Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Kertoisinko valheen vaiko totuuden?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.05.2020 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2020 klo 18:13

Olen keski-ikäinen nainen, minulla on probleema, miten tulen toimeen itseni kanssa, kirjoitettuani jo tänne. Silti en osaa pysyä poissa kovin kauaa, ja ymmärrän tämän ristiriidan kovin merkillisellä tavalla. En osaa jäsennellä tunteitani, tekojani, motiiveitani kunnollisesti. Ja joudun usein luopumaan toivosta, etten osaisi keksiä miten selviytyisin kirjallisesti elämäni noista tunteista, teoista, ja motiiveista.

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2020 klo 20:08

Se siitä. Ei tullut vieraita. Niillä oli parempaa tekemistä, kuin käydä katsomassa minua.

Kamalasti näin vaivaa turhan takia. No, nyt on paikat kondiksessa, ei voi väittää muuta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2020 klo 09:51

Hygieenia askarruttaa minua. Pitäisikö mennä suihkuun ja pestä hampaat?

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2020 klo 11:45

Pikemiten kirjoitti:
Hygieenia askarruttaa minua. Pitäisikö mennä suihkuun ja pestä hampaat?

Aina joskus vissiin olisi ihan hyvä. No suihkussa käynti ei niin tarpeellista jos vain itsekseen viettää aikaa, mutta hampaat tarttisi kyllä pestä päivittäin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2020 klo 13:17

Ihan kiva päivä, olen maksanut laskuja. Pitäisi taas lähteä rannalle kävelemään, saisi vähän aurinkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2020 klo 10:47

Tuli armoton hiki kuin kävelin bensa-asemalle ostamaan leipää. Olipa kamalan kallista leipää.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2020 klo 08:01

Tänään on saunapäivä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2020 klo 18:58

Peruin kaikki treffipalstani, kuin en kuitenkaan saanut keskustella seksistä yhden miehen kanssa, joka ehdotteli minulle seksiä niin että olisin voinut suostuakin.

Laitoin myös postcrossngin seisomaan, ettei nyt tarvitse miettiä mistä saan postimerkkeihin rahaa.

Ensi maanantaina menemme risteilylle Tallinnaan ja takaisin ystäväni kanssa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2020 klo 20:09

Huomaan asioita joita minun ei pidä paljoa ajatella, koska ajatellessani niitä tulee mieleeni joskus todella outoja yhtälöitä, siitä miten ihmiset järjestävät toisillensa todella hankalat paikat. Viimeksi tänään ajattelin entisajan valuutan vaihtosuhdannetta, ja nykyajan euro suhdanteita, ja minusta tuntui taas siltä etten jaksa ymmärtää tilanteen muuttuneen kovin paljoa luojansa silmissä ja ennen tehtiin aina niin...ja nyt tehdään aina näin...

Samanlaisia ilmastoja se ei silti tuota, jostain kummallisesta kansallisesta identtiteetistä johtuen. Enää ei kärsitä valuutanvaihtosuhdanteista samallaisella tavalla kuin ennen, mutta muualla se toistaa itseään, ja siitä tulee vähän meillekin kuin osuutenamme heidän kieleensä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2020 klo 08:07

Kun ajattelen vain mitä minulle olisi voinut tapahtua kuin treffipalstalla tapailin ihan vieraita miehiä, ja kuinka?  Olenko tyytyväinen kuin pääsin siitä eroon? Mitä tekisin toisella tapaa?

 

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2020 klo 09:39

Naapuristossa asuu yksi komea mies joka tervehtii minua hyvin usein ohi mennessään. On kiva katsoa hänen häkeltyvää käytöstänsä hänen ohittaessaan minut. Taitaa tiedostaa että olen vapaa nainen. Eivät naapurit tee hänen oloansa helpommaksi keskustelemalla pihalla.

 

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2020 klo 11:24

Otin sportify pois käytöstä. Enää en kuuntele musiikkia kuulokkeilla kävellessäni ulkona.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2020 klo 12:47

Lopetin tupakoinnin ja teen niin joka päivä, päivä kerrallaan.

Tänään en polta. Ja huomisesta en tiedä, se ei ole vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2020 klo 21:10

Ilta on ollut täydellinen. Kaikki on tänään mennyt oikeastaan hyvin. On kivaa kuin tulee tämän kaltaisia päiviä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2020 klo 10:58

Pyykkipäivä. Ja kuivaus parvekkeella.

Tänään on kuumempi kuin eilen oli, ja eilen oli tosiaan kuuma.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2020 klo 16:42

Onpa päivä. Sain varpaiden kynnet leikattua vihdoin viimein. Kamalan vaikeaa kun on iso maha, ja koivet eivät meinaa taipua mitenkään päin.