ahistaa!!

ahistaa!!

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 17.09.2008 klo 23:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ninnuska kirjoittanut 17.09.2008 klo 23:12

Kuukausi sit paloin loppuun töissä. Oon tehnyt koko kesän hulluna töitä ja kaikki muu on saanut kärsiä, lapset, kaverit, harrastukset. Töitä töitä töitä…Noh kuukaus sit tuli seinä vastaan ja lähdin kotiin sen jälkeen kun olin saanut törkeet haukut, jotka olivat osittain ansaittuja, mutta tapa millä annettiin oli aivan sairas. Kävin lääkärissä ja sanoin että en voi mennä, sain viikon saikkuu. seuraavalla viikolla poika oli vähän kipee joten sain 2 päivää vapaata. Maanantaina sain tietää että mies jota olen tapaillut vuoden alusta on valehdellut minulle koko ajan, on muuten samassa työpaikassakin… Kirjoitin heinäkuussa tännekin, mies oli mukamas pamauttanut toisen muijan paksux kun meillä oli tauko suhteessa, yhen illan juttu hän rakastaa mua ja haluaa elää mun kaa ja saada mun kaa lapsia…jne. Noh selvis että hän onkin ollut sen toisen muijan kaa koko ajan kun mekin ollaan oltu yhessä ja viimeiset viikot se on asunu sen luona. mulle sanoi muutama päivä aikasemmin että ei hän paljoo pidä yhteyttä. Hajosin täysin sain loppuviikon saikkua. Mailasin pomolle että ottaisin lomaa seuraavan viikon. Lähin etelään viikox lataamaan akkuja tuli vatsatauti joten taas saikkua.
Nyt pitäis päättää mitä teen huomenna. On vielä lääkärintodistus että ei tarttis mennä…mut kun oikeesti mun pitäis. Ahistaa niin kauheesti pelkkä ajatus että meen sinne. Nään kaikki idiootti pomot ja yritän olla vetämättä niitä turpiin…ja sit vielä joudun kohtaamaan miehen jota rakastin. 😯🗯️
Mä en oikeesti haluu!

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 19.09.2008 klo 14:40

Hei Ninnuska!

Osaan tuntea tuskasi sillä olen jossain vaiheessa elämääni ollut kiinni ja loputtomasti rakastunut mieheen joka oli toisen oma. Siitä eroon pääseminen oli pitkä ja tuskaisa prosessi ja vieläkin joku päivä muistaelen sitä ihmistä ja olen katkera, sillä hän jätti oman vaimonsa ja minut ottaen sen kolmannen jota hän pyöritti siinä samalla.

Silti miun neuvoni on että menet töihin sillä kynnys isonee joka kerta kun et mene. Tapaaminen varmasti sattuu, en sitä voi kieltää, mutta joskus se on tapahduttava.

Sinuna yrittäisin... Voimia sinulle oikein kovasti!! 🙂🌻