TULIPALON TRAUMAT

TULIPALON TRAUMAT

Käyttäjä pilkkumi aloittanut aikaan 18.01.2010 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pilkkumi kirjoittanut 18.01.2010 klo 20:45

miten jaksan eteenpäin menetettyäni kaiken irtaimen tulipalossa,eikä ollut vakuutusta.
lähdemme nollasta ylöspäin…
aineellista puutetta saa toki korjattua ja olemme avustusta saaneetkin, mutta miten selvitä henkisesti tästä eteenpäin?😯🗯️
tulipalosta on nyt 4kk aikaa pahin shokki on ohi ,mutta helppoa ei ole vieläkään…
kriisiryhmässä käyty ja kriisityöntekijä soittelee vieläkin ja kysyy jaksamista.käyn terapiassa (taustalla kun on vielä 7v sitten todettu masennuskin)
olen ns. hyvässä hoidossa…mutta kaipaisin vertaistukea….saman kokeneiden seuraa…ajatusten vaihtoa
että voisi jakaa surua menetystä ….saada kannustusta jaksamiseen…:😐

Käyttäjä minniliini kirjoittanut 10.02.2010 klo 18:36

Samassa veneessä keikutaan 🙂

Itselläni jotakuinkin aivan sama tilanne, kaikki mitä oli on nyt poissa. Rakentaa elämäänsä uudelleen pala palalta.

Mielelläni jakaisin kanssasi ajatuksia, koska vertaistukea olen itsekkin vailla 😐

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 14.02.2010 klo 20:21

Heippa
ompi omia kokemuksia kun tulipalo käy kohdalla 92 paloi navetta eli tuotantolaitos
onneks oli kohtuullinen vakuutus mut vaikka elämässä on vastoinkäymisiä niin pitää ajatella asioita valoisasti eteenpäin. ja mikä tärkeintä niin tavaroita saa hiljakseen uusia mut onneksi ihmisille ei käynnyt kuinkaan et siitä se elämä jatkuu vaikka se vaikealta tuntuu mut asioita ei pidä itse miettiä jos ne painaa mieltä jos on ystäviä jolle murheita kertoo niin se helpottaa ja kyllä sitä jotain apua varmaan yhteiskunnalta kans löytyy. et semppiä vaan ja eteenpäin menemistä