Aikuisen naisen purkautumista

Aikuisen naisen purkautumista

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 16.09.2008 klo 12:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Joneka kirjoittanut 16.09.2008 klo 12:16

Selailin tuossa vanhoja viestejäni ja huomasin että välissä oli hyväkin jakso, se miski jälleen tuntuu että pahenee niin eipä ole tietoa. Hieman taustaa. Aikaisemmin asuin Espoossa ja muutettiin minun työni perässä maalle. Työni on määräaikainen mutta kuitenkin. Olipahan nyt mahdollisuus palata ns. juurilleni ja mieskin suostui mukisematta.

Epäilen kylläkin että tähän masentuneisuuteen on yksi suuri tekijä tämä syksy. Lääkityksenä minulla on Citalopramia 20mg/pvä. Ja nyt tuntuu että ei riitä (onko edes riittänyt?) Täällä lääkäri otti pois minulta särkylääkkeeni (panacod) koska hänen mielestään olen liian nuori syömään kyseistä lääkettä ja se aiheuttaa riippuvutta. No 2 v käytön jälkeen voi olla että on vieroitusoireita (väsy, huono-olo, ärtyneisyys) ja tämä ahdistunut olotila ei auta yhtään.

Kuinka ihmeessä selviän tästä? Työssä pitää käydä ja tykkään työstäni, ,mutta n yt ei vain ole motivaatiota ei yhtään!! Eikä haluakaan.

Ai niin ja seuraava asia, mistä johtuu seksuaalinen haluttomuus, minulla ei ole siis mitään mielenkiintoa kyseistä touhua kohtaan ollenkaan. Eikä ole ollut reiluun 1v. Arvatkaas kuinka kovilla mies on. Eipä elämä hymyile yhtään, jälleen😭😯🗯️

Käyttäjä Oodi kirjoittanut 17.09.2008 klo 13:02

En ole lukenut vanhoja viestejäsi mutta tästä uusimmasta tuli mieleen seuraavat kysymykset:
osaatko määritellä millaisia asioita pitää tapahtua, että sinulla on hyvä olla? mikä tuo sinulle iloa? oliko muutto hyvä asia?
mikä syksyssä masentaa? onko sinulle sattunut jotain murheellista syksyllä vai onko kyse valon vähenemisestä?
haluttomuus voi johtua monista asioista, ilmeisesti haluja on kuitenkin joskus ollut? varmasti tämä kärjistyy kun noita muitakin murheita tuntuu olevan - ihminen on kokonaisuus ja paha olo toisaalla vaikuttaa kyllä monitahoisesti.

selviät kun alat työstää asioita etkä luovuta vaikka ahdistaakin. hyvä keskustelu voi tuoda uusia virikkeitä ajatteluun. älä vaadi itseltäsi liikaa mutta pyri silti koko ajan etenemään tavoitteissasi. yritä jaksaa työssä, niin että sinulla säilyy joku tuttu rutiini, yritä työn ajaksi kytkeä pois muut ahdistukset, olla niinkuin lomalla niistä sen aikaa. elämä ei ole helppoa ja se vaatii paljon panostamista... mielenhallinnan opettelukaan ei ole helppoa... onnea matkaan... 🙂👍