululle kokeeseen. Nyt pitäs harjoitella niihin kokeisiin.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2020 klo 08:33

Tänään täytyy taas soittaa ankkuriin, ja toivoa että saisi ruokakassin.

Täytyy maksaa puolueen jäsenmaksu.

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2020 klo 11:13

No. hyvin on mennyt tämäkin viikko kaikenkaikkiaan. Olen saanut laskut maksettua ja vähän jäi säästöön rahaa laittaa. Nyt on viikonloppu edessä.