Aikuisen elämää

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 20.11.2010 klo 13:54 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä tekisit kun ystäväsi Masentunut (bipo) haluaa vain nukkua koko päivän?

Käyttäjä alpha aloittanut aikaan 26.12.2010 klo 06:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 21-vuotias nuori aikuinen mies pääkaupunkiseudulta ja olen ollut masentunut yli viisi vuotta. Oloni on kokoajan erittäin yksinäinen enkä tunne olevani arvostettu tai haluttu. Ystäviä löytyy, muttA en tunne kuuluvani heiDän joukkoon. Itsetuhoisia ajatuksia on päivittäin. Eniten harmittaa tällä hetkellä se, että en saa apua. Poliklinikaltakin minut siirettiin päihdehoitoon huumeitten…

Käyttäjä Trikimees aloittanut aikaan 08.10.2009 klo 18:12 kohteessa Aikuisen elämää

Moro vaan kaikille! Tämä on ihka ensimmäinen viestini tänne tukinettiin. Olen aiemmin kirjoitellut samalla nimimerkillä juttujani tukiasema.netiin, joka on nyt ollut ”korjattavana” melkein kaksi ja puoli kuukautta. Ajattelin aloittaa vaihteeksi tyhjästä ja ruveta kirjaamaan päässä pyöriviä ajatuksia masennuksesta, josta olen kärsinyt viimeiset kaksi vuotta. Luonnollisesti se on koetellut parisuhdettani, mutta…

Käyttäjä pomegranate aloittanut aikaan 02.01.2011 klo 09:08 kohteessa Aikuisen elämää

Kun tuntuu, että ne ajatukset ja muistot palaavat taas mieleen. Nousevat hiljalleen koko kehon jännitykseksi, jatkuvaksi likaisuuden tunteeksi, solmuksi vatsassa, pakkoajatuksina, päivittäisinä rituaaleina ja keinoina olla ajattelematta mitään. Loppuukohan tämä ikinä? Onko toivoa päästä oman itsensä rouvaksi? Tai ainakin saada keskittymiskykyä elämään ja opiskeluun, kun kaikki toiminta pysähtyy taas hiljalleen.

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 30.12.2010 klo 10:12 kohteessa Aikuisen elämää

…ihan kaikki. 1. Ihmiset on kieroja paskoja 2. Ihmiset valehtelee suurimman osan aikaa 3. Ihmiset on itsekkäitä persläpiä. Siinä tän vuoden saldo….no olenpahan oppinut jotain! Luotan vain itseeni. Ensi vuodelle en aio tehdä lupauksia (enpä ole aiemminkaan tehnyt). Tästä lähtien olen itsekäs, ajattelen vain omaa napaani……niinhän muutkin tekevät. Toivotan kaikille…

Käyttäjä angergo aloittanut aikaan 25.12.2010 klo 18:11 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla taisi olla elämäni ensimmäinen paniikkikohtaus. Lähdin viettämään joulua neljän sadan kilometrin päähän lomakotiin täyshoitoon, reilun vuorokauden ehdin olla ja ahdistus lisääntyi koko ajan, vihdoin löi päälle varsinainen paniikikohtaus. Lukitsin itseni autoon ja yritin soitella apua, en tahtonut saada hengitettyä, yritin puhua, haukoin henkeä, oli kuolema kielissä, tuntui siltä, itkin…

Käyttäjä salamipizza aloittanut aikaan 30.11.2010 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kovin väsynyt äitini käytökseen, olen jo 36 vuotias mutta jotenkin hän vain yhä saa pahoitettua mieleni vähän väliä. hän ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään, hän haukkuu kaikkea ja kaikkia. minulle hän haukkuu siskoani ja hänen perhettään(ja siskolleni minua), hän tietää aina kaiken ja on valmis valittamaan ja haukkumaan kaikesta.…

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 27.11.2010 klo 22:27 kohteessa Aikuisen elämää

Pistin palstalle joku viikko sitten viestiä, kun ahdisti oma elämäntilanne. Löysin toisen miehen,jonka kanssa puhuimme netissä tuntikausia. Herkkä,empaattinen,huumorintajuinen ja hyvä keskustelija.Ei siinä mitään. Tapasin livenäkin, mutta.. Ei mitään miehekkyyttä,ei sytyttänyt yhtään. Mikä siinä on vialla,että tämä aiempi mies,jonka vuoksi itkin isot itkut,aiheutti minussa näin voimakkaan reaktion ja kipinää kyllä riitti?…

Käyttäjä rugosa aloittanut aikaan 29.12.2010 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, miehelläni on lähiaikoina diagnosoitu Afasia. Onko kohtalotoveroita, parisuhteessa eläviä joista toisella on todettu tämä sairaus, miten olette pärjänneet? Miten elämä on muotoutunut diagnoosin jälkeen? Tai onko kellä kokemuksia tästä sairaudesta? 🤔

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 10.06.2010 klo 20:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hei!Luulin, että psykoterapia alkaa elokuussa. Se alkoikin maanantaina ja huomenna on toka kerta. Kerkiää olemaan useamman kerran ennen juhannusta ja terapeutin lomataukoa.Miten sitä voi/osaa kertoa omasta pahasta olosta vieraalle henkilölle. Pelkään tekeväni itseni naurettavaksi.Nyt, kun mulla on mahdollisuus työstää kaikkea pahaa tapahtunutta, miten mä osaan sanotettua asian. Saanko mä itsestäni…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: