Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä salainen55 aloittanut aikaan 18.08.2011 klo 07:50 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä ei ole parantuneiden kokemuksia ollenkaan? Vuosia sitten löysin tämän kanavan kirjoitella sairauden vielä ollessa päällä, mutta kun pikkuhiljaa olen jo toipunut kaipaisin muidenkin toipuneiden kokemuksia. En ole lääkityksen avulla toipunut vaan rankan itsetutkistelun, terapian ja tukihenkilöiden avulla, Sekä usko Jumalaan auttoi, kun muu ei enää auttanut eikä helpottanut. Se…

Käyttäjä Mjadde aloittanut aikaan 21.08.2011 klo 16:55 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin tietää, millaisia ahdistuksenhallintakeinoja käytätte, kun tulee se sietämätön olo ja tuntuu ettei enää kestä? Eli niitä ns.lääkkeettömiä keinoja?

Käyttäjä LonelyGirl76 aloittanut aikaan 22.08.2011 klo 11:25 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin pitkään, että jaksanko kirjoitella tällaisille ”julkisille” palstoille omista ongelmistani mutta kun en oikein muutakaan keinoa löydä jota kautta purkaa omia ajatuksia ja sydäntäni, niin anti mennä nyt. Miehelleni olen koettanut aina välillä puhua, mutta hän ei ymmärrä ja välillä minusta tuntuu, ettei häntä kiinnosta kuunnellakaan saati ymmärtää. En halua…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 11.08.2011 klo 11:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen syönyt SSRI lääkkeitä jo useamman vuoden. Muutaman kerran olen yrittänyt lopettaa ohjeiden mukaan ja joka kerta saanut melkoisia vieroitusoireita. Joka ikinen lääkäri väittää ettei SSRI lääkkeet aiheuta riippuvuutta, kuten esim. bentzot. Olen kyllä hieman eri mieltä asiasta. Mielestäni riippuvuus aiheutuu juuri noista vieroitusoireista, en hevillä uskalla lopettaa, koska…

Käyttäjä Meddy43 aloittanut aikaan 04.08.2011 klo 15:56 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ! Oletteko kukaan saaneet uskosta/Herrasta/Raamatusta/kirkosta apua ongelmiinne ja sairauksiinne ? Itse olen. Käyn raamattupiirissä; satunnaisesti sekä tavallisessa että vapaaseurakunnan palveluksissa, ja luen juuri nyt Christianity for Dummies ja The Bible for Dummies; ne on musta tosi mukavaa luettavaa. On niin turvallista uskoa että kaikesta, minustakin, välitetään ja pidetään huolta.…

Käyttäjä Annmarie aloittanut aikaan 19.08.2011 klo 04:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä aloittaisin.. Olen ulkopuolisen silmin onnellinen nainen. Mulla on aviomies, kaksi lasta ja oma talo. Mulla on pieni puutarha, marjapensaita ja kirsikkapuu. Mutta.. Mä olen jotenkin hukassa. Tuntuu etten tunne itseäni. En tiedä kuinka päin olla, mitä tehdä, mikä on oikein ja mikä väärin. Ahdistaa niin etten kestä!, masentaa, itkettää,…

Käyttäjä Dnana aloittanut aikaan 13.07.2011 klo 09:00 kohteessa Aikuisen elämää

Heip! Eli itellä on sellanen tilanne, että ystävät ovat kadonneet kokonaan ympäriltä. Ja kun löydän jostain esim. kirjeenvaihto palstalta jonka kanssa voisi kirjotella niin saan pari mailia ja kun mainitsenkin mielenterveysongelmani niin kaikkoavat kauas pois koska sairastavat joko itse mielenterveysongelmia tai sitten eivät ymmärrä asiaa. Ajattelin että täältä voisi löytyä…

Käyttäjä Toivotontapaus aloittanut aikaan 14.08.2011 klo 02:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 21vuotias työtön ja kouluttamaton nainen.. Monta vuotta kärsinyt sosiaalisesta pelosta ja paniikkikohtauksista. Koulut jäi kesken näiden ongelmien takia.. Muutin vihdoin pois vanhempieni luota, yritin saada elämäni hallintaan… Mutta ei tää onnistukaan. Vuokra ja laskut pitäs maksaa, mut en mä pysty hakeen töitä ☹️ Työkkäriin oon ilmottautunu ja sekin ahdistaa…

Käyttäjä barac aloittanut aikaan 17.08.2011 klo 15:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ilmeisesti jo erittäin nuoresta asti sairastanu aika vaikeaa kakssuuntasta mielialahäiriötä. Tehnyt asiat omasta miellestä oikein vaikka muitten mielestä ei ole. koko elämä on ollu ylös alas menoa. Menee kovaa ja menee rahaa sit iskee masis päälle sit mietitään mitä tuli tehtyä. Kaksi yritystä olen sössinyt jo tämän sairauden takia.…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 30.03.2011 klo 22:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille ja erityisesti niille, jotka ovat lukeneet aiempia kirjoituksiani ja tietävät tilanteeni! Olen siis ollut vihan ja mustasukkaisuuden pyörteissä. Tänään halusin kokeilla jotain uutta ja vierailin eräässä uskonnollisessa yhteisössä, jossa en ollut käynyt aiemmin. Siellä sai myös esittää kysymyksiä ja minähän kysyin kaikkea mahdollista eri uskontojen suhteista toisiinsa ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: