Yksin!

Yksin!

Käyttäjä jossu67 aloittanut aikaan 11.01.2011 klo 18:31 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jossu67 kirjoittanut 11.01.2011 klo 18:31

En jaksa olla jatkuvasti yksin. Elämä tuntuu turhalta.

Käyttäjä Adele kirjoittanut 11.01.2011 klo 20:45

Et ole yksin. Meitä on täällä aika paljon porukkaa, ja monesta tuntuu juuri siltä, että ovat yksin. Täällä pitäisi olla toimiva kaverinvälitys, mutta kun ei ole.

Minäkin olen tuntenut koko päivän olevani ihan yksin. Eikä mitään tapahdu. Koko päivän olen roikkunut täällä netissä ja osallistunut kaikenlaiseen ihan tyhjänpäiväiseen. Nyt illalla laitoin itselleni drinkin - mutta yhden vaan, ei yhtään enempää, sillä alkkikseksi en kuitenkaan yksinäisyydessäni aio ryhtyä. Puhelimessa, Skypellä, olen jonkun verran tänään rupatellut. Ja nyt jo on huoli siitä miten huomisen saan kulumaan. Onneksi huomenna illalla on kuoro ja seuraavana päivänä tarttee käydä kaupungilla asioilla keskipäivällä.

Kirjoittele!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 12.01.2011 klo 12:10

Heippa jossu 67
Joo kerroppas hieman elämän tilanteesta enempi???
Mut kyllä elämä järjestyy aina vaikka on vaikeata niin hiljakseen vaan elämässä
eteenpäin vaan mennään.
Kaunista alku vuotta sinulle

Käyttäjä Avulias kirjoittanut 12.01.2011 klo 21:46

En ole jatkuvasti yksin, mutta olen asunut nyt vuoden verran yksin ensimmäistä kertaa elämässäni. Tiedän nyt kuitenkin yksinäisyydestä jotain minäkin. Sinun pitäisi päästä pois seinien sisältä välillä ihmisten ilmoille. Tsemppiä!